Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Ještě ke slovům MP. Jsem zvědav, jak to bude s benzínem na Dakaru. Pokud bude běžný, jak si s ním každý poradí....
Re: Dakarská hospoda
Lašty:
Pokud nevidíš na Alešovo autě "Praga", asi by to chtělo skočit k očnímu
A co je těžkého na chápání pravidel peněz? Praga dala XXX peněz a tak to auto je Praga. Tatra nedala XXX peněz (konkrétně dala 0 peněz) a tak to auto není Tatra.
Pokud nevidíš na Alešovo autě "Praga", asi by to chtělo skočit k očnímu
A co je těžkého na chápání pravidel peněz? Praga dala XXX peněz a tak to auto je Praga. Tatra nedala XXX peněz (konkrétně dala 0 peněz) a tak to auto není Tatra.
Re: Dakarská hospoda
Pravidlo peněz chápu. Jen jsem si myslel, že auto musí vycházet z nějakého sériového. Nakonec i Aleš s tím měl v minulosti problémy. Ale asi se pravidla uvolnila.
Re: Dakarská hospoda
Pravidla se uvolnila,aby jim tam někdo jel a Aleš to své leporelo skládačku od začátku
konzultoval s tech.komisaři jestli mu to projde jejich STK.
konzultoval s tech.komisaři jestli mu to projde jejich STK.
Re: Dakarská hospoda
Podvozek pracuje podle těch videí hezky, tak jen doufejme, že to nastavení bude fungovat i na Dakaru. Těch druhů povrchů tam bude hodně a je otázkou, jestli budou stačit zkušenosti Queen z JA a testy Pragy tady v Čechách.
Re: Dakarská hospoda
Pick: prijde mentor je Tvoje prace nebo je to prebrane?
Re: Dakarská hospoda
.... po výrocích mentora z poslední doby, když jsem viděl tuhle fotku, tak jsem si nemohl pomoct...
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Takze dobry, ma smysl pro humor
Re: Dakarská hospoda
Spíš bych si tipnul že to nepochopil...
Re: Dakarská hospoda
Holt jsou to divná pravidla. Já osobně zastávám názor, že značka kamionu by měla ctít originální kabinu. Tzn., že by Aleš měl mít samozřejmě Tatru dle kabiny. Ale holt se to umožnilo, tak tento paskvil musíme respektovat. Byť to nemá s původním duchem Dakaru absolutně nic společného...
Re: Dakarská hospoda
Ano, to je pravda s tou kabinou, ale já věřím, že kdyby Tatra podpořila Aldu třeba dílama, tak by klidně opět postavil Tatru, mimochodem si myslím, že klidně může prohodit kapoty + nějaké pasování, a může to být Tatra. Tak ale těd jsme přesně u toho problému třeba s kotouč. brzdama chtěl je a Tatra mu je nedala, tak proč by měl někoho takového propagovat a spolupracovat s nima..
Re: Dakarská hospoda
Já myslím, že je to hlavně o penězích, než o tom, co Tatra nedala nebo nechtěla dát. Proč má Aleš béčkový motor? Zase je to o penězích. Áčkový je za úplně jiné love. Tady nejde o to, kdo dá nebo nedá peníze, ale spíš o to, aby to mělo ještě nějakou hlavu a patu. Kabina TATRA=náklaďák Tatra. Ale holt taková je doba. Stačí se podívat na F1, kterou pravidly odrovnali tak, že jsem to přestal už před lety sledovat.
Re: Dakarská hospoda
.... s těma brzdama se věc bude mít nejspíš tak, že adaptaci ze sériovýho provedení na racingové řešení provedla Buggyra a nepochybně minimálně do doby dokud pojede nějaká BGR Tatra Dakar, nebude tenhle díl z pochopitelnejch důvodů obchodovatelnej. A Alešův motor...? Jistě, s DeRoyovic továrními motory přímo od FPT Industrial ho srovnávat nelze, ale pokud se naplní to očekávaná spolehlivost a levnější provoz, neviděl bych v tomhle nějakej výraznější handicap. Macík bude mět ten motor +/- stejnej jako Aleš, a nenaříká si.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Re: Dakarská hospoda
Takovej Turbotwin, to byla sériovka! Duch Dakaru! Nejlíp jezdit s Fordem T, ne?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů