Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Do Tatrovek se v sériové výrobě montovaly motory Tatra, Deutz, Cummins, MTU, plynové LIAZ a teď Paccar.
Do Liazek se v sériové výrobě dávaly motory LIAZ, Detroit Diesel a v menším množství údajně i MAN a Volvo.
Pokud jsou v současných dakarských Liazech motory Deutz a CAT (které se v sériových Liazech nikdy neobjevily), tak nevidím důvod proč by nemohl být v Tatře motor MAN, nebo jakýkoli jiný. To, že se v sériové výrobě tyto motory nemontovaly, by nemělo hrát roli.
Do Liazek se v sériové výrobě dávaly motory LIAZ, Detroit Diesel a v menším množství údajně i MAN a Volvo.
Pokud jsou v současných dakarských Liazech motory Deutz a CAT (které se v sériových Liazech nikdy neobjevily), tak nevidím důvod proč by nemohl být v Tatře motor MAN, nebo jakýkoli jiný. To, že se v sériové výrobě tyto motory nemontovaly, by nemělo hrát roli.
!LIAZ 4life!
Co já vim tak by to mělo být jedno. Stačí když se motor (teda u některých spíš typový základ) vyrábí sériově. Na výběr spíš moc neni co se týká ochoty. Moc nevěřim tomu, že by MAN nebo jiná automobilka (zbývá prakticky jen Iveco a Renault) prodala svůj závodní motor nějakému soukromému teamu co to chce do Tatry.
Takže zbývá se obrátit na motoráře specialisty, kde ovšem je třeba najít někoho, kdo se bude chtit trochu angažovat. Ten někdo byl třeba právě Deutz. Byl nejen v Tatrách Lízách ale i třeba v MAZech. Ovšem s tim je už konec. Takže zbejvá Gyrtech (CAT je pravděpodobně jen do dodavatel) což asi ne že. Proto řikám buď Paccar MX přes Tatru nebo Cummins.
Jinak možná by se to mohlo šoupnout do tématu o motorech ne?
Takže zbývá se obrátit na motoráře specialisty, kde ovšem je třeba najít někoho, kdo se bude chtit trochu angažovat. Ten někdo byl třeba právě Deutz. Byl nejen v Tatrách Lízách ale i třeba v MAZech. Ovšem s tim je už konec. Takže zbejvá Gyrtech (CAT je pravděpodobně jen do dodavatel) což asi ne že. Proto řikám buď Paccar MX přes Tatru nebo Cummins.
Jinak možná by se to mohlo šoupnout do tématu o motorech ne?
Filip Nikl
tady je krásně vidět ten paradox, kdy byl vyloučen Pepa Macháček z důvodu použití sice sériového motoru ale pro jinou motorku...
taky by mě zajímalo, co vše je na těch motorech krom bloku a krytů ještě sériové
samozřejmě jsou asi různé stupně úprav od různých dodavatelů, myslím, že v oranžovém Phoenixu byl snad sériový úplně? jen trochu poladěnej?
ano patřilo by to spíš do debaty o motorech
taky by mě zajímalo, co vše je na těch motorech krom bloku a krytů ještě sériové
samozřejmě jsou asi různé stupně úprav od různých dodavatelů, myslím, že v oranžovém Phoenixu byl snad sériový úplně? jen trochu poladěnej?
ano patřilo by to spíš do debaty o motorech
Marcel měl v oranžádě seriový Paccar ktrý si doladovali v Holandsku.
A Gyrtech je speciálně dělaný motor Buggyrou na základě CATU.Měl by to být obdobný motor jaký mají na okruh,jen s jiným naladěním parametrů.Je nastavený na dlouhodobější zátěž než okruhový.Měl by mít snížený výkon o něco a kroutící moment myslím taky.
A Gyrtech je speciálně dělaný motor Buggyrou na základě CATU.Měl by to být obdobný motor jaký mají na okruh,jen s jiným naladěním parametrů.Je nastavený na dlouhodobější zátěž než okruhový.Měl by mít snížený výkon o něco a kroutící moment myslím taky.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tak z tohohle je mi úplně nanic:
http://sport.idnes.cz/rallye-dakar-2013 ... rsport_ten
Fotograf z naší týmové Toyoty. Teď všichni házejí ramena, jaké to je, být na Dakaru fotografem, ale nevím, co bych ještě měl udělat pro to, aby mi v průběhu soutěže, nějako pořádnou fotku poslali pro tiskový servis... Hlava nebere, nevim...
http://sport.idnes.cz/rallye-dakar-2013 ... rsport_ten
Fotograf z naší týmové Toyoty. Teď všichni házejí ramena, jaké to je, být na Dakaru fotografem, ale nevím, co bych ještě měl udělat pro to, aby mi v průběhu soutěže, nějako pořádnou fotku poslali pro tiskový servis... Hlava nebere, nevim...
-
- Příspěvky: 31
- Registrován: úte črc 17, 2012 9:30 pm
- Bydliště: :-)
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Petře, já vím, že next year už to tvoje tvorba nedopustí Nicméně ty fotky jsou velice pěkné a mají opravdu atmosféru. Že tam je Alešova tatra, to mi nevadí, ta fotka je velice povedená a stojí za vidění, ale víc mě mrzí, že tam není ani jednou žlutá liazka, když už seděl v autě určité barvy a určitého týmu... přitom jako fotograf je jistě šikovný, to je ostatně na těch fotkách vidět, bohužel to vidíme až my teď tady na webu, který asi není ten primární z těch, které měly něco v průběhu soutěže přinášet. Nechci to kritizovat, protože kompozice toho press caru byla založena na určitých předpokladech, ale mrzí mě ten nevyužitý potenciál, který jsme mohli dále využívat k dobrému účelu tady doma...
Já jsem právě narážel na to, že tam na těch fotkách týmové barvy skoro vůbec vidět nejsou. Ale třeba si je vybral autor článku. Ostatně, mně to může být jedno, z mých peněž to nešlo, je to ale dost překvapující. Správný výběr fotek pro interview totiž nic nestojí a člověk by čekal, že bude využita každá příležitost zviditelnit tým.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů