Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tady jsou ty nabourané Liazky: http://www.rozhlas.cz/motozurnal/dakar2 ... u--1160902
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
No nic, no. protože známe lidi a vztahy, tak ono to čistě á nebo bé nebylo.
No a obecně: na té trati se opravdu dost práší. Kdo jede vepředu, nechá za sebou 200-300 metrů neproniknutelné tmy, kdy není vidět na krok. V momentě, kdy se k tomu někdo přiblíží a začne troubit sentinelem (dnešní vydání deníku Sport přínáší i vyjádření MM), je vzdálen takhle daleko, no a ten vepředu má dvě možnosti: buď odstavit a nechat se předjet, nebo pokračovat, protože stejěn ví prd, jak daleko za ním někdo je a jak je to naléhavé. Když se nechá předjet, bude v té totální nevýhodě on sám. Nebude pomalejší na rychlost, ale na to, že má před sebou hnědou tmu, když výhodnější postavení přenechal někomu, kdo je rychlejší právě o tento faktor. De Rooy obecně má u pořadatelů veliké slovo, už proto, že reprezanetuje tovární tým, kterým jde Calvet na ruku (viz nové předpisy), takže stačilo dva dny hořekovat a calvet se rzhodl to řešit. protože on dobře zná tu situaci, jak to na trati bývá, nic nestudoval a dal všem podmínku a bylo vymalováno. Šlo o to, aby sklapli a nehádali se a soustředili na dění na trati.
Po soutěži sedneme s Martinem a Tomášem a řeknu jim svůj názor na to, jak se které věci vyjadřují a pouštějí ven. I když mám víceméně pravdu, musím ji říct tak, aby protistrana nemohla nacházet protiargumenty. To tady nenastalo. Ty vztahy tam nejsou nejlepší a nemá cenu to jitřit. Ďo pondělní etapy bude startovat de rooy, pak Aleš a Martin až za nimi, takže to bude v pohodě.
Jinak platí, co jsem psal: třeba Rusáci se s tím nemažou a neuhnou, Aleš je taky znám jako tvrdý bojovník. Pokud někoho pustím, automaticky to znamená, že mě to předjetí ještě významněji zpomalí, než o co je soupeř rychlejší. Ty podmínky padly pro uklidnění nálady, i když si myslím, že to nakonec na klidu nepřidalo. Ale až se pojede, snad se tím ti kluci nenechají rozptýlit a budou se plně soustředit na jízdu.
No a obecně: na té trati se opravdu dost práší. Kdo jede vepředu, nechá za sebou 200-300 metrů neproniknutelné tmy, kdy není vidět na krok. V momentě, kdy se k tomu někdo přiblíží a začne troubit sentinelem (dnešní vydání deníku Sport přínáší i vyjádření MM), je vzdálen takhle daleko, no a ten vepředu má dvě možnosti: buď odstavit a nechat se předjet, nebo pokračovat, protože stejěn ví prd, jak daleko za ním někdo je a jak je to naléhavé. Když se nechá předjet, bude v té totální nevýhodě on sám. Nebude pomalejší na rychlost, ale na to, že má před sebou hnědou tmu, když výhodnější postavení přenechal někomu, kdo je rychlejší právě o tento faktor. De Rooy obecně má u pořadatelů veliké slovo, už proto, že reprezanetuje tovární tým, kterým jde Calvet na ruku (viz nové předpisy), takže stačilo dva dny hořekovat a calvet se rzhodl to řešit. protože on dobře zná tu situaci, jak to na trati bývá, nic nestudoval a dal všem podmínku a bylo vymalováno. Šlo o to, aby sklapli a nehádali se a soustředili na dění na trati.
Po soutěži sedneme s Martinem a Tomášem a řeknu jim svůj názor na to, jak se které věci vyjadřují a pouštějí ven. I když mám víceméně pravdu, musím ji říct tak, aby protistrana nemohla nacházet protiargumenty. To tady nenastalo. Ty vztahy tam nejsou nejlepší a nemá cenu to jitřit. Ďo pondělní etapy bude startovat de rooy, pak Aleš a Martin až za nimi, takže to bude v pohodě.
Jinak platí, co jsem psal: třeba Rusáci se s tím nemažou a neuhnou, Aleš je taky znám jako tvrdý bojovník. Pokud někoho pustím, automaticky to znamená, že mě to předjetí ještě významněji zpomalí, než o co je soupeř rychlejší. Ty podmínky padly pro uklidnění nálady, i když si myslím, že to nakonec na klidu nepřidalo. Ale až se pojede, snad se tím ti kluci nenechají rozptýlit a budou se plně soustředit na jízdu.
Fino: Nemyslím, že by se to dalo zjednodušit na "psa a hůl". Aleš prostě vypustil v posledních letech do médií dost kontroverzních prohlášení o své "nadřazenosti" vůči jiným českým jezdcům a spoustu fanoušků, kteří Dakar sledují tím hodně otrávil (zejména přihlédneme-li k jeho dosavadním výsledkům v Jižní Americe a porovnáme je s výsledky jiných Čechů).
Nelze se proto divit, že když se objevila zpráva o protestu, vyvolalo to vlnu emocí.
Nelze se proto divit, že když se objevila zpráva o protestu, vyvolalo to vlnu emocí.
!LIAZ 4life!
Ještě k ježdění bez čelních oken: zajezdila si tak i Jamalka se svým vůdcem (současnou zdejší černou ovcí), ten link tu už byl, ale pro připomenutí, je to přeci jen hezká fotka...
http://www.martinhales.com/gallery/daka ... R_7036.jpg
http://www.martinhales.com/gallery/daka ... R_7036.jpg
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Dnesny mail:
NEWSLETTER INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
Objasnění situace okolo protestu. Rozhovor s komisařem Dakaru.
Neplánované sobotní volno namísto osmé etapy. Vzduchem se šířily křížem krážem zprávy o protestech.
Včera měly kamiony na Dakaru neplánované volno. Stalo se tak kvůli pozdním dojezdům doprovodných vozidel do bivaku v sedmé etapě a také silnému dešti. Včera se tedy všichni spojovacím úsekem přesunuli do plánovaného místa odpočinkového dne Tuvcmanu.
Bouře se strhla také okolo rozporuplných výroků českých týmu soutěžících na letošním Dakaru. Tato “česká” aféra snad nezastíní krásné výkony všech závodníků, které do současné chvíle trvdě vybojovali a dosáhli.
Na dnešním videu přinášíme objasnění situace, která snad přispěje k uklidnění celé záležitosti. Najdete zde nejen vyjádření komisaře závodu, ale vysvětlení Aleše Lopraise k pravidlu sentinelu, situaci na trati, která vedla k protestu De Rooey.
Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=JKsIFgdA ... e=youtu.be
Náš team se už nadále k celé kauze vyjadřovat nechce, protože jsme si dobře vědomi, jak může poškodit dobré jméno českých závodníků, zlobit fanoušky a především odpoutat pozornost od sportovních výsledků.
Hodně štěstí na trati, vašich cestách a zasloužený nedělní odpočinek všem!
Lucie Houthoofdtová
Ing. Lucie Houthoofdtová
PR manažerka týmu
M: +420 736 614 438 | E: lucie.houthoofdtova@gmail.com
www.loprais.cz
dakar beduine Aktuální informace z Dakaru 2013: www.loprais.cz/dakar
facebook Sdílejte na Facebooku: www.facebook.com/AlesLopraisDakarLive
NEWSLETTER INSTAFOREX LOPRAIS TEAM
Objasnění situace okolo protestu. Rozhovor s komisařem Dakaru.
Neplánované sobotní volno namísto osmé etapy. Vzduchem se šířily křížem krážem zprávy o protestech.
Včera měly kamiony na Dakaru neplánované volno. Stalo se tak kvůli pozdním dojezdům doprovodných vozidel do bivaku v sedmé etapě a také silnému dešti. Včera se tedy všichni spojovacím úsekem přesunuli do plánovaného místa odpočinkového dne Tuvcmanu.
Bouře se strhla také okolo rozporuplných výroků českých týmu soutěžících na letošním Dakaru. Tato “česká” aféra snad nezastíní krásné výkony všech závodníků, které do současné chvíle trvdě vybojovali a dosáhli.
Na dnešním videu přinášíme objasnění situace, která snad přispěje k uklidnění celé záležitosti. Najdete zde nejen vyjádření komisaře závodu, ale vysvětlení Aleše Lopraise k pravidlu sentinelu, situaci na trati, která vedla k protestu De Rooey.
Video zde: http://www.youtube.com/watch?v=JKsIFgdA ... e=youtu.be
Náš team se už nadále k celé kauze vyjadřovat nechce, protože jsme si dobře vědomi, jak může poškodit dobré jméno českých závodníků, zlobit fanoušky a především odpoutat pozornost od sportovních výsledků.
Hodně štěstí na trati, vašich cestách a zasloužený nedělní odpočinek všem!
Lucie Houthoofdtová
Ing. Lucie Houthoofdtová
PR manažerka týmu
M: +420 736 614 438 | E: lucie.houthoofdtova@gmail.com
www.loprais.cz
dakar beduine Aktuální informace z Dakaru 2013: www.loprais.cz/dakar
facebook Sdílejte na Facebooku: www.facebook.com/AlesLopraisDakarLive
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Timy : Chápu, nicméně, nelze se dívat na věc jen z jednoho úhlu pohledu. Nemá cenu se tady o tom znova rozepisovat, když to zcela výstižně popsal JuraF na straně 159. Jinými slovy Alešovo chování a vyjadřování odráží pozici, v jaké se nachází ( která je dána i historií jména Loprais), na rozdíl od jiných, kteří si své pozice teprve budují a nejsou zatím ještě pod takovým tlakem. Možná je to pro někoho nestravitelné, ale já to docela chápu a proto i určité excesy je lepší brát s nadhledem. Jsem rád, že se daří Martinovi a i ostatním klukům z BDP, protože čím více talentovaných lidí, tím větší šance vidět opět české barvy na dakarské bedně.
Naposledy upravil(a) Fino dne ned led 13, 2013 3:14 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak pozor, já Aleše nestavim do pozice jedoho z favoritů kvůli jménu Loprais, ale kvůli výsledkům z Dakaru 2007 a podřadnějších soutěží. Tam ukázal, že na to má a proto jeho jméno na startu zavazuje. Jen hlupák by čekal, že kdokoliv se jménem Loprais je talent na vyhrávání. Aleše zavazuje to, že předvedl, že na to má, ale neni schopnej to v Jižní Americe dokázat
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://www.youtube.com/watch?v=JKsIFgdA ... e=youtu.be
Na začátku komisař řekne že protest nepodal nikdo, na konci Aleš (když sedí u stolu) řekne že DeRooy prodal protest.
No prostě dyt sme v čechách, že jo Nevadí, už by začala druhá polovina a řešili se tu mezičasy
Na začátku komisař řekne že protest nepodal nikdo, na konci Aleš (když sedí u stolu) řekne že DeRooy prodal protest.
No prostě dyt sme v čechách, že jo Nevadí, už by začala druhá polovina a řešili se tu mezičasy
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 hostů