Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Technický dotaz.
Chtěl jsem se zeptat těch co ví víc..Používá se i v závodakach retardér nebo jen klasická motorovka? Nějakou dobu jsem v žádném nebyl tak by mě to zajimalo
Mluví se tu o špičkovosti vozů Buggyra, avšak během minulého Dakaru jsem lehce zachytil nějaké pochybnosti okolo jejich motorů, která nikdy nebyly vysloveny veřejně nahlas... Neví někdo o tom něco? Nebo se o tom stále nesmí mluvit? Aby to po nadcházejícím Dakaru nebyla jedna z příčin Lopraisova odchodu (pokud nějaký bude samozřejmě). Tuším, že i v jednom z videí Vršecký přiznal, že je konkurence v motorech předstihla, ale že se snaží něco vymyslet...
Co se týče Lopraise u Buggyry...no uvidíme co to přinese, podle mě by měl větší šanci na úspěch v MANu, ale jasné, že někdo to platit musí a Loprais v MANu nebude nikdy v Česku tak mediálně zajímavý, jako Loprais v Tatře. Zajímalo by mě také, jestli se ještě nějak změní polep jeho auta, protože tenhle "nový" design Buggyry se mi vůbec nelíbí... Naopak Alešovi červeno-bílo-černé válečné barvy dokázaly s autama dělat divy - viz. nepřekonatelné Princezny a nebo proměna jinak bez barev škaredé Queeny nebo Torpeda...
Co se týče Lopraise u Buggyry...no uvidíme co to přinese, podle mě by měl větší šanci na úspěch v MANu, ale jasné, že někdo to platit musí a Loprais v MANu nebude nikdy v Česku tak mediálně zajímavý, jako Loprais v Tatře. Zajímalo by mě také, jestli se ještě nějak změní polep jeho auta, protože tenhle "nový" design Buggyry se mi vůbec nelíbí... Naopak Alešovi červeno-bílo-černé válečné barvy dokázaly s autama dělat divy - viz. nepřekonatelné Princezny a nebo proměna jinak bez barev škaredé Queeny nebo Torpeda...
O problémech motorů Byggyry nic nevím, ale aspoň bych odcitoval Davida Vršeckého, jak se vyjádřil o konkurenci po Baja Poland: "... my pokračujeme v testech na motoru, protože furt nejsme spokojení, jak ty auta jedou. V podstatě, konkurence nás nějakým způsobem dotáhla na motorech, takže my bychom chtěli zase udělat nějaký kroky...". Jinak letos na Dakaru odešlo Kolomajzovi opakovaně turbo (alespoň tak jsem to pochopil). David Vršecký to po Dakaru v jedné debatě okomentoval a tak trošku si sypal popel na hlavu. Po Martinově nehodě, kdy urval kabinu, pošlo i k posunu motoru, což zřejmě neodhalili hned. Motor se při jízdě v etapě asi občas dotýkal rámu a vibrace se přenášely i na turbo. To je na ně dost citlivé, proto také odcházelo, než našli příčinu. To jenom na doplnění, že problémy v Buggyře nemusí být tabu, pokud se na ně někdo na přímo zeptá.
Edit: Ještě jsem si vzpomněl, že Martin si, tuším, v maratonské etapě stěžoval na nedostatečný výkon motoru. Příčinou bylo vadné boostové čidlo, které vyměnili a jelo se dál na plný plyn - bylo z toho druhé místo v následující etapě.
Edit: Ještě jsem si vzpomněl, že Martin si, tuším, v maratonské etapě stěžoval na nedostatečný výkon motoru. Příčinou bylo vadné boostové čidlo, které vyměnili a jelo se dál na plný plyn - bylo z toho druhé místo v následující etapě.
Me tak napada - Zatim to vypadalo, ze Ales se nedohodl s Manem, protoze nezaplatil to a tamto, podobne s DeRooyem. Co kdyz ale proste jednal se vsema trema stranama a vyckaval, co se z toho vyvrbi a kdo co nabidne? Jako kdyz clovek kupuje byt. Obejde si jich nekolik, vsude uprimne rekne, ze ma velkej zajem a nakonec si vybere ten nejprihodnejsi. A majitele tech ostatnich jsou samozrejme nejdriv nervozni z preslapovani a nakonec nasrany z odreknuti.
Majitel bytu si měl možná vzít na to malování zálohu... Předminule mu doma zbyly aspoň pěkný hlíny made in Russia, teď si asi nic nevezme.
Naposledy upravil(a) nero dne ned říj 23, 2016 9:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů