Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1258
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Dle Buggyry je podvozek spatny a jsou na limitu a de Rooy ma nezavisle zaveseni ve vyvoji a Loprais kdyz stavel nove auto take vsadil na Tatrovacky podvozek. Koloc no
úte úno 18, 2020 3:25 pm

TomZ
Příspěvky: 450
Registrován: čtv led 12, 2017 6:57 pm
Bydliště: Šumperk

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Buggyra potřebuje zahraniční nájemce (v ČR není kde brát), ti jsou zvyklí / chtějí tuhé nápravy, proto je nyní koncepce polonáprav na limitu a špatná. Jednoduché.
úte úno 18, 2020 4:08 pm

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Čemu se všichni divíte?
Když Tatra podporovala BGR tak to bylo OK. Teď když podpora skončila, tak už se hledá jen to špatné aby mohla BGR vycouvat z kategorie kamiónů.
úte úno 18, 2020 4:09 pm

Honza991
Příspěvky: 142
Registrován: stř led 10, 2018 7:48 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Jdou cestou "nejmenšího odporu" a tohle je jen Kolocovo omáčka jak to okecat
úte úno 18, 2020 4:10 pm

Dalby
Příspěvky: 668
Registrován: čtv led 21, 2016 7:57 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Tak tak Koloc si pouze pomalu tvoří záminku, proč museli opustit kamiony. Vždyt vůbec není pravda, že tatrovácký podvozek je na limitu. Podívejte se kam to těd s Pragovkou posunul Loprais, to auto neskutečně žehlí terén a je krásně klidné, řekl bych že dokonce jsou na tom co se týče podvozku lépe, než Macíkovci..
úte úno 18, 2020 4:40 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Když i Frantík s Bonwerkou pojezdil BGR tak je Kolocova koncepce Tatry už za limitem hodně :think:
úte úno 18, 2020 4:43 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Jsou to všechno marketingové řeči.
Řešení Tatra má nevýhody, ale rychlost Buggyře nikdy nechyběla. Pokud auto jelo, tak jelo špičku a podvozek jim funguje skvěle. Výsledek se nedostavil vždy po poruše nějakého jiného agregátu nebo jezdeckou chybou.
Otázka je, jak to je s výdrží náprav a diferáků při současných výkonech motorů. To se jako veřejnost nedozvíme.
Z hlediska pronájmů je samozřejmě klasická koncepce výhoda. Tatru si moc lidí pronajímat chtít nebude, protože to neznají. Takže logicky je auto s pevnými nápravami lepší.
Filip Nikl
úte úno 18, 2020 5:04 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

https://www.auto.cz/dakar-2015-utkani-k ... ravy-84897

Takto to Koloc viděl před pěti lety.
úte úno 18, 2020 5:50 pm

úte úno 18, 2020 8:09 pm

Uživatelský avatar
Mint
Příspěvky: 185
Registrován: pát pro 28, 2018 6:55 pm

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Velice jednoduše.
Při zvedání jednoho kola na nápravě (dejme tomu levého kola na přední nápravě) se musí po jeho předepsaném zdvihu začít zvedat i druhé kolo na nápravě (v tomto případě pravé kolo na přední nápravě). Je tedy započítán i krut (křížení) rámu.
Dříve se zvedal rám za střed a měřil se zdvih pouze celé nápravy. Zdvih nápravy v krutu byl tím pádem úplně někde jinde.
Kamaz s tím měl cca dva roky zpátky dost velký problém a těsně před začátkem dakaru upravoval nastavení aby prošel přejímkama.
TAM KDE OSTATNÍ KONČÍ, MY ZAPÍNÁME UZÁVĚRKY - TATRA
úte úno 18, 2020 9:03 pm

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 1457
Registrován: sob pro 11, 2010 9:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

no vidis, takze se pocita s tim, ze se ram krouti. Ze je to trosku omezeny je fajn, ale tuhosti ramu s rourou dosahes obtizne.
Hele mne se Phoenixy moc libi a mrzelo by me, kdyby se s nima nejezdilo. A taky ze Buggyra na podvozku spolecne s Tatrou zapracovala a byla by mozna skoda toho dal nevyuzit . Nadruhou stranu Mentor je vsechno, jen ne blbej chlap.
úte úno 18, 2020 10:43 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Čestnej a poctivej tunelář a uprchlej zločinec.
úte úno 18, 2020 10:59 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Já myslím, že Mentor moc dobře ví, co dělá, jenom beru s rezervou to, co Buggyra vypouští do éteru. A jako fanoušek tatrovácké koncepce jsem doufal, že spíš vznikne něco na bázi Patriota než závodní Tatra s tuhýma nápravama. To jsem spíš počítal s žebřiňákem kapotnikem, který s Tatrou nebude mít nic společného.
http://www.imagebam.com/image/b7b65a1334438151
stř úno 19, 2020 12:46 am

mirou
Příspěvky: 1507
Registrován: pát pro 16, 2011 11:49 am
Bydliště: Strakonice

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Aktuální ekonomická situace v TATRA Trucks:

https://ekonomickydenik.cz/legendarni-t ... -internetu
stř úno 19, 2020 7:48 am

Smil
Příspěvky: 1935
Registrován: sob led 08, 2011 1:47 pm
Bydliště: Doma

Re: Dakarská hospoda

Příspěvek

Hlavně proběhne moodernizace T815, taky by mohl mít TT novou tatru.
stř úno 19, 2020 3:05 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů