Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Re: Dakarská hospoda
Přitom před 3 měsíci sme se tady snad všichni shodli že v rychlosti a funkčnosti problém není. Problém je jen a pouze v tý spolehlivosti, to je zásadní (a hlavně naprosto evidentní), a to JE PROBLÉM BUGGYRY. Neskákejte jim tak snadno na špek.
Re: Dakarská hospoda
Problém u BGR je jeden jediný a to že už na dakar tak nějak serou ... Priorita je pro ně okruh a dakar je jen bokovka kde kdo přinese peníze ten ať si jede. Ale nějaký progres aut ten už nečekám.
Dyť loni se na nich nic nedělalo krom tedy výměny elektroinstalace u Kolomajze. Aleš je pojezdíl (ač s tím moc nesouhlasím, ale podle některých se zastaralým autem) na to že má BGR tu tovární podporu tak slabý
Bugyře jsem věřil ten tah na bránu asi tak 2-3 max 4 dakary ale teď už to lepší nebude. Trochu mi je líto Kolomajze ale tak jeden dakar má ještě jistý a pak se uvidí
to Kail: Funkčnost a spolehlivost beru tak nějak jako totéž tady je zakopaný pes, o rychlosti se nemá cenu bavit tu má každý defakto stejnou rozhodují ty 2 předešlé věci
Ale je mi jasné že se to vše jednoduše píše ale vše je o penězích u všech týmů. Když budou peníze tak i ten vývoj bude kvalitnější zatím to evidentně stačí jen na základní repase a startovné
Dyť loni se na nich nic nedělalo krom tedy výměny elektroinstalace u Kolomajze. Aleš je pojezdíl (ač s tím moc nesouhlasím, ale podle některých se zastaralým autem) na to že má BGR tu tovární podporu tak slabý
Bugyře jsem věřil ten tah na bránu asi tak 2-3 max 4 dakary ale teď už to lepší nebude. Trochu mi je líto Kolomajze ale tak jeden dakar má ještě jistý a pak se uvidí
to Kail: Funkčnost a spolehlivost beru tak nějak jako totéž tady je zakopaný pes, o rychlosti se nemá cenu bavit tu má každý defakto stejnou rozhodují ty 2 předešlé věci
Ale je mi jasné že se to vše jednoduše píše ale vše je o penězích u všech týmů. Když budou peníze tak i ten vývoj bude kvalitnější zatím to evidentně stačí jen na základní repase a startovné
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: pon led 02, 2017 12:52 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Dakarská hospoda
Ja to teda neberu tak ze Buggyra hazi vinu na Tatru...urcite jim tenhle "marketing" nezeru...spis me naopak prislo ze David Vrsecky mluvil velice otevrene a bez tech kecu okolo...mluvily jsme spolu docela dlouho a jen komentoval situaci tak jak je, vecne popsal kde vidi problem...ze je priorita na okruhy vime vsichni...sam MK mluvil ze ma co delat sehnat sponzory aby to dokazal zaplatit...ze z podnikani to fakt neda...castka zaznela na urovni 20mega...mensi zavody typu baja hungaria jsou u buggyry prave kvuli penezum dle jejich slov defakto mimo hru...
Re: Dakarská hospoda
Zdarec,nemáte někdo víc fotek Rudy Korytáře?
Re: Dakarská hospoda
Tak před 7 - 8 lety se tu také rozebíralo, jak je tatra (roura) těžká, ale pak to nějak zase utichlo
Re: Dakarská hospoda
Jak těžký jsou tatry od BGR?
Re: Dakarská hospoda
Když ono je Tatra a Tatra. Je to pořád roura, ale každá je úplně jiná. Když vezmu konstrukce Tater okolo roku 2009, tak roura byla tak trochu upravený Terno, rozvor 4090 mm s trošku jinak naúhlovanou přední nápravou (ale jen mírně), převodovka Tatra. A ty auta byly lehoučký!! Si pamatuju, že prázdná Dakarka měla s V12 něco okolo 8 tun! Startovní hmotnost natankovaná 8,6 tuny. Pokud tam byl Deutz, tak to bylo o nějaký metrák víc. Gyrtech plus mínus stejně jak V12. Je tam chladič, voda, externí intercooler atd. V12 je navíc z velké části hliníková, C13 je "litiňák" takže hmotnost je na konec vlastně stejná.
Jenže pak se začala jezdit větší a větší palba a přišel vývoj. Prodloužení rozvoru na 4300 byl první krok. Masivnější rám. Převodovka ZF. Pak odpružená kabina (složitější zavěšení, tlumiče). Pak tlumiče řízení. Pak vzpěry mezi sestupem a rámem. Pak pancíř pod zadní nápravou. Pak pancíř vlastně pod celým zadkem. Další vzpěry. No a pak nakonec vlastně úplně jiný nápravy, kvůli brzdám, jízdním vlastnostem a upadávajícím kolům. Kabina DAF asi taky bude těžší než 815.
Takže ono kolik váží Phoenix těžko říct. Ale těm 9,1 tuny bych věřil a i tomu, že dolů to nepůjde, pokud se to nemá začít rozpadat za jízdy. Ale zas je fakt, že takto ta Tatra vydrží nesmysl. Bohužel asi není moc etap, kde by se to dalo využít.
Ale jak už jsem říkal, zas mi nepřijde, že by ostatní měli nějak méně. "Klasický" se taky pohybovaly okolo 9,5 tuny. Ale nevím...
Jenže pak se začala jezdit větší a větší palba a přišel vývoj. Prodloužení rozvoru na 4300 byl první krok. Masivnější rám. Převodovka ZF. Pak odpružená kabina (složitější zavěšení, tlumiče). Pak tlumiče řízení. Pak vzpěry mezi sestupem a rámem. Pak pancíř pod zadní nápravou. Pak pancíř vlastně pod celým zadkem. Další vzpěry. No a pak nakonec vlastně úplně jiný nápravy, kvůli brzdám, jízdním vlastnostem a upadávajícím kolům. Kabina DAF asi taky bude těžší než 815.
Takže ono kolik váží Phoenix těžko říct. Ale těm 9,1 tuny bych věřil a i tomu, že dolů to nepůjde, pokud se to nemá začít rozpadat za jízdy. Ale zas je fakt, že takto ta Tatra vydrží nesmysl. Bohužel asi není moc etap, kde by se to dalo využít.
Ale jak už jsem říkal, zas mi nepřijde, že by ostatní měli nějak méně. "Klasický" se taky pohybovaly okolo 9,5 tuny. Ale nevím...
Filip Nikl
Re: Dakarská hospoda
Někdo tu zmiňoval 600 nad limit takže 9100kg bez ropy předpokládám
Já si zas nemyslím že tatry jsou úplně tak špatné protože to vidíte na Alešovi. Jediný který si zkusil více koncepcí (možná ještě Valtr) a i přesto že zajel s pevnými nápravami v JA nejlepší výsledek vrátil se k tatře takže to o něčem svědčí
Já si zas nemyslím že tatry jsou úplně tak špatné protože to vidíte na Alešovi. Jediný který si zkusil více koncepcí (možná ještě Valtr) a i přesto že zajel s pevnými nápravami v JA nejlepší výsledek vrátil se k tatře takže to o něčem svědčí
Re: Dakarská hospoda
To svědčí akorát tak o tom, že měl jednu tatru zrovna doma.
A ještě i ropu vozí?
A ještě i ropu vozí?
Re: Dakarská hospoda
Kdyby lidi z Buggyry na Tatrách vše chválili, tak se ozvou lidi, že tým jim něco tají nebo zmíní přirovnání "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Když se naopak člověk něco dozví a hodí to na fórum, tak jsou to pro změnu výmluvy a házení viny na jiný. Někteří zasvěcení už sem raději nic nepíšou, protože fanoušci na všem najdou něco špatného.
Re: Dakarská hospoda
No je třeba si uvědomit že bez fanoušků/mediálního zájmu/sponzorů (což spolu přímo a úzce souvisí) si můžou týmy závodit tak na písečku s plastovýma Tatrovkama. Tak asi tak.
Co se týče těch "zasvěcených", tak snad se nikdo neurazí, ale informace jako "něco vím, ale neřeknu to, jenom se chlubím" tady zas až tak nechybí.
Co se týče těch "zasvěcených", tak snad se nikdo neurazí, ale informace jako "něco vím, ale neřeknu to, jenom se chlubím" tady zas až tak nechybí.
Re: Dakarská hospoda
tak problém je v tom, že samotné týmy něco ví, ale nepoví, protože vědí, že se to ještě pětkrát o 180 stupňů otočí
Re: Dakarská hospoda
Taky pravda, jen jsem tím chtěl říct že to spekulování, bádání, dedukování a zvědavost k tomu fandění prostě patří, je to důkaz zájmu, nevim proč by s tim měl mít někdo problém. A ano, i kritiku je třeba snášet když je oprávněná, když se naopak zadaří chválou se nešetří ani tady.
Ale ten názor že fanoušek je ovce co může jenom beeekat chválu a být vděčnej i za nic, mi připadá hloupej. Závodní tým přece není žádná charita.
Ale ten názor že fanoušek je ovce co může jenom beeekat chválu a být vděčnej i za nic, mi připadá hloupej. Závodní tým přece není žádná charita.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 50 hostů