Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Dle Buggyry je podvozek spatny a jsou na limitu a de Rooy ma nezavisle zaveseni ve vyvoji a Loprais kdyz stavel nove auto take vsadil na Tatrovacky podvozek. Koloc no
Re: Dakarská hospoda
Buggyra potřebuje zahraniční nájemce (v ČR není kde brát), ti jsou zvyklí / chtějí tuhé nápravy, proto je nyní koncepce polonáprav na limitu a špatná. Jednoduché.
Re: Dakarská hospoda
Čemu se všichni divíte?
Když Tatra podporovala BGR tak to bylo OK. Teď když podpora skončila, tak už se hledá jen to špatné aby mohla BGR vycouvat z kategorie kamiónů.
Když Tatra podporovala BGR tak to bylo OK. Teď když podpora skončila, tak už se hledá jen to špatné aby mohla BGR vycouvat z kategorie kamiónů.
Re: Dakarská hospoda
Jdou cestou "nejmenšího odporu" a tohle je jen Kolocovo omáčka jak to okecat
Re: Dakarská hospoda
Tak tak Koloc si pouze pomalu tvoří záminku, proč museli opustit kamiony. Vždyt vůbec není pravda, že tatrovácký podvozek je na limitu. Podívejte se kam to těd s Pragovkou posunul Loprais, to auto neskutečně žehlí terén a je krásně klidné, řekl bych že dokonce jsou na tom co se týče podvozku lépe, než Macíkovci..
Re: Dakarská hospoda
Když i Frantík s Bonwerkou pojezdil BGR tak je Kolocova koncepce Tatry už za limitem hodně
Re: Dakarská hospoda
Jsou to všechno marketingové řeči.
Řešení Tatra má nevýhody, ale rychlost Buggyře nikdy nechyběla. Pokud auto jelo, tak jelo špičku a podvozek jim funguje skvěle. Výsledek se nedostavil vždy po poruše nějakého jiného agregátu nebo jezdeckou chybou.
Otázka je, jak to je s výdrží náprav a diferáků při současných výkonech motorů. To se jako veřejnost nedozvíme.
Z hlediska pronájmů je samozřejmě klasická koncepce výhoda. Tatru si moc lidí pronajímat chtít nebude, protože to neznají. Takže logicky je auto s pevnými nápravami lepší.
Řešení Tatra má nevýhody, ale rychlost Buggyře nikdy nechyběla. Pokud auto jelo, tak jelo špičku a podvozek jim funguje skvěle. Výsledek se nedostavil vždy po poruše nějakého jiného agregátu nebo jezdeckou chybou.
Otázka je, jak to je s výdrží náprav a diferáků při současných výkonech motorů. To se jako veřejnost nedozvíme.
Z hlediska pronájmů je samozřejmě klasická koncepce výhoda. Tatru si moc lidí pronajímat chtít nebude, protože to neznají. Takže logicky je auto s pevnými nápravami lepší.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
nero, jak si komisari hlidaji zdvih pri krizeni? Nikde jsem to nenasel....
Re: Dakarská hospoda
Velice jednoduše.
Při zvedání jednoho kola na nápravě (dejme tomu levého kola na přední nápravě) se musí po jeho předepsaném zdvihu začít zvedat i druhé kolo na nápravě (v tomto případě pravé kolo na přední nápravě). Je tedy započítán i krut (křížení) rámu.
Dříve se zvedal rám za střed a měřil se zdvih pouze celé nápravy. Zdvih nápravy v krutu byl tím pádem úplně někde jinde.
Kamaz s tím měl cca dva roky zpátky dost velký problém a těsně před začátkem dakaru upravoval nastavení aby prošel přejímkama.
Při zvedání jednoho kola na nápravě (dejme tomu levého kola na přední nápravě) se musí po jeho předepsaném zdvihu začít zvedat i druhé kolo na nápravě (v tomto případě pravé kolo na přední nápravě). Je tedy započítán i krut (křížení) rámu.
Dříve se zvedal rám za střed a měřil se zdvih pouze celé nápravy. Zdvih nápravy v krutu byl tím pádem úplně někde jinde.
Kamaz s tím měl cca dva roky zpátky dost velký problém a těsně před začátkem dakaru upravoval nastavení aby prošel přejímkama.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
Re: Dakarská hospoda
no vidis, takze se pocita s tim, ze se ram krouti. Ze je to trosku omezeny je fajn, ale tuhosti ramu s rourou dosahes obtizne.
Hele mne se Phoenixy moc libi a mrzelo by me, kdyby se s nima nejezdilo. A taky ze Buggyra na podvozku spolecne s Tatrou zapracovala a byla by mozna skoda toho dal nevyuzit . Nadruhou stranu Mentor je vsechno, jen ne blbej chlap.
Hele mne se Phoenixy moc libi a mrzelo by me, kdyby se s nima nejezdilo. A taky ze Buggyra na podvozku spolecne s Tatrou zapracovala a byla by mozna skoda toho dal nevyuzit . Nadruhou stranu Mentor je vsechno, jen ne blbej chlap.
Re: Dakarská hospoda
Čestnej a poctivej tunelář a uprchlej zločinec.
Re: Dakarská hospoda
Já myslím, že Mentor moc dobře ví, co dělá, jenom beru s rezervou to, co Buggyra vypouští do éteru. A jako fanoušek tatrovácké koncepce jsem doufal, že spíš vznikne něco na bázi Patriota než závodní Tatra s tuhýma nápravama. To jsem spíš počítal s žebřiňákem kapotnikem, který s Tatrou nebude mít nic společného.
http://www.imagebam.com/image/b7b65a1334438151
http://www.imagebam.com/image/b7b65a1334438151
Re: Dakarská hospoda
Hlavně proběhne moodernizace T815, taky by mohl mít TT novou tatru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů