Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Ty jo, ty jsi nás (nejen tady) všechny převezl. Jsi prostě borec
Re: Dakarská hospoda
msifa : Více takových že jo
Tak že by už BDP vyjel s tím ,,tajným" fordem
Tak že by už BDP vyjel s tím ,,tajným" fordem
Re: Dakarská hospoda
Takže napálený ...
No měl jsem uvažovat přestavovat jiné auto na tuhé nápravy (co by jim zbylo??) když jinde staví nové auto aby použili automatickou převodovku.
O posádkách a jejich vzájemných vztazích toho moc nevím tak u druhého bodu jsem neuvažoval, i když je pravda že Šoltyse tady někdo zmiňoval a bylo to zamítnuto.
A u posledního bodu jsem tak trochu předpokládal, že velká změna bude předání Can-Am dceři (i když to se ví) a Macháček bude mít smůlu.
Jinak zajímavé vyjádření Sergeje Vjazoviče (MAZ) "Dnes jsme měli Kamazy nadohled a bylo zřejmé, že s nimi jasně prohráváme po motorické stránce." časopis DAKARMANIA str. 124, a to se Buggyra myslím chválila za jejich třetí místo.
https://sport.aktualne.cz/motorismus/da ... 47ab5f122/
No měl jsem uvažovat přestavovat jiné auto na tuhé nápravy (co by jim zbylo??) když jinde staví nové auto aby použili automatickou převodovku.
O posádkách a jejich vzájemných vztazích toho moc nevím tak u druhého bodu jsem neuvažoval, i když je pravda že Šoltyse tady někdo zmiňoval a bylo to zamítnuto.
A u posledního bodu jsem tak trochu předpokládal, že velká změna bude předání Can-Am dceři (i když to se ví) a Macháček bude mít smůlu.
Jinak zajímavé vyjádření Sergeje Vjazoviče (MAZ) "Dnes jsme měli Kamazy nadohled a bylo zřejmé, že s nimi jasně prohráváme po motorické stránce." časopis DAKARMANIA str. 124, a to se Buggyra myslím chválila za jejich třetí místo.
https://sport.aktualne.cz/motorismus/da ... 47ab5f122/
Naposledy upravil(a) H-car dne pát úno 28, 2020 8:54 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Motoristické, jo?
Re: Dakarská hospoda
Tak ted se Tonda muze poplacat po ramenou jakej to je borec, ze vsechny nachytal. Gratuluji.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
A pochlubit se mentosovi. Dostane tricko nebo ho treba i nekam vezme!
Naposledy upravil(a) zemi8 dne sob úno 29, 2020 5:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Je to tak! Speciál Dakar Speedu má opravdu podvozek od Macíků! A to včetně náprav RABA, jestli koukám správně. Článek ZDE
Jinak nic zvláštního. Chystají auto na MDC a makají o sto šest, aby to stihli. Plus pá fotek.
Jinak nic zvláštního. Chystají auto na MDC a makají o sto šest, aby to stihli. Plus pá fotek.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Další zajímavá zpráva. Tentokrát od Tomáš Tomečka. Bude vyvíjet zkoušet a testovat. Konkrétně automat Alison a nový motor. V každém případě Tatra V12 ale uvidí jestli původní "mechanický" nebo elektronicky řízený. https://www.youtube.com/watch?v=W2R_6Q_ ... ULDMSGkz7Q
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Na oboje jsem fakt zvědavej. Nevím jestli automat zrovna jemu pomůže no budu držet palce
Re: Dakarská hospoda
Právě zrovna TT by pomohl dost, když musí ještě navigovat a řešit páčky se vzduchem...
Re: Dakarská hospoda
Škoda, že se někde nemůže vyčarovat nové auto. Takhle se bude montovat nový motor a převodovka do starého.
Re: Dakarská hospoda
Takže se bude vyvíjet motor, který zřejmě vznikne v jediném exempláři (a asi nebude moc konkurenceschopný), k němu se přidá automatická převodovka a celé se to posadí do do 15 let starého (i když trochu inovovaného) auta....
Sice si Tomečka vážím a i mu fandím, ale toto mi moc smysl nedává......
Sice si Tomečka vážím a i mu fandím, ale toto mi moc smysl nedává......
Re: Dakarská hospoda
a tak Tomas vi, kde ho tlaci bota....
Re: Dakarská hospoda
No ono ruku na srdce. Ten "supermoderní" podvozek, co má třeba Lopík se zas tak od Tomečkovy Tatry neliší. Jamalky BDP jsou nemlich to samý (až na tlumiče samozřejmě). Takže ono 15 let staré auto... Čemu to vlastně vadí?
No a motor je otázka. Je otázka, co bude ta elektronika, jestli řadové čerpadlo s elektronickým regulátorem, nebo CR. A pak je otázka toho jednoho exempláře. Jelikož TT jako možná jediný s Tatrou opravdu spolupracuje (nejen papírově), tak to klidně může být testovací kus pro sériovou výrobu. I ta kombinace s automatem. Proč by ne? V12 Euro 3, 550 - 600 koní + automat Alison pro vojáky, hasiče někam do Afriky, Asie.
No a motor je otázka. Je otázka, co bude ta elektronika, jestli řadové čerpadlo s elektronickým regulátorem, nebo CR. A pak je otázka toho jednoho exempláře. Jelikož TT jako možná jediný s Tatrou opravdu spolupracuje (nejen papírově), tak to klidně může být testovací kus pro sériovou výrobu. I ta kombinace s automatem. Proč by ne? V12 Euro 3, 550 - 600 koní + automat Alison pro vojáky, hasiče někam do Afriky, Asie.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
To mi právě moc smyslu nedává - vyvíjet motor s perspektivou prodeje maximálně pár desítek kusů ročně? Navíc s parametry, které jiné motory (montované i do tater) nabízejí již řádku let?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů