Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tři trucky v cíli.
Nejrychlejší by měl být Behringer (MAN), druhý Marty van den Oever (MAN) a Svoboďáci na třetím místě.
http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 128.0.html
http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 128.0.html
Filip Nikl
Aktuálně od Martina Kalouse
Dneska to prý šlo dobře, žádné větší problémy nebyly. Jen trošku zazlobilo řazení a navigace nevyšla úplně na 100%. Oficielní výsledky ještě nejsou ale kluci by měli být 3. za Mathiasem Behringerem a Martym van den Oeverem (oba MAN).
Filip Nikl
No takže finální výsledky:
http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 149.0.html
Gratuluji k medaili!
Taky jsem rád, že se podařilo Rudovi Korytářovi někam vytáhnout svůj speciál. Jestli se nepletu, tak na žádné větší netriaolvé akci s ním zatím nebyl.
http://www.marathonrally.com/news/baja_ ... 149.0.html
Gratuluji k medaili!
Taky jsem rád, že se podařilo Rudovi Korytářovi někam vytáhnout svůj speciál. Jestli se nepletu, tak na žádné větší netriaolvé akci s ním zatím nebyl.
Video tam už není Ale našel jsem toto http://www.youtube.com/watch?v=zMR7UhEh5Ec
- zdenousak
- Příspěvky: 127
- Registrován: úte čer 21, 2011 12:56 pm
- Bydliště: Ruprechtice
- Kontaktovat uživatele:
Svoboda Team
S velkými ambicemi nastupoval do závodu Svoboda Tatra Team, který tuto soutěž před dvěma lety vyhrál a letos s novým autem byly šance na vítězství opět velké, konkurence ale byla opravdu velká a mezi soupeři se našli i účastníci Rally Dakar s MANy. V kategorii aut jsme měli rovněž své zástupce, kteří se rozhodně nechtěli nechat zahambit. Ve třídě Side-by-side startoval do závodu Vlastimil Tošenovský s Artcic Catem. V autech do 2t jeli s Land Roverem Luboš Mareš s navigátorem Václavem Kadlčíkem.
První den se jela rychlostní zkouška 7x v kuse, dopoledne startovaly motorky a quady, odpoledne auta a kamiony.Baja 300 je známá navigační záludností při využití azimutů. To se ukázalo i letos a hned na začátku několik posádek zabloudilo, v dalších kolech už problémy nikdo neměl a začalo se hodně zrychlovat. To mělo za následek několik havárií i selhání techniky. Všichni se ale snažili do závodu vrátit a rally dokončit. Rozbitá trať byla zejména v posledních kolech opravdu hodně náročná a na tvářích jezdců po prvním dnu bylo vidět, že toho mají dost. Smůlu měl v prvním dnu Mareš, kterému na autě praskla hadice chlazení a než sehnal vodu, uteklo hodně času. Podobně na tom byl i Tošenovský, který už do druhého dne vůbec nenastoupil.
Druhá etapa se jela na jiné trati, kterou pořadatelé ještě zkrátili, takže přibylo jedno kolo navíc. Trať byla místy rozbitá tak, že auta jezdila krokem a nezřídka bylo vidět i zapadnutí do písku, kdy na řadu musely přijít na řadu lopaty a nájezdy.Svou roli hrála znovu i navigace, která byla u jednoho CP poměrně záludná. Obě české posádky se dostaly až do cíle a v případě Tatry teamu Svoboda (Václav Svoboda/Martin Kalous/Matěj Oliva) z toho bylo skvělé třetí místo v nabité konkurenci.
Posádky se po této soutěži začínají naplno připravovat na blížící se Silk Way Rally z Moskvy do Soči.
více na www.svobodatatrateam.cz
První den se jela rychlostní zkouška 7x v kuse, dopoledne startovaly motorky a quady, odpoledne auta a kamiony.Baja 300 je známá navigační záludností při využití azimutů. To se ukázalo i letos a hned na začátku několik posádek zabloudilo, v dalších kolech už problémy nikdo neměl a začalo se hodně zrychlovat. To mělo za následek několik havárií i selhání techniky. Všichni se ale snažili do závodu vrátit a rally dokončit. Rozbitá trať byla zejména v posledních kolech opravdu hodně náročná a na tvářích jezdců po prvním dnu bylo vidět, že toho mají dost. Smůlu měl v prvním dnu Mareš, kterému na autě praskla hadice chlazení a než sehnal vodu, uteklo hodně času. Podobně na tom byl i Tošenovský, který už do druhého dne vůbec nenastoupil.
Druhá etapa se jela na jiné trati, kterou pořadatelé ještě zkrátili, takže přibylo jedno kolo navíc. Trať byla místy rozbitá tak, že auta jezdila krokem a nezřídka bylo vidět i zapadnutí do písku, kdy na řadu musely přijít na řadu lopaty a nájezdy.Svou roli hrála znovu i navigace, která byla u jednoho CP poměrně záludná. Obě české posádky se dostaly až do cíle a v případě Tatry teamu Svoboda (Václav Svoboda/Martin Kalous/Matěj Oliva) z toho bylo skvělé třetí místo v nabité konkurenci.
Posádky se po této soutěži začínají naplno připravovat na blížící se Silk Way Rally z Moskvy do Soči.
více na www.svobodatatrateam.cz
"V12 je jedinej dospělej motor"
http://svobodatatrateam.cz/
http://svobodatatrateam.cz/
Sestřih záběrů kamionů http://www.youtube.com/watch?v=Ai_LeFdCT7s
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 37 hostů