Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to ja zas nerikam ze nejsou frajeri, ze to zvladli...o tom celkem zadna...

Jen je mi divny, ze FOX s Deutzem je spatnej a Liazka s Deutzem je dobra...to se mi nak nezda...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř led 02, 2008 4:48 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Jde o to, že kategorie superproduction obsahuje vozidla libovolně složená, ale ze sériově vyráběných dílů. Materiálové složení budky tohoto Tedomu neodpovídá sériové výrobě, proto musela být nahrazena jinou.
stř led 02, 2008 5:05 pm

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5780
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Je to divný ...mohli dát sériovou foxáckou :wall:
stř led 02, 2008 5:13 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

nomerad píše:Jde o to, že kategorie superproduction obsahuje vozidla libovolně složená, ale ze sériově vyráběných dílů. Materiálové složení budky tohoto Tedomu neodpovídá sériové výrobě, proto musela být nahrazena jinou.
??? V cem je jiny materialovy slozeni ty kabiny??

A do toho ramu taky radsi nikdo ani klicem neskrabnul aby se nahodou neprislo na to ze zase neni tak zeleznej jak by mel bejt...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř led 02, 2008 5:31 pm

riko
Příspěvky: 936
Registrován: sob dub 15, 2006 10:49 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Příspěvek

stř led 02, 2008 5:35 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

V tom případě ale nechápu, proč tam nedali seriovou Foxáckou. Pokud, jak jsem pochopil z názorů, maloseriově vyráběná hliníková kostra polepená plastama (zkráceně budka FOX) nikomu nevadí, tak by to bylo jednodušší jí vyvařit a vyměnit za tu "kevlarovou", ne?

Pravda bude asi trochu jinde, když ta parta lidí, která tu otročinu absolvovala musela vyměnit hliník+kevlar za ocel+ocel.
stř led 02, 2008 5:46 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jako ale ja myslim...v cem je jiny materialovy slozeni seriovy kabiny FOX a zavodni kabiny FOX? Macikova liazacka kabina je taky napul z plastu oproti seriovy, ktera je cela ocelova...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř led 02, 2008 6:50 pm

spida
Příspěvky: 1642
Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dovolím si přispět s několika málo informacemi které mám od pana Vintra který s Martinem Macíkem spolupracuje.
i mě bylo divné proč nedali fox kabinu. Je to prosté. není vyrobené dostatečné množství kusů pro homologaci. Fia řekla rezolutně ne tedom. Až pak díky panu Calvetovi se to uhrálo ako že liaz by prošel. Takže to je pro vysvětlení a myslím že tady už toho víc nevyřešíte. Auto jede a to je důležitý :wink:
jo a hlevně do toho netahejte xenu
stř led 02, 2008 7:03 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5905
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ale no tak...to je jasný když viděli co je Tedom za monstrum tak dostali strach aby to náhodou nejezdilo v čele
aby ty velký týmy co to maj vošetřený :lol: se necejtili ukřivděný...tak jim prostě naložily pár kil navíc aby je zbrzdily :evil:
stř led 02, 2008 7:06 pm

Michal
Příspěvky: 20
Registrován: pon pro 17, 2007 4:16 pm

Příspěvek

To by mne taky zajímalo jakej je v tom materiálovim složení rozdil.
Ale když tak nad tim přemejšlim tak si myslim že když vyměnili tu kevlarovou kabynu za ocelovou tak je hned větší váha na čumáku a na přední nápravu a když přece testovali ten vůz tak nastavovali tlumiče apod. na tu lehkou kabinu tak jesti to teď nebudou mít nějaký špatný :shock:
stř led 02, 2008 7:07 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

spida píše: není vyrobené dostatečné množství kusů pro homologaci.
To uz je samo o sobe ale nesmysl, ne? Kdyz to auto nemusi bejt seriovy...?

Znova opakuju, ze narozdil od ty kabiny, ktera se na autech pouzivala, motor DEUTZ v Liazce nebyl nikdy, nikdy nikdy...a jestli jo, tak to byl nejakej garazovej prototyp, ale z pohledu mirne zasveceneho cloveka je zcela jiny motor podstatne vetsi prekazkou v "seriovosti nebo neseriovosti" nez ta kabina... ? Nebo je snad mysleno, ze kazdy komponent sam o sobe musi byt seriove vyraben nehlede na souvislosti s ostatnimy dily? To uz ale neni ani ta Liazacka kabina.... :roll: zmatek na zmatek, Jirkovi bych napsal ale kdyz on uz sam bude asi nekde na ceste...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
stř led 02, 2008 7:25 pm

Uživatelský avatar
M.S
Příspěvky: 519
Registrován: pát říj 13, 2006 10:32 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já to tušil, malosériový znamená špatný. Bohužel celej příští rok je otázka velkovýroby sériovýho FOXe opět ve hvězdách, čili Foxácký kabiny na Tedomu taky... S tim ale nikdo asi nic neudělá, hlavně že bude mít Macík strojovnu vypiplanou a "kabinový problém" dostatečně v předstihu vyřešen... kéž by..

I kdyby to bylo pár set kilo navíc na předku, rozhodně bude to monstrum daleko víc brzdit posádka umem.
I tak si myslím papírově naprosto srovnatelnej speciál s absolutní špičkou. Nemůžu si pomoct, prostě smůla že v tom nesedí Macík, protože ten by páprdům z FIA vytřel přes všechny ty machinace zrak!
stř led 02, 2008 7:31 pm

Uživatelský avatar
bubak
Příspěvky: 336
Registrován: sob črc 22, 2006 6:39 pm

Příspěvek

Minimalne sa potvrdilo to,ze v Superprodukcii je relativne navonok velmi velky neporiadok.

Prave Martin Macík v rozhovore pre ČT4 Sport spomenul,ze po dalsie roky bude problem prave s homologizaciou u Liazu a nie Tedomu.

A vobec,ako je to s pravidlami Superprodukcie,je ich mozne ich nejakym sposobom vyhladal a nazriet do nich? Alebo nie,vobec?
stř led 02, 2008 7:58 pm

edition3
Příspěvky: 516
Registrován: pon pro 31, 2007 3:17 pm

Příspěvek

S těmi budkami je to přesně tak jak píše spida,ta kabina s plastovými a kevlarovými čtverci přece v životě žádná seriovka neměla(FOX).FIA jednoznačně řekla že taková budka tam nebude.Pokud chtěli jet a byla by škoda kdyby nejeli tak Liaz byla jediná a dobrá volba.Vemte že Macík nikdy na dakaru nejel špatně ale doplatil převážně vždy na motor.Bude zajímavé sledovat jak si tenhle speciál povede a pak můžeme hodnotit a kritizovat.Je pravda když sem se kluků před odjezdem ptal ,tak trošku obava z toho jak se vše dělalo rychle tam je.Z fotek je patrné že dokázali upravit i nádstavbu za kabinou protože kabina je nižší a to opravdu za takovou krátkou dobu zaslouží pochvalu.

http://www.ukazto.com/?img=1626303,P1010218.jpg
http://www.ukazto.com/?img=1626329,P1010225.jpg
stř led 02, 2008 8:09 pm

cuisine
Příspěvky: 4179
Registrován: stř bře 08, 2006 9:26 pm

Příspěvek

problém s tou lízou bude ten že homologace fia pro lízu jsou platný 7 let po skončení produkce sériového provedení .. a to už je tu coby dup ...

kdyby se někdo nudil http://www.autoklub.cz/show.php?page=ac ... htm&asoc=2
http://www.fia.com/sport/Regulations/ccrallyregs.html
stř led 02, 2008 8:17 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů