Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Včerejší třetí etapa 1.Stacey 2.DeRooy 3.Jacinto.
Jelikož Iveca si jedou svůj "testovací" závod, tak se v podstatě soupeří o jediné místo na bedně. Po včerejšku se na 3.místo v celkovém pořadí posunula Bětka s náskokem 3. min před V.D.Boschem.
Míra Zapletal skončil 14. a celkově je na 11. místě.
Sestřih z 3.etapy:
http://www.youtube.com/watch?v=8z_ZSxfe0Io
Jelikož Iveca si jedou svůj "testovací" závod, tak se v podstatě soupeří o jediné místo na bedně. Po včerejšku se na 3.místo v celkovém pořadí posunula Bětka s náskokem 3. min před V.D.Boschem.
Míra Zapletal skončil 14. a celkově je na 11. místě.
Sestřih z 3.etapy:
http://www.youtube.com/watch?v=8z_ZSxfe0Io
Naposledy upravil(a) jirkas dne úte říj 07, 2014 2:16 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Filipe mám dotaz. Sleduju to dění na rally MAROCO. Škoda té poruchy motoru. Ale co se dá dělat je to stroj. Jinak pěkná soutěž kde startují i špičky jak v autech tak v kamionech. Ale chci se zeptat. Kluci psali že byli celou noc v dunách a ráno si sehnali nějaký místní odtah traktorem. Pořadatelé na této rally nemají kamiony Balai ?.
Dnes na webech psali, že čtvrtá etapa byla hodně těžká. Bětka měla problémy s přečerpávacím čerpadlem a to ji zdrželo půl hodiny. Peter V. d. Bosch měl zase problémy s baterií a i přesto se dostal na třetí místo celkově.
Čtvrtá etapa: 1. DeRooy 2. Stacey 3. Van den Brink s Renaultem.
Celkově: 1.DeRooy 2.Stacey a 3. V.d.Bosch
Jsem zvědav jak to v zítřejší etapě pojede Brinkovi s Renaultem, když bude startovat hned za Ivecama.
Video ze 4. etapy http://www.youtube.com/watch?v=t_4LUANodSo
Čtvrtá etapa: 1. DeRooy 2. Stacey 3. Van den Brink s Renaultem.
Celkově: 1.DeRooy 2.Stacey a 3. V.d.Bosch
Jsem zvědav jak to v zítřejší etapě pojede Brinkovi s Renaultem, když bude startovat hned za Ivecama.
Video ze 4. etapy http://www.youtube.com/watch?v=t_4LUANodSo
V páté etapě na prvních dvouch místech jak jinak než Iveca v pořadí Stacey a DeRooy. Etapový bronz dnes brala Tatra Gerta Huzinka. Ta je však ve výsledkové listině vedena jako Ginaf.
V.d.Brink s Renaultem byl ještě na CP3 druhý, ale do cíle dojel až na 7. pozici.
Celkově tak 1.Stacey 2.DeRooy 3.V.d.Bosch.
V.d.Brink s Renaultem byl ještě na CP3 druhý, ale do cíle dojel až na 7. pozici.
Celkově tak 1.Stacey 2.DeRooy 3.V.d.Bosch.
Včerejší poslední etapa žádné překvapení nepřinesla a skončila 1. Stacey 2. DeRooy a 3. V.d.Brink.
Celkové pořadí:
1. DeRooy - IVECO
2. Stacey - IVECO
3. Van den Bosch - DAF
4. Jacinto - MAN
5. Kovacs - SCANIA
6. Huzink - TATRA
7. Szustkowski - MERCEDES
8. Boucou - MAN
9. Campana - MAN
10. Van den Brink - RENAULT
11. Van der Mark - GINAF
Míra Zapletal celkově 9. a Peter Jerie 22. Škoda odstoupení Tatry V.Svobody.
Teď už zbývá jenom čekat na Dakar.
Video ze 6. etapy
http://www.youtube.com/watch?v=G4dwJFboTs8
Celkové pořadí:
1. DeRooy - IVECO
2. Stacey - IVECO
3. Van den Bosch - DAF
4. Jacinto - MAN
5. Kovacs - SCANIA
6. Huzink - TATRA
7. Szustkowski - MERCEDES
8. Boucou - MAN
9. Campana - MAN
10. Van den Brink - RENAULT
11. Van der Mark - GINAF
Míra Zapletal celkově 9. a Peter Jerie 22. Škoda odstoupení Tatry V.Svobody.
Teď už zbývá jenom čekat na Dakar.
Video ze 6. etapy
http://www.youtube.com/watch?v=G4dwJFboTs8
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Tak to teda čumím, že Vás pořadatel nechal na pospas v dunách. To se na AER nemůže stát. Vloni jsme třeba nebyli 2 noci a 3 dny v bivaku dokud jsme nevyčistili všechny odpadlíky z tratě. Dokonce Já s Baléčkem jsem dorazil poslední den až po vyhlášení výsledků s motorkou na korbě. Kdy už bylo po všem. Pořadatelé nám jasně řekli před soutěží že nesmíme nikoho nechat na trati. Od toho tam jsme.
Musím s politováním potvrdit, že se pořadatel Rallye OiLibya Maroc na Svobodovce dokonale vykašlal, přestože jeho baléčko stálo u silnice relativně nedaleko bez užitku. Stačilo kluky cuknou přes dvě menší duny na pevnější podklad, kam by si pro ně přijel asisťák, nic složitého. Osobně jsem se s tak příšernou organizací, jako na téhle akci, ještě nesetkal. Na přejímkách se nikdo z komisařů nešel na auta ani podívat, zajímaly je jen papíry, neexistovalo uzavřené parkování, v bivaku nebyly záchody, natož sprchy, nikdo bivak nehlídal a potulovali se jím místní (takže co není připoutané...), měnil se čas startu a závodníkům to nikdo neoznámil (jen to vyvěsili na nástěnku v hotelu, ve kterém ale bydlela jen část účastníků), nu a nakonec odmítli pomoci Vendovi, přestože jim nic nebránilo, snad jen vlastní pohodlí. A kdoví, kolik dalších událostí jsem nezaznamenal. Jistá reakce však na Svobodův problém ze strany pořadatele byla - do telefonu řekli, že prý mají spřátelenou firmu, která je těch 200 m odtáhne, za 2500 euro (!). Vzhledem k tomu, že startovné na tomhle závodě není daleko od startovného na Dakaru a za akreditaci (která je v podobě tzv. denní akreditace na Dakaru zdarma) kasírovali tuším kolem 2500 euro, nemůžu si pomoci ale vidím v téhle soutěži jen zdroj příjmů bez adekvátního vyvážení službou. Na trati chyběli pořadatelé, informace veskrze mizivé, pohyb novinářů omezený tím, že museli den předem hlásit, kde budou na trati stát (museli si vybrat z přesně stanovaných míst, nesměli stát na startu, v cíli či na CP, kdežto na Dakaru můžou na trati kdekoliv), po trati v průběhu závodu jezdilo několik kamioňáckých, motorkářských a automobilových týmů, kteří tam tou dobou trénovali na Dakar, a mezi tím vším se zcela volně pohybovaly asistence a mechanici. Na můj vkus dvěma slovy - předražený bordel.[/code]
Něco pro odlehčení... https://www.youtube.com/watch?v=OBarJwSyxo4
-
- Příspěvky: 302
- Registrován: čtv úno 13, 2014 4:16 pm
- Bydliště: příbor
Tak to teda musím říct když jsme byli s T. Tomečkem s baléčkama na rally Faraonu letos tak musím pochválit pořadatelé / ITALOVÉ / kteří měli organizaci opravdu vymakanou.
V bivaku byly vždy připraveny kamiony s návěsama / toalety, sprchy, / no a stravování v bivaku ve formě švédského stolu /nás se to sice moc netýkalo pokaždé protože jsme se vraceli většinou až k ránu / . Oficielní vyhlášení výsledku na urovni s pohoštěním
. Zkrátka super. Doporučuji absolvovat tento závod.
V bivaku byly vždy připraveny kamiony s návěsama / toalety, sprchy, / no a stravování v bivaku ve formě švédského stolu /nás se to sice moc netýkalo pokaždé protože jsme se vraceli většinou až k ránu / . Oficielní vyhlášení výsledku na urovni s pohoštěním
. Zkrátka super. Doporučuji absolvovat tento závod.
To jsem moc rád, že to jinde funguje. Já byl zatím nejspokojenější s ruskýma organizátorama Silk way, především u prvního ročníku v roce 2009. Dokonalá profesionalita okořeněná lidskou vstřícností a pohostinností. Organizace francouzského manželského páru na OiLibya je toho pravým opakem a je fajn se o oba póly zkušeností podělit. Může to někomu posloužit v rozhodování se, kam v budoucnu jet, a ušetřit nejen finance, ale i mnohá zklamání. I Dakar má také své mouchy, ale je to přece jenom "Dakar", meta všech závodníků. OiLibya je jen napudrované předražené amatérské nic. To zřejmě pochopila řada týmů z Francie, Holandska a dalších zemí, kteří se tam v době konání závodu jen tak volně proháněli dunama v rámci přípravy na Dakar 2015. Na dotaz proč se neúčastní soutěže je výmluvná odpověď "A proč ano, za ty prachy?"..
Tady na videu o čem mluvil pan Jindra. Celkem na přesdržku... https://www.youtube.com/watch?v=2ZaqR2W-An4
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů