Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Hezkej rozhovor. Tak jak to podava, tak to ma hlavu a patu od A po Z
Re: Dakarská hospoda
hlavu patu ovšem jen pro jednu stranu
vždycky za to můžou "dva"...
vždycky za to můžou "dva"...
Re: Dakarská hospoda
Tím rozhovorem s Kolocem jsou zřejmé 2 věci.
1) Kolomajz v Buggyře na dobro skončil a do budoucna s ním nepočítají. A jak už jsem psal a Spida doplnil, Martin nepojede v kamionu zn. MAZ, Kamaz, Tatra, LIAZ ani... Ta možnost, s čím MK pojede a v jakém týmu už tu padla, ale počkejme si, protože co platilo v pondělí, už často v pátek neplatí.
2) Budoucnost buggyráckých dakarských kamionů je po D20 nejistá. Osobně si myslím, že se s Tatrou nedohodnou a žádné nové auto už nebude. Ale rád bych se mýlil.
1) Kolomajz v Buggyře na dobro skončil a do budoucna s ním nepočítají. A jak už jsem psal a Spida doplnil, Martin nepojede v kamionu zn. MAZ, Kamaz, Tatra, LIAZ ani... Ta možnost, s čím MK pojede a v jakém týmu už tu padla, ale počkejme si, protože co platilo v pondělí, už často v pátek neplatí.
2) Budoucnost buggyráckých dakarských kamionů je po D20 nejistá. Osobně si myslím, že se s Tatrou nedohodnou a žádné nové auto už nebude. Ale rád bych se mýlil.
Re: Dakarská hospoda
doufám že MK, bude i nadále patřit do tohoto fora.
Re: Dakarská hospoda
No jasne, proto jsem tam mel tohohle ksichta . Ale musime vzit v potaz ze to je novinarsky clanek kde to muze byt vytrhano z kontextu .... Ale cteno mezi radky je zakladni myslenka Koloce ohledne Dakarovych nakladaku zhruba takova : 1) ve stovnani s TruckRacingem to stoji strasne penize, usili a vysledek tomu neodpovida 2) celkove dosavadni vedeni tymu nebylo schopno posunout za tech x-let vyvoj a spolehlivost auta na odpovidajici uroven, at uz penezma nebo vlastni pohodlnosti . 3) nejsou piloti, lepereceno ten kdo si to aspon castecne plati jako Soltys, Kolomajz, Valtr, Loprajz tak ocekavaji nejaky slusny servis a spolehlivost auta a zaroven maji vyrazne mensi motivaci se podrizovat nejake stajove rezii jako "profesionalni zamestnanci" od Kamazu . Takze ano, bud tam bude placenej jezdec, kterej ale neni asi ani k dispozici( a Adam asi rekl na rovinu ze si nicit zdravi a komfortni zonu na dakaru nebude) a zaroven by jich muselo byt vic na coz nejsou prachy, a samozrejme by se muselo nasypat radove vice penez do stavby a vyvoje aut ... a to nikdo nezaplati, protoze to v pripade male Tatry nedava ekonomicky smysl. 4) takze se logicky Koloc rozhodl "investovat" cas a penize do Buggyry a to tak ze tomu ted veli a bude delat to co bude na trhu uspesne a dobre prodejne....a jak zminil, chyby se delaji, ale je potreba se z nich poucit. a pouceni je to ze Dakar s nakladakama byl pro Buggyru omyl. Takze pokud nejakej nakladak, tak maximalne jako asistence ... toz tak.
Re: Dakarská hospoda
Hm, asi jediná možnost, aby se s Tatrou dohodli a v kamionech pokračovali, je, že by Martin Šoltys zajel nějakej překvapivej a marketingově použitelnej výsledek a zároveň si chtěl nadále financovat závodění...
Otázkou pak ale je, jestli bude Tatra hledat potom nějakého dalšího partnera pro Dakar a pokud ano, tak koho.
Otázkou pak ale je, jestli bude Tatra hledat potom nějakého dalšího partnera pro Dakar a pokud ano, tak koho.
Re: Dakarská hospoda
bohužel vypadá to tak, že s Buggyrou je na Dakaru v kategorii kamionů konec. Přitom před lety to vypadalo tak nadějně, stejně tak jako s Bonverem. U Bonveru je asi taky definitivní konec. Zajeli Baja Aragon a pak jednu Jamalku prodali/pronajali. Takže už jim zbývá asi jen jedna a ta dopadne nejspíše stejně. Jediná stálice je Loprais, protože u Macíků také nevíme jak to bude pokračovat. V nějakém rozhovoru Martin ml. zmínil, že plán je do roku 2022? a pak že bude muset přijít změna...
Re: Dakarská hospoda
Tak u Buggyry jsem to tak trochu čekal, už loni to nebylo kde jak zajímavé co se dělo přes rok. Kamiony věčně stály skoro se nic netestovalo. Letos je to podobný. Ale nedivil bych se kdyby se jim na to vykvajznul i Šoltys. Kdyby o mě někdo říkal, že v týmu nemám pilota, tak by se mi jim asi nechtělo sypat několik mega ročně za Dakar.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
xtomos: ještě když ho do týmu přitáhl Kolomajz a pokud vím, tak jsou snad i kámoši. Ale to přátelství mezi nimi se možná Buggyře podařilo ukončit viz to vyjádření, že Kolomajz se na Šoltyse vyprdl.
Re: Dakarská hospoda
Jen netuším co z toho Praga má.
Trucky už nedělá, ne?
Kabina Praga:
Hasičák CAS spíš čumák nemá, než má a počet vyrobených kusů asi stačit nebude.
Starou závodní TN21 použít nemůže - není to serie.
Tzn. namalujou logo Pragy na čumák Queen?
Trucky už nedělá, ne?
Kabina Praga:
Hasičák CAS spíš čumák nemá, než má a počet vyrobených kusů asi stačit nebude.
Starou závodní TN21 použít nemůže - není to serie.
Tzn. namalujou logo Pragy na čumák Queen?
Re: Dakarská hospoda
Tatra Trucks a celé CSG se bude tradičně účastnit Dnů NATO. Nevím jestli to jen neuvedli, ale narozdíl od loňska a narozdíl od Tomáše Tomečka tam Buggyra nebude. Bývaly doby, kdy vymetli každou akci, kde něco Tatra měla. Nevím jestli to něco naznačuje, ale docela bych se Tatře divil, kdyby s Buggyrou po Dakaru 2020 pokračovala. Myslím, že by Tatře slušelo, kdyby se prosadila mezi týmy jako vozidla rychlé asistence. Koncem 80. a začátkem 90. let jich bylo dost. Dnes je to samý MAN. Konec konců Tatra je nejserióvější závodní truck.
Re: Dakarská hospoda
Pitris: s tím nejsériovějším závodním truckem nevím. Pár lidí to zmínilo, ale já tomu tolik nevěřím. Myslím si, že je to jen takový marketingový kec a dělání si alibi na neúspěchy... Třeba se pletu, ale co je na Tatře Queen tolik sériového? A nebo pokud jsou tak sériové, tak si spíš myslím, že je to neschopnost týmu zaplatit a vyvíjet pořádného závodáka...
Re: Dakarská hospoda
Čistě hypoteticky: ...... Praga již dávno není tradiční výrobce aut, jak si ji mnozí pamatují. Praga se aktuálně a již delší dobu snaží etablovat jako racingová značka, konstruktér a výrobce. Závodí na okruzích s R1 a závodí v kartingu. V obou případech je zároveň "výrobcem" závodního náčiní. Takže tovární týmy. Dovedu si celkem představit, že jet Dakar s autem pod svým jménem může bejt pro Pragu celkem zajímavá příležitost, kterou lze využít marketingově a nakonec třeba i komerčně, pokud by tenhle projekt byl úspěšnej. Navíc všechno by v tomhle případě i zapadalo do obvyklého postupu "výroby". Auto postaví a vyvine někdo, kdo s tím má zkušenosti a umí to (Loprais team), a Praga tomu přidá punc tovární značky. Takhle to maj i v kartingu. Motokáry vyvíjej a stavěj taloši v IPKarting, ale výsledek nese to tovární značku Praga. Aleš sháněl tovární podporu, ne?od Sinpa » stř zář 18, 2019 3:55 pm
Jen netuším co z toho Praga má.
Naposledy upravil(a) Pick dne stř zář 18, 2019 8:02 pm, celkem upraveno 1 x.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 14 hostů