Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Loni se tu řešilo, jestli má Buggyra na autech na zadní nápravě stabilizátor nebo ne, jestli je na Tatru vhodný a že Aleš ho chtěl po testování v Senici domontovat atd.
Na tomhle videu je vidět, že Martin Kolomý už letos na autě zadní stabilizátor má namontovaný, jestli je i na druhém co pojede Martin Šoltys nevím.
https://cs-cz.facebook.com/BUGGYRA/vide ... 539596259/
Tady na fotce je to také vidět.
Na tomhle videu je vidět, že Martin Kolomý už letos na autě zadní stabilizátor má namontovaný, jestli je i na druhém co pojede Martin Šoltys nevím.
https://cs-cz.facebook.com/BUGGYRA/vide ... 539596259/
Tady na fotce je to také vidět.
Re: Dakarská hospoda
Tak s timhle chlapkem jsem stravil vcerejsi vecer
Nasel jsem to docela nahodou a je to bajecny.
Sedm dilu o chlapkovi, co se rozhodnul, ze da Dakar 2006.
Od pocatecnich priprav, pres trenink, tiskovky, cestu do Lisabonu, prejimky az po samotnej zavod....pecka!
https://www.youtube.com/watch?v=4-mpYiW ... _jmn642Pnr
Nasel jsem to docela nahodou a je to bajecny.
Sedm dilu o chlapkovi, co se rozhodnul, ze da Dakar 2006.
Od pocatecnich priprav, pres trenink, tiskovky, cestu do Lisabonu, prejimky az po samotnej zavod....pecka!
https://www.youtube.com/watch?v=4-mpYiW ... _jmn642Pnr
Re: Dakarská hospoda
ten dokumet bezal davnejsie na Discovery, pozeral som...
Re: Dakarská hospoda
nj, koukam, ze je to i v cestine...
nicmene v originale me to bavi vic.
Kdyz to vidim, jak to vypadalo pred 12ti lety v Africe, nedokazu si predstavit, jaky je to ted v JA.
nicmene v originale me to bavi vic.
Kdyz to vidim, jak to vypadalo pred 12ti lety v Africe, nedokazu si predstavit, jaky je to ted v JA.
Re: Dakarská hospoda
Článek o Tomášovi Tomečkovi, ale spíše mě tam zaujala jedna pasáž
http://motorsportrevue.cz/novinky/clank ... se-tomecka
Tomáš Tomeček ve svém dakarském dobrodružství pokračuje a zúčastní se Africa Eco Race 2018. Na spadnutí byl i start Tatry po de Azevedovi, nakonec se ukáže až na Africa Eco Race 2019. Tatra, se kterou od roku 2005 Tomeček závodí, je jediná opravdu 100% mechanická originální Tatra, kterou lze v akci vidět.
Pokud vím, tak tu Tatru vlastní Petr Čapka, který dělal letos mechanika na Silkway u Lopraisů, ale nevím jestli pokračuje dále u nich ???
http://motorsportrevue.cz/novinky/clank ... se-tomecka
Tomáš Tomeček ve svém dakarském dobrodružství pokračuje a zúčastní se Africa Eco Race 2018. Na spadnutí byl i start Tatry po de Azevedovi, nakonec se ukáže až na Africa Eco Race 2019. Tatra, se kterou od roku 2005 Tomeček závodí, je jediná opravdu 100% mechanická originální Tatra, kterou lze v akci vidět.
Pokud vím, tak tu Tatru vlastní Petr Čapka, který dělal letos mechanika na Silkway u Lopraisů, ale nevím jestli pokračuje dále u nich ???
Re: Dakarská hospoda
Já ti nevím, mě se tomu pořád nějak nechce věřit, zaprvé je to postavené na E5, takže je to nějaká přestavba a za druhé - vždyť lesnické vyvážečky mají úplně stejně ruky vzadu a ještě daleko větší, a jezdí v pohodě i po prázdnu. Proto tomu ohavnému rámu nerozumím...nalim68 píše:Na HR, umístěnou vzadu, musí být zpevněné podélníky, bohužel na úkor celkové výšky, vhodnější by byla HR za kabinou. Taky bych to tipoval na testování čtyř nápravového provedení valníku, se zadní říditelnou nápravou a HR. To auto dostane neskutečně zabrat, i když za ty 3 týdny pojede cca 8000 Km většinou po pevnějších komunikacích.
Třeba tento Phoenix Präsident - je snad skoro stejně dlouhý a má ještě mnohem větší ruku...
Foto z FB Umikovu
Re: Dakarská hospoda
Re: Dakarská hospoda
Rummcajs: jednu chvíli byla zainzerovaná na bazoši, ale jestli se jí podařilo prodat to nevím.
Re: Dakarská hospoda
Ten Phoenix s HR má klasický rám používaný na univerzálních nosičích kontejnerů. Tento rám je dostatečně vysoký na to, aby bylo možné pod nej umístit i pneumatiky 16R20 s blatníky a ty přesto nezasahovaly do profilu kontejneru.
Katalog armádních Tater str. 48.
V tomto případě je ještě volný prostor zdůrazněn absencí těchto blatníků a odlišnou konstrukcí rámu kontejneru, který se nenachází po jeho obvodu.
https://www.flickr.com/photos/buggyramedia/38565655732/ Tady je navíc i lépe vidět, že uchycení ruky nemá s tím nosičem kontejnerů nic společného.
Prostě jenom způsob, jak udělat z auta nosič kontejnerů za co nejmenší peníze, nic jiného bych v tom nehledal.
Katalog armádních Tater str. 48.
V tomto případě je ještě volný prostor zdůrazněn absencí těchto blatníků a odlišnou konstrukcí rámu kontejneru, který se nenachází po jeho obvodu.
https://www.flickr.com/photos/buggyramedia/38565655732/ Tady je navíc i lépe vidět, že uchycení ruky nemá s tím nosičem kontejnerů nic společného.
Prostě jenom způsob, jak udělat z auta nosič kontejnerů za co nejmenší peníze, nic jiného bych v tom nehledal.
Madness??? No, this is TATRA!!
Re: Dakarská hospoda
RE: Rumcajs
Podle mne jí koupil HT Group na tahaní trialovky.
Podle mne jí koupil HT Group na tahaní trialovky.
Re: Dakarská hospoda
Je to tak - díky za objasnění a věnovaný čas! Fakt ten mezirám nosičů kontejnerů asi bude stejný, jen v tomto případě je odkrytý jak jen to šlo a tak to působí nepěkně - jak píšeš, ruka s tím nesouvisí - ta sice má mezirám, ale mnohem menší. Větší kola by tomu sedly, ne že ne... Stejně by mě zajímalo co je to za auto, spíše to bude nějaký přestavěný "skoro prototyp tridemu", pro který už Tatra neměla využití bych řekl - stejně jako jejich doprovodka s dvojkabinou...toko píše:Prostě jenom způsob, jak udělat z auta nosič kontejnerů za co nejmenší peníze, nic jiného bych v tom nehledal.
I si říkám jestli ta koncepce kontejneru není zbytečná, jestli to nebere zbytečně eventuální přepravní prostor a váhu...no to si musí určit sami, i podle poměru cena/výkon samozřejmě... Každopádně jako lépe řešený kontejnerák mi přijde třeba tento koncept:
Ví někdo, jestli s sebou vozí opotřebované pneumatiky i zpět do ČR nebo je odevzdají někde v JA do sběrného dvora? Na fotkách Mildy je vidět, že už v průběhu závodu na tom vozí i nějaké bedny, takže nějak se tam to místo může vytvořit... Proto si i myslím, že pro přepravu těchto beden a jejich skládání rukou by byl vhodnější valník s vysokými bočnicemi jako má třeba armáda...ale to asi něco stojí...
Re: Dakarská hospoda
Já bych řekl že pneu určitě vozí zpět... Jsou celkem drahý tak se dají, v případě průrazu nechat opravit a pak použít na testování dokud se nesjedou komplet
Re: Dakarská hospoda
Narazil jsem na tento starší kousek na prodej:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vra ... ousPage=lr
Naposledy upravil(a) starmes dne ned pro 31, 2017 4:50 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů