Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Venca R:
Z Pragy by se mu stavěla doprovodka špatně
S protože jsou Lopíci i dealeři Tatry a zároveň se věnují i opravám/přestavbám Tater je stavba Tatry jako doprovodky celkem logická.
Z Pragy by se mu stavěla doprovodka špatně
S protože jsou Lopíci i dealeři Tatry a zároveň se věnují i opravám/přestavbám Tater je stavba Tatry jako doprovodky celkem logická.
Re: Dakarská hospoda
Uplne stejne logicka jako s tim zavodit. Tohle vse vim, jen nebylo ted par let zvykem ze by Al tatru propagoval. Po dobu vztahu Tatra Buggyra spise naopak
Re: Dakarská hospoda
Tak s Pragou má jistě nějakou smlouvu, a pochybuji, že by stavěli Pragu na jeden ročník, aby to pak překopali na Tatru. Navíc nepropagují současnou modelovou řadu automobilky.
Jediné řešení, že by Tatra podporovala Aleše, že jede sice auto Praga, ale podvozek Tatra.
Jediné řešení, že by Tatra podporovala Aleše, že jede sice auto Praga, ale podvozek Tatra.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
Já myslím, že se Tatra moc do ničeho nepožene. Přesně, jak píšete. Lopíci jsou dealeři Tatry, tak nebudou stavět jako doprovod třeba MANa. Toť vše, podle mě.
Jinak mi přijde, že právě skončila další etapa českého dakarského soutěžení a začíná další. Nebo přesněji řečeno etapa toho, co je na dakarské scéně nejvýraznější.
Měli jsme v 90 - kách období slávy továrníh teamů, která na přelomu tisíciletí skončila. Pak přišla po roce 2000 transformace do týmů soukromých (Lopíci, Macík, Tomeček), kdy každý z nich měl malý team schopných lidí a asi i stabilních a prostě jezdili a dělali, jak nejlépe uměli.
Pak okolo roku 2010 začalo období obrovské popularizace a řekněme "lidového závodění" - spousty pronajatých vozů, stavělo se spousta nových aut, byly malé týmy, naopak i velké teamy (vznik CDT, příchod Tomáše Vrátného a vznik BDP, Adam Staněk, Ruda Korytář, Venda Svoboda, Petr Jansa). Ovšem jak rychle se to vybudovalo, tak rychle to také skončilo. Úkazalo se, že velký počet aut stejně nic neřeší, když ani jedno nedojede do cíle. A závodění se nedá dělat jen tak mimochodem.
Zas to bylo super v tom, že i "civilista" jako já dostal díky tomu šanci si k tomu "čuchnout" a vidět to zevnitř. Za což jsem hrozně rád.
Takže dejme tomu okolo roku 2016 nastalo období "profesionalizace" a spojení Tatry s Buggyrou. Začalo se to víc brát do detailů a zdálo se, že to bude ta srávná cesta, protože to mělo všechny předpoklady. Buhužel se ukázalo, že papír toho snese dost a není všechno zlato, co se třpití.
Takže to už je taky za námi. Máme tu rok 2020. A kdo tu zbyl? Kupodivu ti samí, co to rozjeli začátkem milenia - Lopíci, Macíci a Tomáš Tomeček Mají soukromé teamy (sice asi trochu větší) a jedou si to svoje, tak jak to umí. Což mě osobně přijde hrozně fajn a asi je to ta nejlepší cesta.
Jinak mi přijde, že právě skončila další etapa českého dakarského soutěžení a začíná další. Nebo přesněji řečeno etapa toho, co je na dakarské scéně nejvýraznější.
Měli jsme v 90 - kách období slávy továrníh teamů, která na přelomu tisíciletí skončila. Pak přišla po roce 2000 transformace do týmů soukromých (Lopíci, Macík, Tomeček), kdy každý z nich měl malý team schopných lidí a asi i stabilních a prostě jezdili a dělali, jak nejlépe uměli.
Pak okolo roku 2010 začalo období obrovské popularizace a řekněme "lidového závodění" - spousty pronajatých vozů, stavělo se spousta nových aut, byly malé týmy, naopak i velké teamy (vznik CDT, příchod Tomáše Vrátného a vznik BDP, Adam Staněk, Ruda Korytář, Venda Svoboda, Petr Jansa). Ovšem jak rychle se to vybudovalo, tak rychle to také skončilo. Úkazalo se, že velký počet aut stejně nic neřeší, když ani jedno nedojede do cíle. A závodění se nedá dělat jen tak mimochodem.
Zas to bylo super v tom, že i "civilista" jako já dostal díky tomu šanci si k tomu "čuchnout" a vidět to zevnitř. Za což jsem hrozně rád.
Takže dejme tomu okolo roku 2016 nastalo období "profesionalizace" a spojení Tatry s Buggyrou. Začalo se to víc brát do detailů a zdálo se, že to bude ta srávná cesta, protože to mělo všechny předpoklady. Buhužel se ukázalo, že papír toho snese dost a není všechno zlato, co se třpití.
Takže to už je taky za námi. Máme tu rok 2020. A kdo tu zbyl? Kupodivu ti samí, co to rozjeli začátkem milenia - Lopíci, Macíci a Tomáš Tomeček Mají soukromé teamy (sice asi trochu větší) a jedou si to svoje, tak jak to umí. Což mě osobně přijde hrozně fajn a asi je to ta nejlepší cesta.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Tak ono asi ty 2-3 týmy jsou na poměry ČR nakonec tak akorát. Lepší méně ve větší kvalitě, než velká kvantita. Jsem zvědav co BGR. Jestli do toho hoděj vidle definitivně, nebo dokud bude Phoenix provozuschopnej a bude zájemce, tak se budou dál účastnit, byť bez velkejch ambicí....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
filip90:
Jen mám trochu pocit, že rozdíl mezi "malými a soukromými" Macíky a "velkou a profesionální Buggyrou" je spíš jen v marketingu a sebeprezentaci, než v realitě... Počet doprovodných aut, počet lidí - nebude to vše +/- stejné? Maximálně dva náklaďáky měla Buggyra na jednom závodě a Macíci taky. Buggyra je asi zrovna tak soukromá Kolocova (ač jednu dobu se to tak nezdálo) jako Big Shock soukromej Macíkův. Jediným rozdílem je tak tovární podpora, která ale dle informací zde beztak není tak valná. A to, že za Big Shock závodí syn majitele, čehož ovšem chce Koloc dosáhnout taky... Osobně mi přijde, že "soukromost" a velikost těch týmů je asi tak stejná.
Jen mám trochu pocit, že rozdíl mezi "malými a soukromými" Macíky a "velkou a profesionální Buggyrou" je spíš jen v marketingu a sebeprezentaci, než v realitě... Počet doprovodných aut, počet lidí - nebude to vše +/- stejné? Maximálně dva náklaďáky měla Buggyra na jednom závodě a Macíci taky. Buggyra je asi zrovna tak soukromá Kolocova (ač jednu dobu se to tak nezdálo) jako Big Shock soukromej Macíkův. Jediným rozdílem je tak tovární podpora, která ale dle informací zde beztak není tak valná. A to, že za Big Shock závodí syn majitele, čehož ovšem chce Koloc dosáhnout taky... Osobně mi přijde, že "soukromost" a velikost těch týmů je asi tak stejná.
Re: Dakarská hospoda
TomZ:
Já to v podstatě myslel tak, jak píšeš. Takový pohled středně informavaného fanouška, který je vlastně založený jen na té mediální prezentaci. Realita je samozřejmě trochu jiná. Zas na druhou stranu, když se pohrabeme v Aresu, tak KM Racing s.r.o. je celkem jasný a moc se to němění.
Zato Buggyra... Tam to jsou kolotoče
Já to v podstatě myslel tak, jak píšeš. Takový pohled středně informavaného fanouška, který je vlastně založený jen na té mediální prezentaci. Realita je samozřejmě trochu jiná. Zas na druhou stranu, když se pohrabeme v Aresu, tak KM Racing s.r.o. je celkem jasný a moc se to němění.
Zato Buggyra... Tam to jsou kolotoče
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Ještě odbočím k tomu druhému pilotovi u Aleše, mám takové tušení a nějaké indicie, že to bude Tomaštík se Suchařípou. Předem říkám, že to je můj tip, ale jsem zvědav, jestli to nebude náhodou pravda...
Re: Dakarská hospoda
... a já tipuju Vojtu Štajfa. A taky podotýkám, že to je jen můj tip
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
A já tipuju jak už jsem tipoval... Roman Kresta ...ale výše zmíněné tipy považuji taktéž za velmi pravděpodobné, některé s odstupem času dokonce i za pravděpodobnější....
No ten Suchařípa by tedy nemusel...mě prostě nějak nesedí, ale hlavně, že bude další česká kára na trati navíc s rourou
No ten Suchařípa by tedy nemusel...mě prostě nějak nesedí, ale hlavně, že bude další česká kára na trati navíc s rourou
Re: Dakarská hospoda
Taky tipuju Štajfa, jako už minule.
Re: Dakarská hospoda
Tak to spíš vypadá, že Lopre pojedene nakonec sám...
https://www.dakarmania.cz/index.php/202 ... _ojiaNcIaQ
https://www.dakarmania.cz/index.php/202 ... _ojiaNcIaQ
Re: Dakarská hospoda
Začínají se mi čím dál více líbit naši motorkáři jak do toho jdou
Podmol rozšířil enklávu elitních motorkářů v českém týmu Orion – MRG.
https://www.mrg.cz/podmol-rozsiril-enkl ... u97oWQRDaE
Podmol rozšířil enklávu elitních motorkářů v českém týmu Orion – MRG.
https://www.mrg.cz/podmol-rozsiril-enkl ... u97oWQRDaE
Naposledy upravil(a) Milda dne čtv čer 18, 2020 7:09 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
A vypadá to, že Pabiška a Lhotský si udělali vlastní tým a měli by se také představit na Dakaru 2021.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
ČT už začíná natáčet. Ouředníček v čase 11:05.
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... 6-aktualne
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/ ... 6-aktualne
Naposledy upravil(a) mirasat dne pát čer 19, 2020 10:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 18 hostů