Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Když tu je ta fotomontáž volva nechtěl by někdo zkusit na Frantu napasovat kabinu iveca ??
Naposledy upravil(a) herrywood dne pon led 21, 2019 7:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
A v článku je to napsané prakticky obrácene, jiný rám a pak v podstatě to samé....
Re: Dakarská hospoda
Já tam vidím rozdíl v tom, že homologaci LIAZu si udělají u Macíků sami, ale IVECO jim musí homologovat fabrika. Pokud od ní nebudou mít podporu, nevidím důvod tam dávat jejich kabinu. Pak mi ani nedává smysl, aby měl jinou kabinu Valtr a Macík, to by znamenalo dvě homologace.
Re: Dakarská hospoda
Další vysvětlení může být, že ty kabiny prostě shání a zatím žádnou pěknou nesehnali a nechávají si tedy otevřená vrátka...
Re: Dakarská hospoda
Nero, muzes mi to prosim vysvetlit? Bud ti vubec nerozumim, nebo nevis, co znamena homologace.
Re: Dakarská hospoda
Nepíše se mi to jako liazákovi snadno, ale podle mého názoru budou oba nové speciály trambusové IVECO. Nové LIAZy sami asi homologovat nemohou, protože nevlastní ochrannou známku. Možná neuvedu úplně přesný příklad, ale podle mého názoru, kdyby chtěli dále "vyrábět" závodní LIAZy, museli by fungovat jako např. Jawa Divišov. Ta nemá se sériovou výrobou motocyklů nic společného, vyrábí špičkové plochodrážní speciály a na používání značky Jawa mají uzavřenou dohodu s jejím vlastníkem. Když ji neměli, fungovali pod značkou JRM (Jawa Racing Motorbikes). Navíc J.Valtr v nějakém dřívějším rozhovoru říkal, že LIAZ nechce. Naproti tomu po loňském úspěšném Dakaru říkal Martin Macík ml. ,že se na podpoře s nějakou jinou továrnou nedohodli a tudíž nemá význam dělat nějaké jiné značce zadarmo reklamu, a že LIAZ je alespoň česká značka. Ale to bylo před rokem, teď už ta situace může být jiná.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Dakarská hospoda
Proč by něco "vyráběli" nového? Vždyť vezmou existující papíry skutečného liazu a udělají "drobnou" přestavbu dle regulí ASO
Re: Dakarská hospoda
Taky to vidím na IVECO i z důvodu, že je u nás fabrika Iveco Czech Republic, a.s. sice tam dělají autobusy, ale je to Vysoké Mýto ČR. 2015 SLAVILI 120LET a byl tam Lopík s IVECEM tak usuzuji, že cesta k IVECU vede právě tudy
Re: Dakarská hospoda
Stavět nové vozy na stávajících papírech asi taky nejde do nekonečna. Nevím, jestli si to dobře pamatuji, ale mám pocit, že cca pře dvěma roky se tady probíralo, že sportovní homologace, pro vozy LIAZ, které používá tým Martina Macíka staršího, končí v roce 2020, ale možná si to jen s něčím pletu, určitě to nechci tvrdit.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Dakarská hospoda
ono s tou homologací by asi problém nebyl, ta jde myslím prodloužit
problém je spíš v tom, že nejsou kabiny, respektive se nevyrábí a cpát tam nějakou starou, která někde 20 let ležela a je tedy dost pochybná, je asi o hubu
problém je spíš v tom, že nejsou kabiny, respektive se nevyrábí a cpát tam nějakou starou, která někde 20 let ležela a je tedy dost pochybná, je asi o hubu
Re: Dakarská hospoda
V tomto rozhovore je priama otazka na buducnost znacky LIAZ, aj na buducu kabinu. Na obe MM odpovedal:
https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni- ... yhrat.html
Tu je MM citovany - okrem novych kamionov "Karel" a "Andrej" spomina, ze aj keby "Andrej" isiel D20 v inych farbach, za KM Racing by mal ist minimalne este dalsi jeden kamion ("Franta"?):
https://www.dakarmania.cz/index.php/201 ... vema-vozy/
https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni- ... yhrat.html
Tu je MM citovany - okrem novych kamionov "Karel" a "Andrej" spomina, ze aj keby "Andrej" isiel D20 v inych farbach, za KM Racing by mal ist minimalne este dalsi jeden kamion ("Franta"?):
https://www.dakarmania.cz/index.php/201 ... vema-vozy/
Re: Dakarská hospoda
No jediné co jsem z toho vyčetl, že Liaz u Macíků nekončí, protože Franta zůstane s kabinou LIAZ, ostatní je furt ve hvězdách.
Každopádně to vypadá, že příští rok by mohli jet 3 kamiony od Macíků, to by mě zajímalo kdo by jel to třetí auto. Vlasta Vildman?
Každopádně to vypadá, že příští rok by mohli jet 3 kamiony od Macíků, to by mě zajímalo kdo by jel to třetí auto. Vlasta Vildman?
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
No ano, současný Liaz zůstane. Spíš jako tréninkový, předváděcí, to bych chápal. Ale vypadá to jako by nové auto mělo být spíš takové, s kým vyjednají případnou podporu (značky). Tedy bylo by to pro ně ideální, čímž nemyslím tovární tým samozřejmě...
O třech autech v závodě silně pochybuju, ale tak stát se může cokoliv.
O třech autech v závodě silně pochybuju, ale tak stát se může cokoliv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 29 hostů