Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
K tomu by se asi musel vyjádřit někdo, kdo zná tatrovácké motory dokonale. Ale jak říká Filip, také si myslím, že V8 není cesta. Ona jedna věc je vyšponovat motor a jeho parametry a druhá věc je potom spolehlivost... To by asi nešlo úplně dohromady u V8. Ikdyž záleží asi i na tom, jaké ambice a vize má TT dál. Pokud zanevřel na Dakar, určitě bych ho rád viděl např. na SWR. To ale znamená mít konkurenceschopné auto, s V8 nevím.
Tomeček říkal, že tam něco přes 850 koní má, ale že už jsou na maximu možného, i když má na motoru větší větrák (z prototypu, tam je prý větší jak v sérii), musí používat speciální maziva, které vydrží i vysoké tepelné namáhání.
A ta "nová" V8 EURO VI má pořád dvouventilovou hlavu nebo už to zmodernizovali?
A ta "nová" V8 EURO VI má pořád dvouventilovou hlavu nebo už to zmodernizovali?
Pokud mne neklame moje paměť tak za mých studijních let u nás ve škole sídlil Stanislav Matějovský s jeho okruhovou TATROU - v ní byl motor MAN - 12 litrů, 1250 HP a 5100 Nm. Bylo to auto pro třídu Race Truck "B" takže měl na sání zaplombovaný restriktor - když už měl jasný titul mistra Evropy tak se žádalo o přeřazení do třídy "A" aby se mohl restriktor odstranit a zvýšit ještě výkon.
Takže 975 HP u C13 není nijak málo, ale věřím že výkonové rezervy ještě má.
Takže 975 HP u C13 není nijak málo, ale věřím že výkonové rezervy ještě má.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: stř lis 14, 2012 6:55 pm
- Bydliště: Milevsko
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://www.motormix.cz/dakar/35144-dva- ... -na-dakaru
Jenom škoda, že nejsou informace o parametrech těch motorů.
Jenom škoda, že nejsou informace o parametrech těch motorů.
Snad se časem dočkáme informací o parametrech. Mě by zajímalo, do jaké míry je to ještě "sériový" motor CAT C13. Protože nikde se tento název neobjevuje. Jestli je to tak, jak kdysi popisoval Pepík Kalina situaci u Macíků, kdy jim přijde motor Deutz od výrobce a oni mu pak dají vědět, že ho celý přestavějí...
Přikládám link na článek kde jsou o motoru GYRTECH zajímavé údaje - to bude ale asi jeho maximum s krátkou životností
http://www.sport.cz/moto/clanek/103230- ... losti.html
http://www.sport.cz/moto/clanek/103230- ... losti.html
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů