Stránka 7 z 7

Napsal: pát led 10, 2014 11:18 pm
od peter gasparovic
Skoda, rad by som si ho kuknul... :wink:

Napsal: čtv bře 06, 2014 8:05 pm
od filip 90

Napsal: úte bře 31, 2015 12:28 am
od filip 90
Hm koukám, že PACCAR s přechodem na Common Rail docela výrazně posílil :shock: https://www.youtube.com/watch?v=rO6kO4KO1dA

https://www.youtube.com/watch?v=oowR96Fjj50 790 koní na kolech, no to je klidně přes 900 na motoru.

To dát do Phoenixe...

Napsal: úte bře 31, 2015 9:48 pm
od Tomáš Matyska
Jestli máš na mysli toho exoranžovýho, tak ten by spíš potřeboval pořádnou řídící jednotku. Tu, která tahá za volant :-D

Napsal: úte bře 31, 2015 10:19 pm
od filip 90
Ne tak to jsem myslel obecně, že by se dal postavit Phoenix s tahavým originál motorem aniž by se do toho musel dávat Gyrtech nebo MKR. :wink: Tak ten exoranžovej no... :lol: Ale tak zas byl na to postavený no... Na pronájem myslim. :wink:

KMR Renault ve Phoenixu

Napsal: stř črc 29, 2015 9:59 am
od jarousz
Ahoj,
kratkej dotaz: poznal jsme dobre z fotek, ze Holandskej Phoenix ma vepredu mezichladic vzduch-vzduch a vzadu vodni chladic motoru?
Diky¨!

Napsal: stř črc 29, 2015 10:45 am
od nero
Já to nepoznám, akorát mě překvapilo, že Huzink psal, že budou muset dořešit chlazení (pochopil jsem, že motoru), protože při takovém výkonu motoru je problém s odvodem tepla. Jedině, že by to bylo myšleno v návaznosti na brzdy, ktere na Baja Aragon taky uvařili.
Tady je ta věta:
"Doordat de motor zoveel power heeft, kan het de hitte niet kwijt en daarom moet er een oplossing worden gevonden voor de koeling."
Přeloženo Googlem takto:
"Because the engine has so much power, the heat can not lose and that is why a solution must be found for cooling."

Napsal: stř črc 29, 2015 11:06 am
od jarousz
Ha!
Takova strojovna a porad to nechladi?
To mi pripomina "at to rezu jak to rezu, porad je to kratky" :-)
Na Dakarce mame pred motorem velkej vodni chladic ( tusim od Mercedesa ) Musel se malinko rezat ram a vse je tip top, ale vesel se. A mezichladic ma za boudou ctyri vrtule, ale kluci jedo vetsinou na 2.
Zatim s tim problemy nebyly. V jednoduchosti je sila...
Obcas mi prijde, ze se vymysli jen aby bylo :-D
Ja

edit: Tim bych nerad zpochybnoval tuhle konstrukci....spis mne zajimalo, co, jak a proc.

Napsal: úte srp 09, 2016 10:00 pm
od filip 90
Kapotovou Scanii teamu Dakar Speed asi všichni známe. Celkem diskutované téma byl motor speciálu. Očekávalo by se, že Scanina bude mít motor Scania, ale pravděpodobně použili motor Paccar.

Nyní se rozhodli to dotáhnout do konce a pořídili motor Scania E6. Zajímavé je video z ladění u společnosti RVengineering, které připravovala motory třeba i pro Schoones dakar team. Výkon přes 1000 koní a 4200 Nm, stojí za povšimnutí.

https://www.youtube.com/watch?v=yoRgRWD-mEY

Re: Motory pro Dakarské Trucky

Napsal: úte čer 04, 2019 4:25 pm
od nero
Trošku oživím toto téma příspěvkem z FB. V diskusi kolem testování Buggyry v Tunisu a (ne)účasti MK v tomto týmu zazněl dotaz, zda dostane dakarský kamion také motor osazený vstřikováním Common Rail, jako okruhový speciál VK50. Odpověď týmu byla, že ho dostane na Dakar 2021, až budou hotové testy životnosti. Nevíte, jestli Lackův speciál má motor se základem CAT, anebo je to Weichei, jako u nového "Čiňana"? Důvodem použití Common Railu je prý kouřivost, která se komisařům příliš nepozdávala. David 'Vršecký k novému vstřikování sdělil: "To přispělo nejen k menší kouřivosti a nižším emisím, ale také výrazně vylepšilo výkonovou křivku motoru,". Během sezóny by pak měl okruhový speciál dostat tlumiče, které byly úspěšně použité na dakarské Tatře, takže asi Reiger. Ale to už je jiné téma.