Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Koukám že když jsem šel spát dříve a nečekal jsem na trucky tak jsem stejně o nic nepřišel
Akorát to nechápu proč to tak posrali když kamiony jsou královská disciplína ... to mají nechat pernamentně běžet video z rampy a ne nějaké Mc kvaky
jump
http://www.youtube.com/watch?v=xjxjgaXmhPU&sns=em
Akorát to nechápu proč to tak posrali když kamiony jsou královská disciplína ... to mají nechat pernamentně běžet video z rampy a ne nějaké Mc kvaky
jump
http://www.youtube.com/watch?v=xjxjgaXmhPU&sns=em
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Tak jsem se koukal na profil té etapy, co je oslavována jako nejdelší od dob etapy Zouerat-Tichit - 657 km speciálka. Tajemství je ukryto uvnitř, 160 km neutralizace po asfaltu...
I v dalších etapách budou neutralizace, ale krátké, často v místech, kdy se trasa bude křížit s trasou motorkářů... Jo, mixované pořadí startu pro auta a kamiony bude nejdříve ve čtvrté nebo páté etapě. Do speciálky první kamion startuje dneska až kolem půl osmé večer, takže máme klid...
I v dalších etapách budou neutralizace, ale krátké, často v místech, kdy se trasa bude křížit s trasou motorkářů... Jo, mixované pořadí startu pro auta a kamiony bude nejdříve ve čtvrté nebo páté etapě. Do speciálky první kamion startuje dneska až kolem půl osmé večer, takže máme klid...
,ale nevyspíme se
jinak spoléhám na Jardu Jindru, že nám ten včerejšek zdokumentoval
jinak to je pohodička https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
jinak spoléhám na Jardu Jindru, že nám ten včerejšek zdokumentoval
jinak to je pohodička https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
když tak koukám na ofiko stránky na jezdce a auta tak mě u MANu veky zarazilo že má jen 530 kw (nějakých 747 kobyl) to se mi zda celkem málo na to jak ty motory mají svižné (samozřejmě vím že je důležitější krouťák ale ten výkon tam musí být taky ne ?? co si o tom myslíte ?
http://www.dakar.com/dakar/2014/us/ride ... html#ancre
No a taky kamaz udává 850 k ( což je dost nebo víc jak 750 ) ale krouťák 2700nm to se mi zdá jako větší blbost tak malý krouťák asi tam udavali schválně menší hodnoty
Vrátneho fotka http://www.dakar.com/dakar/2014/us/rider/515.html
http://www.dakar.com/dakar/2014/us/ride ... html#ancre
No a taky kamaz udává 850 k ( což je dost nebo víc jak 750 ) ale krouťák 2700nm to se mi zdá jako větší blbost tak malý krouťák asi tam udavali schválně menší hodnoty
Vrátneho fotka http://www.dakar.com/dakar/2014/us/rider/515.html
No u Kamazu bych těm údajům věřil. Maj tam normální mechanický řadový čerpadlo a co si budem povidat ten motor je v podstatě 10 let starej. Je to tak nějak současník třeba Deutzu 1015 nebo Tatry V12.
No a u MANu tam se hlavně ty údaje na stránkách vůbec neměněj. Od tý doby co Versluis koupil celej team od Staceyho tak tam maj to samý. No a vhledem k tomu, že tam má VEKA motory odvozený z okruhovejch motorů, tak bych tam čekal podobný parametry jako Gyrtech nebo MKR.
No a u MANu tam se hlavně ty údaje na stránkách vůbec neměněj. Od tý doby co Versluis koupil celej team od Staceyho tak tam maj to samý. No a vhledem k tomu, že tam má VEKA motory odvozený z okruhovejch motorů, tak bych tam čekal podobný parametry jako Gyrtech nebo MKR.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů