Stránka 1 z 718

Dakarská hospoda

Napsal: pon led 21, 2013 5:00 pm
od Coudy
Asi je vhodné toto téma zavést a veškeré věci, spekulace, apod. řešit zde. :D

Na úvod jeden klasický rozhovor s Alešem. http://www.rozhlas.cz/motozurnal/dakar2 ... t--1164280
To jsem netušil, že Van den Boschův DAF má točivý moment motoru 4500 Nm!!! :lol: :lol: :lol: Klasika.

Napsal: pon led 21, 2013 5:41 pm
od Martin-Happy
Alešovi se dá na to jeho věčné kdyby.... vzkázat jen to, že kdyby si uspořádal závod v Senici a tam jel sám, tak by určitě vyhrál... :roll: Mě už to ani nebaví číst, Je to takovej mediální dakarskej spammer, kterej furt napíná a nakonec se nestane vůbec nic....

Add "napnelismus"

Napsal: pon led 21, 2013 5:49 pm
od J.Jindra
Když se guma v trenkách napíná příliš dlouho, tak se prostě vytahá a přestane plnit svůj původní účel. Výsledkem je vykukující zadnice.

JJindra:

Napsal: pon led 21, 2013 5:52 pm
od tra
Když jsme u té zadnice, tak co ta Vaše :wink: Jako motorkáře by mne zajímaly Vaše zážitky v sedle, šlo to nebo už nikdy více ?

J. Jindra

Napsal: pon led 21, 2013 5:54 pm
od filip 90
Jo tak těď ste to zabil!! :valetsesmihy: :valetsesmihy: :valetsesmihy:

Napsal: pon led 21, 2013 5:55 pm
od Coudy
Chyba je ale asi na naší straně, protože jsme si ještě nezvykli na Alešův styl prezentace, vyjadřování atd. Vždy už to vypadá, že trošku zmoudřel a že si osvojil třeba slovíčko pokora, ale každým dalším prohlášením to vždy pohřbí. Holt takový je jeho styl. Šestým místem pohrdá, nezajímá ho. Jede jen na bednu. No budiž. Když má tohle člověk jeho kvalit zapotřebí, budiž.

Napsal: pon led 21, 2013 6:04 pm
od jp603
On už je prostě takový a jiný asi nebude :wink: , ovšem když jede tak jedéé hodně dobře :D
Jinak dnešní dakarské ozvěny, byly zaměřené v rozhovorech jen jedním směrem více než obvykle... :?

Tra

Napsal: pon led 21, 2013 6:44 pm
od J.Jindra
Člověk si zvykne i na smrt. Klidně přiznám, že to byla větší makačka, než jsem čekal, protože jsem na motorku obvykle lezl po mnoha hodinách odestátých s kamerou na ostrém slunci a v prachu. Kupodivu jsem ale dnes v pohodě a nejsem ani tak unavený, jako tomu bylo na začátku. Materiál natočený je, byť autem bych ho asi nalovil výrazně více (pokud bych se s někým za volantem střídal) a můžu po trochách začít stříhat film. Chci poděkovat Markovi Spáčilovi za letenku a benzín, Honzovi Veselému za zapůjčení dakarského speciálu Yamaha 450 (motocyklu, který už dvakrát v minulosti Dakar absolvoval v závodnické roli) a užitečné rady, Kolomajzovi za dobrou náladu a skvělý výkon, klukům mechanikům za opravu rozšvihaného zadního kola, naložení a složení kostitřasu z a na kamion, policii za přivřené oči, když jsem si to švihal stopadesátkou se stativem na zádech a kamerou s foťákem na břiše jižní Amerikou, firmě Ivar za zaplacení střihače a zvukového studia, Detienovi, Nerovi a Jenkimu za aktuální sms informace o stavu na trati, podle kterých jsem mohl plánovat kdy a kam jet, no a těm, kvůli kterým jsem byl nucený použít nečekaný dopravní prostředek děkuji za skvělou příležitost dokázat sobě i ostatním, že ještě za něco stojím a práci odvedu za všech okolností. Díky všem za tuhle zkušenost :wink:


Obrázek

Obrázek

Napsal: pon led 21, 2013 6:51 pm
od tra
Na materiály se všichni moc těšíme. Je to určitě zase cenná životní zkušenost. Díky za odpověď a věřím, že příště už pojedete lépe a s větší podporou.

Napsal: pon led 21, 2013 7:09 pm
od Tomáš Matyska
Pane Jindro, my zase děkujeme Vám, za to, co jste podstoupil, aby jste nejednou ukojil naše tužby po fotkách a "hýbacích" obrázcích nejen českých trucků. :clap:

Napsal: pon led 21, 2013 7:10 pm
od Chrobak SACEK
Máte nového belgického navigátora Serge Bruynkense. Byl jste s ním spokojen?

„Určitě. Na rovinu mohu říct, že lepšího jsem doposud neměl."


Tak nevím, dle mého podával Aleš nejlepší výkony když ho navigoval (a hlavně držel na uzdě) J.Kalina.
Chápu jeho snahu stmelovat posádku pomocí chvály (však už by potřeboval nějaké ustálené složení), ale tvrdit, že nikdy neměl lepšího.... :?

Napsal: pon led 21, 2013 7:18 pm
od Martin-Happy
Zrovna tohle se mě osobně doslova dotklo. Ale co už, dyť Aleše známe. Jamaly, obratle, letadla... uvidíme, co to bude letos

Napsal: pon led 21, 2013 7:31 pm
od laik
Uvažuju, zda Bruynkens dopadne stejně jako všichni předchozí, nejen navigátoři.

Napsal: pon led 21, 2013 7:50 pm
od Adam
Čím víc rozhovorů s Alešem Lopraisem čtu, tím víc ho nemám rád. Víc se k tomu snad ani vyjadřovat nebudu.

Napsal: pon led 21, 2013 8:03 pm
od tra
Je spousta lidí, kteří si neumí o tomto udělat objektivní názor a věří tomu co Aleš řekne nebo napíše na facebook nebo co napíší bulvární media - jako třeba novinky. Přece, když to říká Aleš, tak to musí být pravda ....
No a ILT má to PR opravdu dobře udělané, s tímto umí pracovat a proto je to pořád dokola. Například letos to vypadá, jako když měl závadu jen on a nikdo jiný a přitom měli nějaké problémy všichni. Dále ty řeči o starém a špatném autě atd. Hlavní je pro ně, že se to všude dokola objevuje, že to lidi čtou (tím pádem vidí i sponzoři) a jim to pomáhá. Podívejte se kolik lidí se v různých diskuzích staví na jejich stranu, ale což ... každému co mu náleží.