Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
No me pripada, ze tam je trochu moc tater na jeden kamaz. vetsinou to bejva obracene...david píše:V pohodě....zrovna u týhle hodně pěkný fotky to myslím můžem tolerovatSamer-www.liaztrucks.com píše:Já se omlouvám, že jsem to takhle vyvedl a prsknul to sem velký. Byl jsem ve spěchu a chtěl jsem se podělit.
Akorát jak je tady ten odkaz na to jejich ruský fórum, tak tam v týanimaci nahoře maj dvě chybičky....chybí tam Liaz...a ten kamaz jede nějak moc stejnoměrně...bez kotrmelců
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Zas tak moc se nerozčiluje....ale jede teda špičkově....sakra já se v tom chci taky povozit. Za rok jedu na testování...kohokoliv...ale chci to zažítPavel M. píše:Jestli chcete vidět, jak se za volantem rozčiluje Stacey, tak se mrkněte sem:
http://www.youtube.com/watch?v=-T6BBXus ... ted&search
(stejně ta holandština je stašná chrochtárna )
Jinak super video....v češtině...a ke každý etapě neco takovýho by nebylo? Třeba to z ČT4 SPORT?
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
Videa z čt4 sport jsou tady, ale musíš si je stáhnout. Pozor má to hodně mega.david píše:Zas tak moc se nerozčiluje....ale jede teda špičkově....sakra já se v tom chci taky povozit. Za rok jedu na testování...kohokoliv...ale chci to zažítPavel M. píše:Jestli chcete vidět, jak se za volantem rozčiluje Stacey, tak se mrkněte sem:
http://www.youtube.com/watch?v=-T6BBXus ... ted&search
(stejně ta holandština je stašná chrochtárna )
Jinak super video....v češtině...a ke každý etapě neco takovýho by nebylo? Třeba to z ČT4 SPORT?
http://rally.stanis.info/cz/dakar/
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No...to má opravdu hodně...ale kluci na koleji to zvládnou s tím jejich připojením rychletatracyber píše:Videa z čt4 sport jsou tady, ale musíš si je stáhnout. Pozor má to hodně mega.
http://rally.stanis.info/cz/dakar/
A koukám, že si to asi uložím...i on-board videa z WRCček...hmmmm Ale to jsem trochu off-topic.
Dík za tip.
-
- Medvěd
- Příspěvky: 3182
- Registrován: čtv bře 09, 2006 4:27 pm
- Bydliště: Reichenberg
jj, je to pěkná stránka. Kdo nemá rychlejší připojení tak má smůlu.david píše:No...to má opravdu hodně...ale kluci na koleji to zvládnou s tím jejich připojením rychletatracyber píše:Videa z čt4 sport jsou tady, ale musíš si je stáhnout. Pozor má to hodně mega.
http://rally.stanis.info/cz/dakar/
A koukám, že si to asi uložím...i on-board videa z WRCček...hmmmm Ale to jsem trochu off-topic.
Dík za tip.
Už tu nejsem, už mě s fórem neotravujte.
Trochu OT - poslouchejte motožurnál na ČR1 - 1300-1400. Je tam soutěž, vítěz vyhrává svezení v kamionu z letošního Dakaru.
http://motozurnal.centrum.cz/akce/clanek.phtml?id=4484
Ale radši tam moc nevolejte, a? mi nesnižujete pravděpodobnost výhry
http://motozurnal.centrum.cz/akce/clanek.phtml?id=4484
Ale radši tam moc nevolejte, a? mi nesnižujete pravděpodobnost výhry
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Tak už to mám všechno na třech DVD. Včera jsem se neudržel a v 11 večer jsem zkouknul 2 "díly". To budu mít moc pěknýho večerníčka,...Dakar s třítýdenním zpožděním sice...ale je to super, i v pěkný kvalitě. Super odkaz,ještě jednou děkuji!!! )Díky tomu budu příštích několik dní asi pěkně nevyspalej:-)tatracyber píše:Videa z čt4 sport jsou tady, ale musíš si je stáhnout. Pozor má to hodně mega.
http://rally.stanis.info/cz/dakar/
Holandská smečka na Dakar 07. Že jich bylo, co?
http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=3
http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=3
Katrinak je macher,ved nie nahodov je majster v motocrose. Konecne sa mu vsak podarilo prist do ciela,pretoze este nikdy predtym take stastie vidiet Ruzove Jazero nemal...M.S píše:No Katriňák je machr už pár Dakarů, ale právě proto už ani moc tím výborným výkonem nepřekvapil.
.........................................
Ale proč ne? Protože jak na?uknul bubak, tohle smrdí velkým průšvihem a opakováním historie z roku 1989. Mistr Čagin je důkaz ...
Zobrat v uvahu musime aj to,ze Ginaf X2222 GRP zasa ten vykon motora az tak efektivne nevyuzije.Mozno to rozostavenie hmonosti,nezavisle odpruzenie alebo motor pod kabinou,zeby bolo 1000 a viac koni uz pre seriovy voz priliz vela?
Skorej myslim si ze co sa tyka toho prveho videa,tak tam dost zalezalo na "nepisanej politike" aby si super myslel ze je ich Truck pomalsi.
Ako sam spomynalo v clankoch,Ginaf bol rychly iba v rychlych usekoch,ve technickych ako inak na Tatru stracal.Faktory su tam dva,bud nevedia ich jazdci tak dobre jazdit alebo to nie je schopny urobit truck,chcelo by to nezavisly test dakarskych truckov Neviem presne ako jazdil TurboTwin po technickych castiac trate,moznoze ten vykon to dorovnal.
Fabrika CAT udava maximalny vykon u tohoto motora tesne nad 1000 koni (nejaky tip do priemyslu) Motor to vydrzi,vykonova medzera tam je,ono keby isli cely Dakar na 1400 konoch (presne ako bolo spomenute u DAFa 12,6Litra a ekvivalentu vykonu 800koni pre neho) by sa zadrel ties.
Co sa tyka toho postavenia motora v strede,smrdiet to smrdi ze sa nieco stane,ale to sa moze stat aj pri serionych,aj Gerardovi na CF 75 padla kabina pred cely truck a skoncilo to velmi stastne...Ostrejsie povedane,zabit sa da na vsetkom co ma aspon taky aky vykon. Rok 1988/89 uz nie je ,technika isla dopredu,tak az take strasne to nemusi byt.Neda sa to presne povedat co sa stane...kazda sranda smrdi ked sa zavodi.
Vývoj od roku 1988 je jasný, nejsou jen trubky uvnitř kabiny a rádoby rám proti větvím ničící sklo, dnes jsou rámy v kabině na jiné úrovni, pásy sedaček smí být uchyceny jen do skeletu karoserie nebo integrovaného rámu, navíc ochranný oblouk za kabinou ze silných trubek a vzpěrami mají všichni, takže to zřejmě bude i v regulích. Ani jedno z toho Turbotwin neměl...
Na druhou stranu, Theo hodil ty kotrmelce kolem 170km/h , Čagin "jen" ve 110km/h a už ten 4911 vypadá dosti nebezpečně...
Co se týká X2222, výkonu není nikdy dost, jak bylo na webu lopraisovců, Ginaf na pláži vystřelil jinou úrovní. Ale co naplat, van Ginkel bloudil i v mávací jízdě a Aleš skončil před ním. V první etapě to dokonce v první zatáčce zahrabal Brouwer, jak napsal sám K. Loprais, naprosto špatná práce s podhuš?ováním. A naopak absolutně vyhráli 9., 10., a 15. etapu. Přičemž od 7. etapy byli 7krát v top 4.
Dost možná to není špatné auto, třeba by to chtělo jen lepší řidiče nebo počkat až se s těmito monstry naučí zacházet..
Nebezpečí je evidentní u jakéhokoliv sportu, obzvláš? na Dakaru, ale jde reativně zmenšit snížením výkonů nebo rozhozením těžiště. Touto cestou se pořadatelé chtějí vydat, řek bych že předzvěst je Echterovo MAN jedoucí "na zkoušku". Pokud pustí na tra? navíc ještě speciály, někdo udělá smr?ák a pro příští rok budou jezdit jen "sériovky", jako tomu bylo v rallye se skupinou B a A, historie se opakuje...
Jen mi vrtá hlavou jak chtějí vymezit kategorii speciálů. Možná si sami neví rady, když pro letošek nic nezavedli, ač se o tom věřejně uvažovalo. Kamaz Master Team je schopen vyrobit jakýkoliv vojenský valník v jakémkoliv množství aby měl speciál odpovídající sérii Staceyho tým má zase výborné zkušenosti s odlehčováním... Jak ale oddělí speciál od série když dva nejlepší vyrábí sériové speciály???
Na druhou stranu, Theo hodil ty kotrmelce kolem 170km/h , Čagin "jen" ve 110km/h a už ten 4911 vypadá dosti nebezpečně...
Co se týká X2222, výkonu není nikdy dost, jak bylo na webu lopraisovců, Ginaf na pláži vystřelil jinou úrovní. Ale co naplat, van Ginkel bloudil i v mávací jízdě a Aleš skončil před ním. V první etapě to dokonce v první zatáčce zahrabal Brouwer, jak napsal sám K. Loprais, naprosto špatná práce s podhuš?ováním. A naopak absolutně vyhráli 9., 10., a 15. etapu. Přičemž od 7. etapy byli 7krát v top 4.
Dost možná to není špatné auto, třeba by to chtělo jen lepší řidiče nebo počkat až se s těmito monstry naučí zacházet..
Nebezpečí je evidentní u jakéhokoliv sportu, obzvláš? na Dakaru, ale jde reativně zmenšit snížením výkonů nebo rozhozením těžiště. Touto cestou se pořadatelé chtějí vydat, řek bych že předzvěst je Echterovo MAN jedoucí "na zkoušku". Pokud pustí na tra? navíc ještě speciály, někdo udělá smr?ák a pro příští rok budou jezdit jen "sériovky", jako tomu bylo v rallye se skupinou B a A, historie se opakuje...
Jen mi vrtá hlavou jak chtějí vymezit kategorii speciálů. Možná si sami neví rady, když pro letošek nic nezavedli, ač se o tom věřejně uvažovalo. Kamaz Master Team je schopen vyrobit jakýkoliv vojenský valník v jakémkoliv množství aby měl speciál odpovídající sérii Staceyho tým má zase výborné zkušenosti s odlehčováním... Jak ale oddělí speciál od série když dva nejlepší vyrábí sériové speciály???
Nojo byla to sila,ale za hlavni blbovinu povazuju snahu predjet Mitsubishi kery jelo 150 v hodine...M.S píše:Vývoj od roku 1988 je jasný, nejsou jen trubky uvnitř kabiny a rádoby rám proti větvím ničící sklo, dnes jsou rámy v kabině na jiné úrovni, pásy sedaček smí být uchyceny jen do skeletu karoserie nebo integrovaného rámu, navíc ochranný oblouk za kabinou ze silných trubek a vzpěrami mají všichni, takže to zřejmě bude i v regulích. Ani jedno z toho Turbotwin neměl...
Na druhou stranu, Theo hodil ty kotrmelce kolem 170km/h , Čagin "jen" ve 110km/h a už ten 4911 vypadá dosti nebezpečně...
Co se týká X2222, výkonu není nikdy dost, jak bylo na webu lopraisovců, Ginaf na pláži vystřelil jinou úrovní. Ale co naplat, van Ginkel bloudil i v mávací jízdě a Aleš skončil před ním. V první etapě to dokonce v první zatáčce zahrabal Brouwer, jak napsal sám K. Loprais, naprosto špatná práce s podhuš?ováním. A naopak absolutně vyhráli 9., 10., a 15. etapu. Přičemž od 7. etapy byli 7krát v top 4.
Dost možná to není špatné auto, třeba by to chtělo jen lepší řidiče nebo počkat až se s těmito monstry naučí zacházet..
Nebezpečí je evidentní u jakéhokoliv sportu, obzvláš? na Dakaru, ale jde reativně zmenšit snížením výkonů nebo rozhozením těžiště. Touto cestou se pořadatelé chtějí vydat, řek bych že předzvěst je Echterovo MAN jedoucí "na zkoušku". Pokud pustí na tra? navíc ještě speciály, někdo udělá smr?ák a pro příští rok budou jezdit jen "sériovky", jako tomu bylo v rallye se skupinou B a A, historie se opakuje...
Jen mi vrtá hlavou jak chtějí vymezit kategorii speciálů. Možná si sami neví rady, když pro letošek nic nezavedli, ač se o tom věřejně uvažovalo. Kamaz Master Team je schopen vyrobit jakýkoliv vojenský valník v jakémkoliv množství aby měl speciál odpovídající sérii Staceyho tým má zase výborné zkušenosti s odlehčováním... Jak ale oddělí speciál od série když dva nejlepší vyrábí sériové speciály???
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů