Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Mě sere ohledně TV to že dostal šanci se vůbec posadit za ten kamion u Lopraisů a pak se otočil zády a teď už se to mele
To jak ho štvalo že na loňský dakar dostal staré auto tak já bych mu ho dal taky kdyby bylo moje, přece nedám jekomu kdo v tým sedí poprvé druhé nejlepší auto které mám když by ho mohl někde sešrotit nebo něco takového
Bylo by fajn vidět všechny pod jedným týmem ale to je asi scifi
A ohledně nového týmu by mělo něco víc vyplout na povrch do několiká dní
To jak ho štvalo že na loňský dakar dostal staré auto tak já bych mu ho dal taky kdyby bylo moje, přece nedám jekomu kdo v tým sedí poprvé druhé nejlepší auto které mám když by ho mohl někde sešrotit nebo něco takového
Bylo by fajn vidět všechny pod jedným týmem ale to je asi scifi
A ohledně nového týmu by mělo něco víc vyplout na povrch do několiká dní
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned led 06, 2013 12:23 am
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned led 06, 2013 12:23 am
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: ned led 06, 2013 12:23 am
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Jojo, Caterpilar C13 od Gyrtechu se zdá být dobrou volbou. V Tatrách i LIAZu se osvědčil a těším se, až bude v LIAZech KM Racingu. Á propós, nevíte někdo, jak to vypadá s případnou další evolucí KM Liazů? přeci jen počítám dva, tři ročníky by ještě tyhle auta zvládla, ale co potom?
Thierry Sabine by to tak nechtěl!!!
- Michal Boček
- Příspěvky: 126
- Registrován: sob říj 07, 2006 10:34 pm
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
Tady sem našel živý stream z cílové rampy v Santiagu, zrovna jsou tam motorky, první tři kamiony by měly přijít na řadu kolem sedmé hoďky večer, zbytek po deváté :
http://www.tevemania.com/2010/12/tv-peru-en-vivo.html
http://www.tevemania.com/2010/12/tv-peru-en-vivo.html
herrywood
TV v tom autě seděl, protože si to zaplatil...
to, kterým autem pojede, se snad dohodli už dřív, problém byl spíš v tom, že to auto bylo někdy od půlky závodu (možná dřív) v dost špatném stavu, pořád mám před očima záběr černé Tatry jedoucí v podstatě bez tlumičů a kdoví co tam bylo dál
to, kterým autem pojede, se snad dohodli už dřív, problém byl spíš v tom, že to auto bylo někdy od půlky závodu (možná dřív) v dost špatném stavu, pořád mám před očima záběr černé Tatry jedoucí v podstatě bez tlumičů a kdoví co tam bylo dál
henrywood :
bože ty jsi najivní..... přiběh je ten, že TV se obrátil na ILT jako tuzemský top tým, aby dostal za své peníze to nej. ILT v něm viděli hlupáka, kterého je potřeba oškubat a veškerou snahu věnovali AL. Ale to se ML zmýlil. Slepice se zlatými vejci si vytváří vlastní kurník, nehledě na to že jsou jen 40 km od sebe. Za dobu u ILT TV částečně pronikl do problematiky a pro spolupráci si vybírá jiné partnery, kteří mu pomáhají a on pomáhíá jim ILT to logicky sere, čím víc se bude BDP dařit, tím větší bude nasrání.
Nebylo jak v dobách, kdy LT byl jediný kohout na hnojišti..... A další podstatná věc : proto, aby mohli L a kol. žít, musí závodit a konat věci s tím spojené. TV má business mimo závodění , závodění má jako koníček, s dalším nastupujícím businessem..... A aby takových partiček bylo v tak malém Česku více, je těžko realizovatelné. TV se může úzkoprsosti L jen smát.
bože ty jsi najivní..... přiběh je ten, že TV se obrátil na ILT jako tuzemský top tým, aby dostal za své peníze to nej. ILT v něm viděli hlupáka, kterého je potřeba oškubat a veškerou snahu věnovali AL. Ale to se ML zmýlil. Slepice se zlatými vejci si vytváří vlastní kurník, nehledě na to že jsou jen 40 km od sebe. Za dobu u ILT TV částečně pronikl do problematiky a pro spolupráci si vybírá jiné partnery, kteří mu pomáhají a on pomáhíá jim ILT to logicky sere, čím víc se bude BDP dařit, tím větší bude nasrání.
Nebylo jak v dobách, kdy LT byl jediný kohout na hnojišti..... A další podstatná věc : proto, aby mohli L a kol. žít, musí závodit a konat věci s tím spojené. TV má business mimo závodění , závodění má jako koníček, s dalším nastupujícím businessem..... A aby takových partiček bylo v tak malém Česku více, je těžko realizovatelné. TV se může úzkoprsosti L jen smát.
NEJSEM NAJIVNÍ
Samozdřejmě vím že si to zaplatil ještě aby mu to pujčili zadara
Myslíš že u Loprdů jen zavodí opravujou zavodí a pořád dokola ?? No myslím že taky mají své podnikaní ohledně prodeje/servisu vozů TATRA pak Aleš má ENERGI drinky a určitě další o kterých tu nevíme ..
Já se jich vůbec nezastávám taky se mi nelíbi jak vykřikujou nesmysly
Já nejsem zasvěcenej do jejích problemů a ani nechci být hlavně ať to na tratí funguje a to mi stačí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů