Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
ateliersk
Příspěvky: 328
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Hezkej rozhovor. Tak jak to podava, tak to ma hlavu a patu od A po Z :mrgreen:
stř zář 18, 2019 8:16 am

Tod2
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv led 08, 2009 3:22 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

hlavu patu ovšem jen pro jednu stranu
vždycky za to můžou "dva"...
stř zář 18, 2019 8:44 am

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tím rozhovorem s Kolocem jsou zřejmé 2 věci.
1) Kolomajz v Buggyře na dobro skončil a do budoucna s ním nepočítají. A jak už jsem psal a Spida doplnil, Martin nepojede v kamionu zn. MAZ, Kamaz, Tatra, LIAZ ani... Ta možnost, s čím MK pojede a v jakém týmu už tu padla, ale počkejme si, protože co platilo v pondělí, už často v pátek neplatí.
2) Budoucnost buggyráckých dakarských kamionů je po D20 nejistá. Osobně si myslím, že se s Tatrou nedohodnou a žádné nové auto už nebude. Ale rád bych se mýlil. :doh:
stř zář 18, 2019 8:55 am

Smil
Příspěvky: 1935
Registrován: sob led 08, 2011 1:47 pm
Bydliště: Doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

doufám že MK, bude i nadále patřit do tohoto fora.
stř zář 18, 2019 9:08 am

ateliersk
Příspěvky: 328
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

No jasne, proto jsem tam mel tohohle ksichta :mrgreen: . Ale musime vzit v potaz ze to je novinarsky clanek kde to muze byt vytrhano z kontextu .... Ale cteno mezi radky je zakladni myslenka Koloce ohledne Dakarovych nakladaku zhruba takova : 1) ve stovnani s TruckRacingem to stoji strasne penize, usili a vysledek tomu neodpovida 2) celkove dosavadni vedeni tymu nebylo schopno posunout za tech x-let vyvoj a spolehlivost auta na odpovidajici uroven, at uz penezma nebo vlastni pohodlnosti . 3) nejsou piloti, lepereceno ten kdo si to aspon castecne plati jako Soltys, Kolomajz, Valtr, Loprajz tak ocekavaji nejaky slusny servis a spolehlivost auta a zaroven maji vyrazne mensi motivaci se podrizovat nejake stajove rezii jako "profesionalni zamestnanci" od Kamazu . Takze ano, bud tam bude placenej jezdec, kterej ale neni asi ani k dispozici( a Adam asi rekl na rovinu ze si nicit zdravi a komfortni zonu na dakaru nebude) a zaroven by jich muselo byt vic na coz nejsou prachy, a samozrejme by se muselo nasypat radove vice penez do stavby a vyvoje aut ... a to nikdo nezaplati, protoze to v pripade male Tatry nedava ekonomicky smysl. 4) takze se logicky Koloc rozhodl "investovat" cas a penize do Buggyry a to tak ze tomu ted veli a bude delat to co bude na trhu uspesne a dobre prodejne....a jak zminil, chyby se delaji, ale je potreba se z nich poucit. a pouceni je to ze Dakar s nakladakama byl pro Buggyru omyl. Takze pokud nejakej nakladak, tak maximalne jako asistence ... toz tak.
stř zář 18, 2019 9:26 am

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Hm, asi jediná možnost, aby se s Tatrou dohodli a v kamionech pokračovali, je, že by Martin Šoltys zajel nějakej překvapivej a marketingově použitelnej výsledek a zároveň si chtěl nadále financovat závodění...

Otázkou pak ale je, jestli bude Tatra hledat potom nějakého dalšího partnera pro Dakar a pokud ano, tak koho.
stř zář 18, 2019 9:44 am

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1257
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

bohužel vypadá to tak, že s Buggyrou je na Dakaru v kategorii kamionů konec. Přitom před lety to vypadalo tak nadějně, stejně tak jako s Bonverem. U Bonveru je asi taky definitivní konec. Zajeli Baja Aragon a pak jednu Jamalku prodali/pronajali. Takže už jim zbývá asi jen jedna a ta dopadne nejspíše stejně. Jediná stálice je Loprais, protože u Macíků také nevíme jak to bude pokračovat. V nějakém rozhovoru Martin ml. zmínil, že plán je do roku 2022? a pak že bude muset přijít změna...
stř zář 18, 2019 10:26 am

xtomos
Příspěvky: 1609
Registrován: čtv led 01, 2015 4:15 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak u Buggyry jsem to tak trochu čekal, už loni to nebylo kde jak zajímavé co se dělo přes rok. Kamiony věčně stály skoro se nic netestovalo. Letos je to podobný. Ale nedivil bych se kdyby se jim na to vykvajznul i Šoltys. Kdyby o mě někdo říkal, že v týmu nemám pilota, tak by se mi jim asi nechtělo sypat několik mega ročně za Dakar.
Tomáš Ďurčo
stř zář 18, 2019 10:46 am

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1257
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

xtomos: ještě když ho do týmu přitáhl Kolomajz a pokud vím, tak jsou snad i kámoši. Ale to přátelství mezi nimi se možná Buggyře podařilo ukončit viz to vyjádření, že Kolomajz se na Šoltyse vyprdl.
stř zář 18, 2019 11:08 am

meris
Příspěvky: 194
Registrován: stř lis 20, 2013 5:32 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Obrázek
stř zář 18, 2019 4:19 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Obrázek
stř zář 18, 2019 4:47 pm

Uživatelský avatar
Sinpa
Příspěvky: 561
Registrován: pát led 11, 2013 7:19 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Jen netuším co z toho Praga má.
Trucky už nedělá, ne?
Kabina Praga:
Hasičák CAS spíš čumák nemá, než má a počet vyrobených kusů asi stačit nebude.
Starou závodní TN21 použít nemůže - není to serie.
Tzn. namalujou logo Pragy na čumák Queen?
stř zář 18, 2019 4:55 pm

Pitris
Příspěvky: 694
Registrován: pát kvě 16, 2008 9:17 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tatra Trucks a celé CSG se bude tradičně účastnit Dnů NATO. Nevím jestli to jen neuvedli, ale narozdíl od loňska a narozdíl od Tomáše Tomečka tam Buggyra nebude. Bývaly doby, kdy vymetli každou akci, kde něco Tatra měla. Nevím jestli to něco naznačuje, ale docela bych se Tatře divil, kdyby s Buggyrou po Dakaru 2020 pokračovala. Myslím, že by Tatře slušelo, kdyby se prosadila mezi týmy jako vozidla rychlé asistence. Koncem 80. a začátkem 90. let jich bylo dost. Dnes je to samý MAN. Konec konců Tatra je nejserióvější závodní truck.
stř zář 18, 2019 5:56 pm

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1257
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Pitris: s tím nejsériovějším závodním truckem nevím. Pár lidí to zmínilo, ale já tomu tolik nevěřím. Myslím si, že je to jen takový marketingový kec a dělání si alibi na neúspěchy... Třeba se pletu, ale co je na Tatře Queen tolik sériového? A nebo pokud jsou tak sériové, tak si spíš myslím, že je to neschopnost týmu zaplatit a vyvíjet pořádného závodáka...
stř zář 18, 2019 6:11 pm

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

od Sinpa » stř zář 18, 2019 3:55 pm
Jen netuším co z toho Praga má.
Čistě hypoteticky: ...... Praga již dávno není tradiční výrobce aut, jak si ji mnozí pamatují. Praga se aktuálně a již delší dobu snaží etablovat jako racingová značka, konstruktér a výrobce. Závodí na okruzích s R1 a závodí v kartingu. V obou případech je zároveň "výrobcem" závodního náčiní. Takže tovární týmy. Dovedu si celkem představit, že jet Dakar s autem pod svým jménem může bejt pro Pragu celkem zajímavá příležitost, kterou lze využít marketingově a nakonec třeba i komerčně, pokud by tenhle projekt byl úspěšnej. Navíc všechno by v tomhle případě i zapadalo do obvyklého postupu "výroby". Auto postaví a vyvine někdo, kdo s tím má zkušenosti a umí to (Loprais team), a Praga tomu přidá punc tovární značky. Takhle to maj i v kartingu. Motokáry vyvíjej a stavěj taloši v IPKarting, ale výsledek nese to tovární značku Praga. Aleš sháněl tovární podporu, ne? 8)
Naposledy upravil(a) Pick dne stř zář 18, 2019 8:02 pm, celkem upraveno 1 x.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
stř zář 18, 2019 7:33 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 14 hostů