Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Držím palce ať to MK vyjde
-
- Příspěvky: 973
- Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
- Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Playboy Dakar 2020 asi nebude co?
Re: Dakarská hospoda
Rozhovor s Pepou Macháčkem: https://sport.aktualne.cz/motorismus/da ... f6b220ee8/
Re: Dakarská hospoda
Tak už ofiko
Autodrom Sosnová
15 hod ·
Na základě nenalezení vhodného termínu, jsme nuceni oznámit, že se v roce 2020 neuskuteční Dakar setkání.
S omluvou
Tým Autodrom Sosnová
Autodrom Sosnová
15 hod ·
Na základě nenalezení vhodného termínu, jsme nuceni oznámit, že se v roce 2020 neuskuteční Dakar setkání.
S omluvou
Tým Autodrom Sosnová
Re: Dakarská hospoda
Pochopitelné, když nebyl přítomen MK, tak celá akce postrádá smysl
Re: Dakarská hospoda
Přeneseno z AFRIKA ECO RACE 2020
Na internetu jsem našel tohle.
Pozemní vojenská technika, jejíž způsobilost byla schválena MDS ČR, tzv. komerční
technika (osobní silniční automobil, nákladní silniční automobily, autobusy, traktory, zemní
stroje), splňuje příslušné normy EURO platné v době schvalování typů vozidel a dodávek
vozidel do armády.
Co jsem koukal, tak nové hasičské tatry se vzduchem chlazeným motorem plní EURO 5. Teda vojáci i hasiči už lejou do některejch aut AdBlue.
Vojenský speciály s elektronicky řízeným motorem mívaj tlačítko, které zabrání pádu motoru do nouzového režimu.
Je to něco jako povel řídící jednotce...jedeme i bez ohledu na kouřivost, nízkou hladinu AdBlue atd.
Vojáci nějaký vyjímky maj, ale záleží do jaké kategorie to vozidlo spadá. Mají bojová vozidla, speciální, zásobovací a nevím jaký ještě. Když nakoupěj třeba sklápěčku nebo multilift v civilní verzi, tak musej plnit běžný emisní limity.
Na internetu jsem našel tohle.
Pozemní vojenská technika, jejíž způsobilost byla schválena MDS ČR, tzv. komerční
technika (osobní silniční automobil, nákladní silniční automobily, autobusy, traktory, zemní
stroje), splňuje příslušné normy EURO platné v době schvalování typů vozidel a dodávek
vozidel do armády.
Co jsem koukal, tak nové hasičské tatry se vzduchem chlazeným motorem plní EURO 5. Teda vojáci i hasiči už lejou do některejch aut AdBlue.
Vojenský speciály s elektronicky řízeným motorem mívaj tlačítko, které zabrání pádu motoru do nouzového režimu.
Je to něco jako povel řídící jednotce...jedeme i bez ohledu na kouřivost, nízkou hladinu AdBlue atd.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Dakarská hospoda
Ahoj vsem,
nepamatuju se, ze by to tu probehlo.
Kamaz predstavil nakladak s nezavislejma napravama..
https://www.youtube.com/watch?v=CZ4xjbWb3DU
nepamatuju se, ze by to tu probehlo.
Kamaz predstavil nakladak s nezavislejma napravama..
https://www.youtube.com/watch?v=CZ4xjbWb3DU
Re: Dakarská hospoda
To vypadá pěkně. Má to i slušnou světlost. Je otázka, co to udělá, když do toho pošlou 1000 koní. Tohle na to dimenzované asi úplně nebude.
Vzhledem ke konzeravtivitě Kamazu by se to tak za 3 roky mohlo objevit někde na SWR jako testovací vozidlo.
Vzhledem ke konzeravtivitě Kamazu by se to tak za 3 roky mohlo objevit někde na SWR jako testovací vozidlo.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Jestli jsem to pochopil správně, tak je to spíš konstrukce firmy Rostar (Ростар), ale předpokládám, že s Kamazem úzce spolupracují.
A dobře to otestují (než to zahodí do kopřiv)
Každopádně by měli v Tatře zastříhat ušima a rychle něco dělat...a nemyslím motorsport.
A dobře to otestují (než to zahodí do kopřiv)
Každopádně by měli v Tatře zastříhat ušima a rychle něco dělat...a nemyslím motorsport.
Re: Dakarská hospoda
Rusové kdyby chtěli, tak mají nezávislé zavěšení na svých závodních autech už dávno. Používají ho na vojenských aplikacích vozidel, např. Kamaz Typhoon. Jinak výrobců náprav s nezávislým zavěšením kol je poměrně dost, ale všechny mají oproti Tatře jednu nevýhodu, jsou u běžných nákladních automobilů připevněné na žebřinový rám. Je to ale samozřejmě nevýhoda v případě vysokého zatížení podvozků. Jak víme, u závodních aut na Dakar jsou podmínky provozu jiné.
Re: Dakarská hospoda
Mentor se nechal pokřtít, nebo co znamená Martin G.N.Koloc??
.... text pokračuje dále, a Martin G.N.Koloc se tam objevuje ještě několikrát, tudíž překlep bych vyloučil...As the principal of the Buggyra Racing Organization, Martin G.N.Koloc says, the idea of the cooperation was inspired by the efforts to assure the best possible power train for Can – Am Buggyra MK50 XRS, the racing prototype for the Side by Side class. The vehicle is been introduced by the five-fold Dakar winner Josef Macháček in Saudi Arabia this year in January. “We looked for someone to help us with the engine development. Considering the project demand we purchased MOTEC electronics and that was the end of our search for cooperation,“ states Martin G.N.Koloc.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Good Night
Re: Dakarská hospoda
BSR bere dalsi dva mechaniky. To vypada fakt na tech vic aut. Nebo prisly po Dakaru vypovedi ale vzdyt byl u saudu chlast zakazany, ne?
Re: Dakarská hospoda
General Napoleon promine, ale tady se moc dodat nedá:
https://czechoslovakgroup.cz/novinka-ta ... soutezi--1
https://czechoslovakgroup.cz/novinka-ta ... soutezi--1
Re: Dakarská hospoda
mirasat: Díky za odkaz, rozsah informací i jejich pořadí odpovídá dosaženému úspěchu.
Pokud jde o nové střední jméno pána, myslím, že neznamená loučení před spaním ani nezohledňuje jeho případné velikášské tendence. Vidím tři možnosti :
1. Great Neck jako prosté zohlednění jeho fyziognomie
2. Gender Neutral jako novinky v jeho životní filozofii, v rámci kteréžto bude v budoucnu pohlaví jeho závodících subjektů zcela podružné a kterou tvoří prostor pro další závodní kariéru svých dcer
3. Obojí výše zmíněné
Pokud jde o nové střední jméno pána, myslím, že neznamená loučení před spaním ani nezohledňuje jeho případné velikášské tendence. Vidím tři možnosti :
1. Great Neck jako prosté zohlednění jeho fyziognomie
2. Gender Neutral jako novinky v jeho životní filozofii, v rámci kteréžto bude v budoucnu pohlaví jeho závodících subjektů zcela podružné a kterou tvoří prostor pro další závodní kariéru svých dcer
3. Obojí výše zmíněné
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] a 45 hostů