Stránka 4 z 6

Napsal: čtv úno 12, 2015 8:20 am
od Timy
Kdyby tu nebylo napsáno "...slyšel jsem, četl jsem...", tak bychom se nikdy nedozvěděli, že je to blud. Proto se na diskuzní weby takové věci píší, aby byly potvrzeny nebo vyvráceny. Dá se snad pravda vypátrat nějak jinak?

Napsal: čtv úno 12, 2015 8:35 am
od Jiří Vintr
Tatrol: je mi vás poněkud líto, ale budiž.

Jen pro lehkou informaci: psaním se NEŽIVÍM a dělám to jen jako koníček, když mám čas a chuť a když dostanu něco za úkol od spolupracujícího týmu, který je momentálně jen jeden. A divte se nebo ne, většina publikovaných textů, kterých je už výrazně méně než dřív, zejména z kapacitních důvodů, je bez nároku na honorář, zpravidla v čase 23:00 - 2:00 (a druhý den opět 10-13 hodin v práci, která mne, na rozdíl od tohohle, ŽIVÍ). Dokonce i ve většině našich časopisů. Modely dakarských aut vznikají zpravidla ve stejném čase, proto jich je poněkud méně než u konkurenčních autorů.

Bohužel chápání tohoto fóra je od nás obou poněkud odlišné. Já jej opravdu nebereu jako novinářskou činnost, ale jakousi žvanírnu, určitý eintopf, kam přistává vše, co se kde na poli dakarském urodí. Že sem nedávám vše, co se dozvím? No, nedávám, protože by mi ti lidé, kteří mi ty věci sdělí, už žádné nesdělili, případně bych od někoho dostal 'na kokos'. Samozřejmě bych je mohl dát do "exkluzivních" článků, které by jistě bylo kde publikovat, ale mělo by to stejný efekt. A věřte, že mnohemvíc je toho, co se nedozvím. Ale uznávám, že kvůli lidem jako vy a osobním narážkám a navážkám, není vhodné ani sdělovat jen to, že něco/někdo je mimo, ale věci se mají jinak a že se to ukáže. Tím budiž poučení na mojí straně.

To jsme ale už off topic a předpokládám, že moderátor tyto příspěvky smaže pro jejich nesouvisejícnost s tématem, které je samo o sobě mnohem zajímavější než vaše narážky a moje odpověď.

Napsal: čtv úno 12, 2015 9:24 am
od david
Jak správně naznačil Jiří Vintr, ste trochu mimo téma "Osudy dakarských aut". A jelikož se mi zdá, že ste si situaci a Vaše názory celkem dostatečně vyjasnili, jakékoliv další příspěvky nesouvisející s tématem budou smazány. Děkuji za pochopení.

Napsal: čtv úno 12, 2015 9:43 am
od Jiří Vintr
Souhlas.

Napsal: sob říj 10, 2015 4:53 pm
od TP
Řekl bych že to bude jeden kousek,sorry lepší to nešlo je to s dálky mockrát zvětšené.
Obrázek Obrázek

Napsal: ned říj 11, 2015 8:57 am
od JAN B
Dotaz: Lopikova ,,babča" je původni auto 1986 a neb s pozdějšiho ročníku?

Napsal: ned říj 11, 2015 10:30 am
od spida
1987. 1986 byly prodány do Francie

Napsal: čtv úno 25, 2016 10:09 am
od Adjunkt
Asi to sem úplně nepatří, ale zkusím to. Nevíte co je tohle za liazku?

Obrázek

Edit: Teď koukám, že je i v galerii na liaz.cz http://www.liaz.cz/rada_110_ostatni_galerie.php To je (podle té korby) nějaký zkušební vzorek před Dakarem 1986?

Napsal: čtv úno 25, 2016 2:56 pm
od Timy
Ale prd, velebnosti! :-D
To je normální sériový valník 111.154, první vyrobený kus. Tyhle auta se exportovaly do zemí, jako je Pakistán a podobně.

Napsal: čtv úno 25, 2016 7:37 pm
od Adjunkt
A to měl sériový valník na boku dvířka jako dakarské vozy '86?
http://www.liaz.cz/obrazek.php?cislo=2& ... ni_galerie

Napsal: čtv úno 25, 2016 7:51 pm
od Timy
Kup si tohle, tam je všechno vysvětleno:
http://www.megaknihy.cz/doprava/208860- ... 2-dil.html

LIAZ DAKAR č.2 Aktuální foto

Napsal: ned srp 21, 2016 9:47 pm
od ABCON
Původně Liaz Becher č.64 poté přestavěn na Liaz Dakar č.688 č.652 a č.571
Obrázek

Napsal: stř srp 31, 2016 4:39 pm
od spida

Napsal: čtv zář 01, 2016 3:30 pm
od Pitris
Tak teď ještě najít Totalku, případně zachránít i tuhle zřejmě Regazzoniho o které se tu také před časem psalo :)
https://www.youtube.com/watch?v=4tBhpOH0z4E
http://www.truck-forum.cz/forum/viewtop ... 856#640856

Tatra 815 6x6 VE "Ostrý-II"

Napsal: pon zář 12, 2016 2:06 pm
od Lašty