Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
někdo tu spekuloval, že by to mohlo být podle natankování nádrží, že se vždy netankuje do plna, tím tedy jiné rozložení vah a kompenzace rezervami...
napadá mne i podle terénu, zase kvůli rozložení
ale jestli je to pravda...
napadá mne i podle terénu, zase kvůli rozložení
ale jestli je to pravda...
Re: Dakarská hospoda
Jak je známo v detailech se ukrývá úspěch Hlavně to mají na maratonské etapy, všechny auta jsou stejné tak může na vítězství zajed každý Kamaz, ale to kdo je lídr se ukáže v průběhu závodu tak je jednoduché udělat z jakéhokoliv auta domestika, veze pneu navíc a lídr si může rozkládat váhy jak mu to vyhovuje. Rusové jsou už tak daleko, že kloubí kvantitu s kvalitou ostatní jenom čumí
Re: Dakarská hospoda
Jo ale 4 gumy nikdo nevezl pokud vím.
Jo asi to bude mít závislost na terénu a natankování. Nic jiného mě taky nenapadá.
Jo asi to bude mít závislost na terénu a natankování. Nic jiného mě taky nenapadá.
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
když si prolustruješ fotky tak tak jsem někde zahlédl naloženého domestika
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Ano, je to tak. Kamaz měl dvě polohy uložení náhradních kol a kola se přemísťovala podle aktuálního stavu paliva v nádrži, aby bylo splněno pravidlo minimální hmotnosti připadající na přední nápravu.
Re: Dakarská hospoda
A ono se ty auta snad v etapách váží ? Jak org. zjistí v etapě jestli měl nebo neměl na přední nápravě tolik a tolik kg ?
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Re: Dakarská hospoda
Jiří a to se přemísťuje pomocí hydrauliky za jízdy. Ovládáním z kabiny ?
Re: Dakarská hospoda
Herrywood: David Vršecký říkal, že auta, která jedou na špici jsou pod velkým drobnohledem pořadatelů. Letos si to prý sami vyzkoušeli v prvních etapách, pořadatelé jim navíc do auta naházeli spoustu kamer. Důkazem může být i Peter Versluis, který dostal penalizaci 15 min. za utržený pásek zajišťující povolený zdvih nápravy. Evidentně se na jeho kontrolu někdo zaměřil. Rusové asi nechtěli riskovat, že po dojezdu některé s etap bude pořadatel čekat v cíli s mobilními váhami. David se také vyjádřil, že na Tatrách nepoužívají vypínatelné stabilizátory, protože zatím není jasné, zda se jedná o povolený prvek. Nechtějí riskovat, že se to někomu nebude líbit a vyřadí je to třeba i ze závodu. Mj. zazněl v diskusi i komentář k oněm skrytým waypointům. Není do údajně pro "zatraktivnění" soutěže, ale kvůli týmům a posádkám, které mají předem podrobně nastudované vedení etap a mezi WP si trasu zkracují tam, kde to jde. Tento nešvar je prý v poslední době hodně rozšířený.
Re: Dakarská hospoda
No a nedošlo k přemontování rezerv třeba na neutralizacích?
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Re: Dakarská hospoda
Já se o tom bavil s Martinem Macíkem, neměli jsme čas jít do detailu. Nicméně přemontovávali to ručně a mají tam elektrické navijáky. dělali to na neutralizacích a nebo když byl start speciálky příliš daleko od startu etapy. muselo to zkrátka dávat nějak smysl. a důvod tu byl popsán - letos se jelo poprvé pod tím nařízením o minimální hmotnosti připadající na přední nápravu a bylo reálné, že si pořadatelé s mobilními vahami na někoho počkají.
Re: Dakarská hospoda
Díky za informace Jsou to zajímavé novinky
Re: Dakarská hospoda
Už jsem to našel kde jsem to zahlídl Kamaz 501 5:15 vidím tři rezervy https://youtu.be/EZOTU-5pVYU?t=318 a 505 vidím dvě rezervy https://youtu.be/EZOTU-5pVYU?t=660 51 https://youtu.be/EZOTU-5pVYU?t=706 vidím tři rezervy Команда "КАМАЗ-мастер" на Дакаре 2017 - 9 января https://www.youtube.com/watch?v=EZOTU-5pVYU
Jinak z boku to berou do ruk a pákou nasadí, https://youtu.be/Zgn3LDjww64?t=439 https://youtu.be/Zgn3LDjww64?t=493 v zádu tam mají naviják jako většina.
zde je k vidění jak to mají v etapách Команда "КАМАЗ-мастер" на ралли "Дакар"-2017 https://www.youtube.com/watch?v=3FXYRs2pHAk
Jinak z boku to berou do ruk a pákou nasadí, https://youtu.be/Zgn3LDjww64?t=439 https://youtu.be/Zgn3LDjww64?t=493 v zádu tam mají naviják jako většina.
zde je k vidění jak to mají v etapách Команда "КАМАЗ-мастер" на ралли "Дакар"-2017 https://www.youtube.com/watch?v=3FXYRs2pHAk
Re: Dakarská hospoda
V posledním videu ve 2:23 u Kamazu č. 501 jsou vidět čtyři rezervy.
Re:
89 to byl brutální zářez, z Tunisu na Libyi, pak na jih, Agadez, Gao, Timbuktu, Bamako do Dakaru, to je polovina Sahary.slobo píše: ↑pát led 27, 2017 3:55 am82 - v i a Gao -
86 - v i a Gao -
http://www.mitsubishi-motors.co.jp/moto ... ory/89.gif
„Do Alžíru, Nigeru a Mali nikdo nepojede,
stejně tak do Libye.
míní Kalina.
Bohužel, tam teď operujou Boko Haram, tam je nebezpečno, hlavně Niger a Mali...
Ale v Alžírsku se teď už nějaká rallye jezdí, tak doufám, že tam by snad mohly být vyhlídky lepší a Alžírsko, to je 11.největší země světa a většinu jeho území pokrývá Sahara.
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Re: Dakarská hospoda
Zajímavé, žeby ? A s čím asi ? https://www.facebook.com/groups/2853405 ... 979678383/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů