Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
.... no tvl, teď poslouchám hovor Kaliny s Otcem lží a prej, že Michek už je členem BGR academy a už se pracuje na tom, aby příští rok byl výš .... škoda, takovej sympaťák to byl
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Já Pepu Kalinu ctím, uznávám, respektuji a obdivuji za všechno, co na Dakaru dokázal i pro něj udělal. Nebudu si tedy kazit dojem tlacháním s otcem lží.
Re: Dakarská hospoda
Pánové, doufám, že omluvíte malou lingvistickou a medicínskou vsuvku.
Docela by mě zajímalo, jak byl soudruhům z FIA a ASO přeložen rozhovor z Pragy, že se objevují takové plamenné deklarace. Zatímco v češtině nemá slovo černoška žádný hanlivý význam (zatím), do A to lze přeložit korektně jako "black girl" a hanlivě jako "negress" . Stejně tak by mě zajímala interpretace termínu "sjízdná", osobně bych to přeložil třeba jako "desirable", ale myslím, že to hlavouni dostali třeba jako "fuckable".
Slečna A. Koloc je obdařena poruchou autistického spektra zvanou Aspergerův syndrom (mimochodem, stejně jako Greta Thurnberg) a podle stávající české legislativy nemůže taková vlastnit řidičský průkaz. Kupodivu je to často v médiích prezentováno jako výhoda, ale opak je pravdou, jinak by ta vyhláška neexistovala.
Docela by mě zajímalo, jak byl soudruhům z FIA a ASO přeložen rozhovor z Pragy, že se objevují takové plamenné deklarace. Zatímco v češtině nemá slovo černoška žádný hanlivý význam (zatím), do A to lze přeložit korektně jako "black girl" a hanlivě jako "negress" . Stejně tak by mě zajímala interpretace termínu "sjízdná", osobně bych to přeložil třeba jako "desirable", ale myslím, že to hlavouni dostali třeba jako "fuckable".
Slečna A. Koloc je obdařena poruchou autistického spektra zvanou Aspergerův syndrom (mimochodem, stejně jako Greta Thurnberg) a podle stávající české legislativy nemůže taková vlastnit řidičský průkaz. Kupodivu je to často v médiích prezentováno jako výhoda, ale opak je pravdou, jinak by ta vyhláška neexistovala.
Re: Dakarská hospoda
A hlavně žádný sexismus neexistuje, to je uměle vytvořený problém bandou pošahaných feministek. Úplně stejně jako je vytvořen tzv. ekologický alarmismus. Tyto pseudoproblémy jsou uměle vytvořeny, aby překryly skutečné problémy pomalu dožívající západní společnosti.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: stř úno 08, 2012 1:54 pm
- Bydliště: České Budějovice
Re: Dakarská hospoda
Pánové, tak jestli nejsem úplnej debil a pochopil to správně, tak celá aféra T3 vs T4 je spíš o špatné prezentaci organizátora o kategoriích a chyba ve výsledcích. Když pominu pachuť z faktu, že seriovky jsou rychlejší než prototypy, tak Buggyra nekecá a toho beduína má opravdu za novou kategorii T3 a žádnou skupinu. To proč organizátor vysavače rozdělil do 2 samostatných kategorií nechápu, protože to samé mohl udělat i třeba u motorek, továrny vs amatéři, ale za to Buggyra asi těžko může. Kalivoda mi poslal pravidla a jestli si je sám nenapsal, tak to sedí. Jen jsme nemohli takovou věc vyvěštit z koule, když to organizátor ani neuvede v seznamu kategorií.
Koukněte na ofiko startovni listinu https://www.dakar.com/en/competitors a projeďte si kategorie bugin pátá a šestá. V páté kategorii startovalo pouze 17 vysavačů s čísly od 380. V šesté od čísla 400.
No a pak pro změnu ve výsledcích https://www.dakar.com/en/rankings/stage ... le?type=cg kategorii SSV, což je dle pravidel skupina T4 - seriovky lehkých vozidel jsou správně posádky od č. 400. Ale do kategorie T3 což jsou dle pravidel pouze prototypy lehkých vozidel se asi omylem propisují ty stejné posádky z kategorie SSV. Až když kliknete na lehké prototypy zůstanou jen posádky od č.380. Další věc, co podle mě zmátla nejenom mě je fakt, že Holanďani se na to v trekingu vybodli úplně a kategorii z nějakého důvodu nerozdělili vůbec nebo jinými slovy skupiny nerozdělily do dvou samostatně oceňovaných kategorií. Takže já čuměl 2 týdny do holandského trackingu, zprávy ani ofiko PR Buggyry nesledoval a najednou čuměl, že Macháček vyhrál beduína, když já osobně jeho naději na dobrý výsledek pohřbil hned snad po první nebo druhé etapě, když to vypadalo, že to ani nedotlaci do cíle.
Koukněte na ofiko startovni listinu https://www.dakar.com/en/competitors a projeďte si kategorie bugin pátá a šestá. V páté kategorii startovalo pouze 17 vysavačů s čísly od 380. V šesté od čísla 400.
No a pak pro změnu ve výsledcích https://www.dakar.com/en/rankings/stage ... le?type=cg kategorii SSV, což je dle pravidel skupina T4 - seriovky lehkých vozidel jsou správně posádky od č. 400. Ale do kategorie T3 což jsou dle pravidel pouze prototypy lehkých vozidel se asi omylem propisují ty stejné posádky z kategorie SSV. Až když kliknete na lehké prototypy zůstanou jen posádky od č.380. Další věc, co podle mě zmátla nejenom mě je fakt, že Holanďani se na to v trekingu vybodli úplně a kategorii z nějakého důvodu nerozdělili vůbec nebo jinými slovy skupiny nerozdělily do dvou samostatně oceňovaných kategorií. Takže já čuměl 2 týdny do holandského trackingu, zprávy ani ofiko PR Buggyry nesledoval a najednou čuměl, že Macháček vyhrál beduína, když já osobně jeho naději na dobrý výsledek pohřbil hned snad po první nebo druhé etapě, když to vypadalo, že to ani nedotlaci do cíle.
Naposledy upravil(a) Jirka.budejovice dne čtv led 21, 2021 10:36 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Pokud by to byla administrativní chyba organizátora už by ji dávno opravil i na popud soutěžících. Je to fakt záhada, která v tom dělá neskutečný chaos I ty videa dělají jenom pro jednu kategorii vysavačů, vyhlášení celkových vítězů jen pro 5 kategorií, ještě ty startovní čísla od 380 do 399 no jsem z toho jelen
Asi fakt musíme počkat na příští rok a snad to bude zcela jasný.
Ještě doplním oko neni p..a pořád to tady vidím
https://www.dakar.com/en/dakar-world/ca ... qElP2mRtYU
Asi fakt musíme počkat na příští rok a snad to bude zcela jasný.
Ještě doplním oko neni p..a pořád to tady vidím
https://www.dakar.com/en/dakar-world/ca ... qElP2mRtYU
Naposledy upravil(a) Milda dne čtv led 21, 2021 7:19 am, celkem upraveno 1 x.
Re: Dakarská hospoda
Při sledování besedy Pepíčka Kaliny s Johnem Ka a besedy v autoklubu jsem se utvrdil v tom, že platí pořekadlo "Čí chleba jíš toho píseň zpívej". Je vidět, že Pepíček má ještě chuť zúčastnit se ještě jednou Dakaru. Zřejmě ho láká, že mu BGR sežene řidiče a nějakou starší Tatru a sveze se v kategorii Klasik a BGR bude moci v jejich jazyce uvádět, že má v týmu další kapacitu "Děda Dakaru". V další besedě by se ale měl lépe naučit text (měl malé výpadky). Nevím proč stále vyzdvihují Macháčkovo umístěný v podkategorii. Je jasné, že mu toto vítězství všichni přejeme ale opravdu není co vyzdvihovat. Nikdo z ostatních Tomeček, Michek nemá toto zapotřebí. Jedině Pabiška uvedl své čtvrté místo v podkategorii Male moto. Toto se ovšem nedá srovnávat s umístěním Macháčka podskupině T3. To i 10. místo Lhotského v této podskupině je daleko cennější. Mrzí mě že se Michek chce jakkoliv spojit s BGR, zřejmě ztratí jednoho svého fanouška, ale doufám, že to je jenom zbožné přání Johnyho Ka.
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakarská hospoda
Jirka.budejovice: To ako to vysvetlili p.Kalivoda a p.Kalina, je ich interpretácia, tak aby sa hodila k tomu čo vehementne propagujú. T3 podľa pravidiel pre Dakar 21 nie je samostatná kategória, ale jedna skupina z kategórie LWV SSV. Vidno to aj v screenhotoch ktoré p.Kalivoda dal pod svoj prípsevok (group = skupina).
Ja osobne som schopný pristúpiť na fakt, že T3 a T4 majú byť dve samostatné kategórie, ale v pravidlách to tak nie je. V takom prípade by bol za tento zmätok bola zodpovedná ASO. A tu budem citovať p.Kalivodu:
Mimochodom, priamo v diskusii pod jeho príspevkom na FB som mu položil viacero faktických a technicky presných otázok. Neprekvapuje ma, že ani na jednu neodpovedal.
Ja osobne som schopný pristúpiť na fakt, že T3 a T4 majú byť dve samostatné kategórie, ale v pravidlách to tak nie je. V takom prípade by bol za tento zmätok bola zodpovedná ASO. A tu budem citovať p.Kalivodu:
Inými slovami, p.Kalivoda teraz sám tvrdí to, čo p.Zelenkovi vyčítal."Přesto, kdosi, kdo jak znovu opakuji, zná Rallye Dakar pouze z doslechu, dělá z vedení této organizace partičku nesvéprávných jedinců, kteří netuší, komu co předávají, protože se v tom zamotali."
Mimochodom, priamo v diskusii pod jeho príspevkom na FB som mu položil viacero faktických a technicky presných otázok. Neprekvapuje ma, že ani na jednu neodpovedal.
Re: Dakarská hospoda
.... tak pro motorsport to výhoda paradoxně je. Jedním z typických znaků Aspergera je absence empatie a minimální sociální i emoční inteligence (i proto je zvláštní, že se jí mohli dotknout nějaký hlášky Butula a Aleše - tady něco nesedí ). Ale praxi motorsportu to zmanená, že prostě šlápne na plyn a neřeší nic a nikoho. Prostě závodím. A jestli někoho třebas svým počínám zmrzačí není pro tyhle lidi problém. Kdyby jezdila po skladě s ještěrkou, tak by to asi výhoda nebyla, a proto v ČR tě tahle diagnóza diskvalifikuje z některých činností. Důvod je jasnej.knacam píše: ↑stř led 20, 2021 10:21 pmSlečna A. Koloc je obdařena poruchou autistického spektra zvanou Aspergerův syndrom (mimochodem, stejně jako Greta Thurnberg) a podle stávající české legislativy nemůže taková vlastnit řidičský průkaz. Kupodivu je to často v médiích prezentováno jako výhoda, ale opak je pravdou, jinak by ta vyhláška neexistovala.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
To má po tatínkovi chudák holka, snad se s tím vyrovná lépe než její postižený otec a otec lži Jony KA
Re: Dakarská hospoda
Jo, Michek je cílevědomej, což je v pořádku. Když dostal nějaký ty placky, tak tu jednu musel před kamerou předčítat, protože ani nevěděl, co dostal...
Věřím mu na top 7. Je mi jedno, jestli bude jezdit motorky za BUG-GYRU. Akorát doufám, že bude mít k dispozici lepší techniku, než dosud. Netuším, čím by mu ta akademie pomohla. Že by mu zaplatila pár závodů, kde by se zdokonalil v navigaci a oni pak mohli říct, vidíte, bez nás by nebyl v top 7. Akorát se mi těžko kouká na Macháčka, jak se bug-gyrácky šklebí na fotkách a blinká BG PR. To by pak musel dělat i Michek.
Ale já fandím všem čechům, jako jezdeckým individualitám, tým a jeho PR do toho nemíchám. A nejen jim, klidně i Ignáciovi, protože s ním jede českej mechanik a auto je ,,Český,,.
Snad ASO dopříště připraví nějakýho jasnýho pavouka s názvem kategorií a skupin a fotkama trofejí....
Věřím mu na top 7. Je mi jedno, jestli bude jezdit motorky za BUG-GYRU. Akorát doufám, že bude mít k dispozici lepší techniku, než dosud. Netuším, čím by mu ta akademie pomohla. Že by mu zaplatila pár závodů, kde by se zdokonalil v navigaci a oni pak mohli říct, vidíte, bez nás by nebyl v top 7. Akorát se mi těžko kouká na Macháčka, jak se bug-gyrácky šklebí na fotkách a blinká BG PR. To by pak musel dělat i Michek.
Ale já fandím všem čechům, jako jezdeckým individualitám, tým a jeho PR do toho nemíchám. A nejen jim, klidně i Ignáciovi, protože s ním jede českej mechanik a auto je ,,Český,,.
Snad ASO dopříště připraví nějakýho jasnýho pavouka s názvem kategorií a skupin a fotkama trofejí....
Naposledy upravil(a) mirasat dne čtv led 21, 2021 9:30 am, celkem upraveno 2 x.
Re: Dakarská hospoda
Na druhém odkazu s výsledky, co sem dával Jirka z Budějovic jsou jako samostatná kategorie uvedeny i motocykly "Original Motul". Takže jak to doopravdy je by měl vysvětlit pořadatel. Trochu to na mě působí, že je to takový chaos, který mají Francouzi rádi. Kdyby byl pořadatel německý, tak by to možná bylo jiné.
EDIT: Na tom odkazu od Mildy je to ale vysvětleno celkem jasně, 5 kategorií a šmitec.
EDIT: Na tom odkazu od Mildy je to ale vysvětleno celkem jasně, 5 kategorií a šmitec.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: Dakarská hospoda
Odkaz by byl ? Nemohu to najít.Není tam Aleš. A přitom je s Michkem jediný český ambassador Autoklubu na Dakaru. Tak si pořád říkám, jestli mu ta kauza nezavaří v totmo směru. Nevím, jak je důležité mít s nimi smlouvu... Ale Štovíček se ve studiu sport5 tvářil tak všelijak když se tam holky z Roudnice řešily..
Jinak Aleš by se měl v autoklubu zúčastnit besedy tak jsem zvědav.
Naposledy upravil(a) mirasat dne čtv led 21, 2021 10:10 am, celkem upraveno 2 x.
Re: Dakarská hospoda
Já doufám, že Michek k BGR nepůjde, to by tam musel říkat ty jejich pindy a nemyslím, že by mu dokázali sehnat lepší techniku než MRG, potažmo, když s motorkama BGR nemá žádné zkušenosti.
Tomáš Ďurčo
Re: Dakarská hospoda
Tak s Engem jezdili v Emirátech, možná se něco upeklo již dříve.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 79 hostů