Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Ten dakarský rybníček je tak malý a tak se to tam míchá, že ať tam sedne kdokoli, překvapení to být nemůže.
Re: Dakarská hospoda
Nádhera. Jen nikde žádnej Gyrtech nevidno...
Co mimochodem ta lví hlava na dveřích? Nějakej novej sponzor?
Co mimochodem ta lví hlava na dveřích? Nějakej novej sponzor?
Re: Dakarská hospoda
to jsou Baléčka ty s tou tygří hlavou, je to logo silk way
Re: Dakarská hospoda
Ajo! : ) Já myslel, že jsou to doprovodky. Bylo mi to nějak povědomý ten obrázek...
Re: Dakarská hospoda
Pochopil jsem dobře že druhé auto buggyry na Silk way je Valtr?
Aha, tak Martin bude mít jinou posádku. Škoda, je to tak krkolomě napsaný, že text složení zůstává, jsem si spojil špatně
Aha, tak Martin bude mít jinou posádku. Škoda, je to tak krkolomě napsaný, že text složení zůstává, jsem si spojil špatně
Re: Dakarská hospoda
O druhém autě pro SWR nebyla u Buggyry řeč... Odkaz na zmíněný článek:
http://buggyra.com/article/1677/kolomy- ... zucastnit/
http://buggyra.com/article/1677/kolomy- ... zucastnit/
Re: Dakarská hospoda
To bude asi fungl nový Kamaz podle nových pravidel, má sériové dveře, ne jak ty předtím a kabina posazená níž a posunutá do předu. Staronový nový Hyno
https://vk.com/clubkamaz
https://vk.com/clubkamaz
Re: Dakarská hospoda
To jsem nečetl, ale jelikož je jenom jedno tak si myslím, že i motor dle regulí i dle sání na nástavbě. A třeba pošlou Sotnikova na Dakar
Re: Dakarská hospoda
A co vlastně obsahují ty pravidla?
Mě to spíš přijde jak nějaká evoluce první verze 4326 (viz. podvozek, poloha kabiny) pro testovaní nových prvků než nový model závoďáku ke kterému by měly ostatní postupně směřovat.
Mě to spíš přijde jak nějaká evoluce první verze 4326 (viz. podvozek, poloha kabiny) pro testovaní nových prvků než nový model závoďáku ke kterému by měly ostatní postupně směřovat.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Filip: v tom Kamaze ma byť namontovaný nový 13-liter. A ano...auto je viac-menej asi testovacia "mula" na báze starej verzie.
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Lze odhadovat přítomnost jednoho mezichladiče kdesi vysoko šikmo za kabinou, tedy jedné sací větve do jednoho turbodmychadla, na rozdíl od dřívějších vidlicových osmiválců. Nicméně těžko říci, zda jde o vývoj nového ruského motoru )ten JaMZ?), neb ještě recyklaci Gyrtechu z nosáče. Patrně skutečně použili dřívější auto, aby to odzkoušeli.
mimochodem, pravidla pro Dakar 2018, co jsem je četl, připouštějí auta s motory nad 13 litrů, ale kromě jiných omezení je tam omezení hmotnostní - 9500 kg proti 8500 kg standardně pojímanému. A to by v té špičce bylo opravdu poznat. Alespoń to vyplývá z nástinu pravidel, co ASO rozesílalo novinářům v newsletterech. Rozdíly budou i ve velikosti restriktorů.
mimochodem, pravidla pro Dakar 2018, co jsem je četl, připouštějí auta s motory nad 13 litrů, ale kromě jiných omezení je tam omezení hmotnostní - 9500 kg proti 8500 kg standardně pojímanému. A to by v té špičce bylo opravdu poznat. Alespoń to vyplývá z nástinu pravidel, co ASO rozesílalo novinářům v newsletterech. Rozdíly budou i ve velikosti restriktorů.
Re: Dakarská hospoda
Ono by uz vraj malo ist o rusky motor, za ktoreho vyvoj (za Kamaz) ma byt zodpovedny Ruslan Achmadeev, ktory bude sediet na SWR vedla Sotnikova. Ten ma tento prototypovy Kamaz pilotovat. Rovnaky motor ma byt aj v Nikolajevovom aute.
Ajrat Mardejev zas bude v Kamaze testovat automaticku prevodovku.
Stvrty a posledny Kamaz na SWR povedie Sibalov (tipujem, ze nie ten "gazovyj", ale klasicky osvedceny z Dakaru, aby istil narok na vitazstvo v pripade, ze tie prototype zlyhaju).
Ajrat Mardejev zas bude v Kamaze testovat automaticku prevodovku.
Stvrty a posledny Kamaz na SWR povedie Sibalov (tipujem, ze nie ten "gazovyj", ale klasicky osvedceny z Dakaru, aby istil narok na vitazstvo v pripade, ze tie prototype zlyhaju).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů