Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

ano je to gazík :lol: a červenej :lol: ale až zase pojezdí naše hvězdy do smíchu nebude
Obrázek Obrázek
čtv pro 20, 2018 12:08 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
čtv pro 20, 2018 12:16 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

nevypadá to zase tak nejhůř
Obrázek
čtv pro 20, 2018 12:43 pm

mirasat
Příspěvky: 1846
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Mě se to celkem líbí, akorát Franta je proti tomu monstrum. Tohle vypadá jako čtyřtunovej pickup. Upřímě se mi líbí víc, než současná královna, ale je to na oko už dost malé. Jestli, se to vleze do předpisů.....Celkově se mi líbí však více bezčumákové, Franta nejvíc.... Kolikrát, když jsem koukal na průjezdy rozbahněnou vodou, přišlo mi, že v kapoťáku člověk vidí vodu v luftě podstatně dříve a v klídku pustí stěrače dopředu. Možná ani tolik vody na čelní sklo nechytí....Třeba je to jen naivní představa... Zvuk toho Mazu mi přijde, že na volnoběh odfrkuje jako Gyrtech.

Jěště dotaz, jestli někdo někde neobjevil. 1.Rozhovor s Gabčou v radiu Beat, je to už déle, ale nedohledáno. 2.Aktuální rozhovor s Macíky seniorem a juniorem. Nedohledáno.
čtv pro 20, 2018 2:09 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Ono to nebude "malý". To jen tak vypadá. Kabina je normální z "velkýho kamionu" kapota taky. Rozvor je standard 4300 mm. Délka přes 7 metrů, výška 3,4 m, takže možná to bude i vyšší jak Franta. :wink: Má to Gyrtech o výkonu údajně 960 koní a toč. momentu 4500 Nm. Jinak klasická poskládanka - rozvodovka ZF, nápravy SISU, tlumiče Reiger. Novinka je automatická převodovka Alison 4000.
Mě se taky víc líbí kabina vpředu. Třeba nový Kamazy jsou super. Bohužel s kapoťákem se těžko něco udělá. Na jednu stranu jsou předpisy o rozměrech a na druhou rozložení komponentů z hlediska funkčnosti, kde je nějaké optimální řešení. Z toho vychází kabina veprostřed auta, krátká nástavba atd. a všechno to pak vypadá jak kříženec Jeepu s Fastracem. :lol:
Filip Nikl
pát pro 21, 2018 11:03 am

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

No s tím fatracem nejsi moc daleko ještě když mu dáš posypovou korbu dozadu :D :valetsesmihy:
Obrázek
pát pro 21, 2018 9:51 pm

Honza 76
Příspěvky: 610
Registrován: čtv črc 24, 2008 10:33 am

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Vypadá to vzdáleně podobně tomu nahoře uvedenému ruskému Dakarskému vozu.

Myslím si, že to bude jako každý rok tak Ruské Dakarské trucky ukážou ostatním, že umí zabrat a budou leštit první místa seznamu těch nejlepších.
Ten Ruský truck má dobře rozložené těžiště vozu. :think:
Vzhledově dle vašich poznámek zde uvedených ostatních příspěvcích nevypadá nejlépe ,ale tomu konstruktérovy co to auto zkonstruoval a navrhnul tak jde nejspíše o závodní úspěchy a né o to kdo jak bude hodnotit auto vzhledově. :hvizd:
sob pro 22, 2018 3:59 pm

PtrialM
Příspěvky: 1582
Registrován: ned led 10, 2016 5:03 pm
Bydliště: Brno

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

No a co kdyby někdo uchopil tu myšlenku a chtěl by to jet s tím JCB FASTRACKEM :dance:
asi by byl problém s homologací :doh: :doh: že je to vlastně traktor?
sob pro 22, 2018 5:46 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Honza 76: V současnosti platí pro kamiony s objemem motoru nad 10 l pravidlo, že minimální celková hmotnost vozidla je 8.500 kg a zatížení přední nápravy min. 4.600 kg. Takže to rozložení vah bude nejspíš stejné jako u ostatních trucků, vč. trambusů.
sob pro 22, 2018 6:49 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Přesně tak. Rozložení hmotnosti mají podle současných pravidel všichni stejné. Když mám vpředu kabinu, tak si zas dozadu posunu motor... :wink:
Kapoťáka krásně popsal Mario Kress. Je to o tom, že posádka sedí uprostřed auta a nechytá tolik ran od přední nápravy. Navíc kapotové auto více evokuje pocit osobního auta (off - roadu) pro posádky "nekamioňáky". Zas na druhou stranu, posádka si dovolí více a auto je více zatíženo.
To je tak nějak všechno. Ostatní argumenty jsou víceméně nesmysly. :wink:
Do značné míry v tom hraje roli psychologie. Kapotový speciál je něco extra, neobvyklého, co působí, že to musí doslova letět. Zatím se ale nic takového nepotvrdilo. :)
Filip Nikl
ned pro 23, 2018 12:16 pm

Míra Bálek

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A ještě bych pro Honza 76 doplnil, že automobilka MAZ není Ruská, ale Běloruská a jde o Běloruský tovární tým MAZ motorsport.
http://maz.by/en/about/sport/team/
pon pro 24, 2018 3:44 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

už se to začíná dostávat do extrémů...to už nejsou náklaďáky...
Když sem tu dal první fotomontáž nosáče bylo to ze srandy..a teď nosáč kam se podíváš...

já bych jim to fšem zakázal dal bych jednu kategorii striktně sériovou... max ty balony terení
a nejlíp ještě fšechno sklápěčky ..naložil bych jim vrchovatou čepici písku a jeď..a v cíli uvidíme jestli tě uvidíme..
to by bylo prasklých rámů..listovejch per... urvanejch kabin ..zavařenejch motoru a zničených převodovek..
pon pro 24, 2018 6:58 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

A ještě bys jim ty týmy mohl znárodnit. Co?
pon pro 24, 2018 7:03 pm

BUBENIK
Příspěvky: 532
Registrován: čtv dub 29, 2010 5:34 pm
Bydliště: doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Na AER 2019 pojede i tým s vozy GAZ.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... n__=%2As-R
Gaz Raid Sport Team 🇷🇺 is participating in the 11th edition of #AfricaEcoRace with 4 crews.
👉T1 Category (Gazelle Next):
#218 Ignatov Aleksei & Chumak Dmitry.
#219 Sukhovenko Evgenii & Pavlov Evgenii
👉 T4 Category (SADKO NEXT 4X4):
#408 Levitskii Boleslav & Dolgov Stanislav
#409 Shklyaev Mikhail & Laguta Aleksandr
#AfricaRace #AER2019 #MonacoDakar #Dakar #Offroad #VisitMorocco

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA

A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
pon pro 24, 2018 10:48 pm

mirasat
Příspěvky: 1846
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Docela by mě zajímalo, kde se našly další kobylky v motoru oranžové tatry :?:
pon pro 24, 2018 11:25 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů