Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
No dyk se to děje stejně, to je každýho věc... Kdyby Maritin letos neodstoupil, tak by to bylo přesně ono. Ani nemusíme chodit tak daleko ono Aleš s 5 hodinama ztráty moh De Rooye ohrožovat asi těžko, ovšem v etapách se rvali o vedení. Je to maraton o vítězi rozhoduje celkovej čas ne počet vyhraných etap.
Ale připouštim, že by mohla nastat situace, kdy by se našel jezdec co by vyhrál pulku etap ale celkově by pak figuroval někde za 20. místem. A mohlo by to působit mediálně zmatečně.
Ale připouštim, že by mohla nastat situace, kdy by se našel jezdec co by vyhrál pulku etap ale celkově by pak figuroval někde za 20. místem. A mohlo by to působit mediálně zmatečně.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Je opravdu těžké takto zvenku hodnotit příčiny tohoto neúspěchu. Pravdou ale je, že na mne působí KM Racing asi jako nejvíce profesionální team z našich. Má to nějakou vizi, strukturu a postup. Jezdí pravidelně testovat do Tunisu, byli na SWR. Informovanost z teamu výborná atd.
Mimochodem na SWR to naopak nebyla vina techniky ale zdravotního stavu a taky jezdecké chyby Valtra, kvůli které stavěli celé auto znovu - takže na poslední dvě chyby 1:1 ? Uvidíme jak to vše nakonec dopadne, ale doufám že KM Racing si cestu k úspěchu najde.
Mimochodem na SWR to naopak nebyla vina techniky ale zdravotního stavu a taky jezdecké chyby Valtra, kvůli které stavěli celé auto znovu - takže na poslední dvě chyby 1:1 ? Uvidíme jak to vše nakonec dopadne, ale doufám že KM Racing si cestu k úspěchu najde.
Milda (tra)
"Jenže mechanik dal informaci, že máme díru v motoru, a to nebyla pravda." Z toho mi tak trošku plyne, že v posádce není nikdo jiný, kdo by byl rovněž schopen posoudit stav techniky (a nebo ho nesmí posuzovat), takže pak neni možné podle hesla: "Víc hlav víc vymyslí." udělat nějaký konečný rozhodnutí z více názorů.
Ale celá zodpovědnost je na mechanikovi, kterej když se sekne, tak se muže jít pověsit na první švestku.
Ale celá zodpovědnost je na mechanikovi, kterej když se sekne, tak se muže jít pověsit na první švestku.
Filip Nikl
Dnes už to tak v mnoha posádkách bohužel je, že jediný, kdo rozumí technice, je jen mechanik (a teď nemám zrovna na mysli Valtrovu posádku, tam netuším, jaké znalosti kdo má). A s nástupem elektronicky řízených motorů to bude ještě horší. Tady bude mít asi opět navrch tým Kamaz, kde se všichni jezdci po celý rok kromě tréninku ještě poctivě "hrabou" v autech.
Další článek: http://www.kmracing.cz/aktualita-detail ... km-racingu
Tak se zdá, že příští ročník bude víc aut, než pilotů, schopných a finančně zajištěných, kteří by mohli jet.
Počítejte se mnou:
KM racing bude mít 3 auta,
Lopraisové mají 3 auta,
Buggyra bude mít 2 auta (možná 3),
Bonver bude mít 4 auta.
Takže je potřeba sehnat nějakých dvanáct pilotů,,, no kdo se přihlásí?
Tak se zdá, že příští ročník bude víc aut, než pilotů, schopných a finančně zajištěných, kteří by mohli jet.
Počítejte se mnou:
KM racing bude mít 3 auta,
Lopraisové mají 3 auta,
Buggyra bude mít 2 auta (možná 3),
Bonver bude mít 4 auta.
Takže je potřeba sehnat nějakých dvanáct pilotů,,, no kdo se přihlásí?
Článek s Jardou Valtrem je snad nejlepší, co jsem za posledních x měsíců četl. Dobře mířené otázky, přímé odpovědi, radost to číst. Jinak Jarda se sice dříve vyjadřoval k tatrovácké koncepci spíše skepticky, ale myslím, že po projetí se ve Fat Boyi změnil názor. Takže tam bych žádný problém neviděl.
Pohodička a prej skoro nic nerozbili https://www.youtube.com/watch?list=PL4B ... WbMPU#t=17
http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=1034
http://www.buggyra.com/?page=zpravy&clanek=1034
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů