Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Tak další ochutnávka než to Spiďa dorenderuje.
https://www.youtube.com/watch?v=ANZI0WhwL3I
https://www.youtube.com/watch?v=ANZI0WhwL3I
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Co je s takým Elfrinkom, jistě řeč padla, ale protože nebylo, kdo by kvalifikovaně odpověděl, tak nevím. mně chyběl proto, že jsem si od něj vždycky kupoval Dakar Jaarboek 2014. takto jsem koupil vydání 2013 a 2014 od de Rooyů po 5 EUR, ale kvalitativně přece jen zaostávající... Rovněž jsem si doplnil portfolio modelů od Diamondlabelu, byly ve výprodeji za 50% ceny, plus přidal jsem dva krásné kousky z muzea Dafu...resp. dva kousky od Diamondlabelu jsem si objednal z Tekna, protože sleva se vztahovala i na bjednávky z e-shopu celý týden. Mimochodem, model nového Renaultu prý snad bude do poloviny příštího roku a mammoet už přijímá předběžné objednávky...
Co se týká Pre proloogu, tak.
- depo se znovu trochu zvětšilo, a to tam opravdu někteří chyběli - jednak neholandské posádky holandských týmů (u Veky Loprais, u de Rooye Vila roca), jednak Phoenix, toho času na repasi v Kopřivnici, jendka tam nebyl (kromě Bruinsmy) ani jeden velký Ginaf - Lammers však fyzicky ano a prý určitě Dakar pojede... Prodejní stany a přívěsy byly logičtěji odkloněny na transportní komunikaci k trati a nepletly se ve vlastním depu...
- U de Rooye se nezměnilo nic, nové auto je úplně stejné jako to staré a pojede dakar. Staceyho auto bylo dostavěno dříve.
- u Veky jsou na autech přece jen volné reklamní plochy, takže to něco o finančním krytí svědčí. Vekácká auta jsou úplně stejná jako loni...
- Renaulty mě zaujaly skvělým dílenským zpracováním a propracovaností konstrukce. Motor má subjektivně velmi ostré naladění, ale mám pocit, že totéž nelze říci o celém autu, jako by se velká část výkonu ztratila v té továrně, co má na nástavbě. převodovky jsou automatické a jak jsem byl poučen, patrně pocházejí ze super race trucků Buggyra. Mám nafocený i typový štítek, kdyby měl někdo zájem...
- flotila dafů mi přijde už celkem fádní, slušně zajíždějí vd Bosch a vd Heuvel se Schoonesem
- Ginafy na mě subjektivně působily lépe než vloni, kdy převodovka nevěděla, co má řadit. Řízení všech kol mi přijde jen na efekt, aby bylo vidět, že Ginaf dělá speciální aplikace, jinak v úzkých zatáčkách Ginkelovi a spol. v ničem nepomáhalo...
- P 205 T16 a P405 T16- velké potěšení vidět dobové originály. Je na nich vidět ten pokrok, kam doba dospěla...
- a konečně dobré počasí, naštěstí...
Co se týká Pre proloogu, tak.
- depo se znovu trochu zvětšilo, a to tam opravdu někteří chyběli - jednak neholandské posádky holandských týmů (u Veky Loprais, u de Rooye Vila roca), jednak Phoenix, toho času na repasi v Kopřivnici, jendka tam nebyl (kromě Bruinsmy) ani jeden velký Ginaf - Lammers však fyzicky ano a prý určitě Dakar pojede... Prodejní stany a přívěsy byly logičtěji odkloněny na transportní komunikaci k trati a nepletly se ve vlastním depu...
- U de Rooye se nezměnilo nic, nové auto je úplně stejné jako to staré a pojede dakar. Staceyho auto bylo dostavěno dříve.
- u Veky jsou na autech přece jen volné reklamní plochy, takže to něco o finančním krytí svědčí. Vekácká auta jsou úplně stejná jako loni...
- Renaulty mě zaujaly skvělým dílenským zpracováním a propracovaností konstrukce. Motor má subjektivně velmi ostré naladění, ale mám pocit, že totéž nelze říci o celém autu, jako by se velká část výkonu ztratila v té továrně, co má na nástavbě. převodovky jsou automatické a jak jsem byl poučen, patrně pocházejí ze super race trucků Buggyra. Mám nafocený i typový štítek, kdyby měl někdo zájem...
- flotila dafů mi přijde už celkem fádní, slušně zajíždějí vd Bosch a vd Heuvel se Schoonesem
- Ginafy na mě subjektivně působily lépe než vloni, kdy převodovka nevěděla, co má řadit. Řízení všech kol mi přijde jen na efekt, aby bylo vidět, že Ginaf dělá speciální aplikace, jinak v úzkých zatáčkách Ginkelovi a spol. v ničem nepomáhalo...
- P 205 T16 a P405 T16- velké potěšení vidět dobové originály. Je na nich vidět ten pokrok, kam doba dospěla...
- a konečně dobré počasí, naštěstí...
Renault
Renaulty budou zpracované zřejmě dobře, ale z mého pohledu je ten vzhled divný.
Ze předu ta barevná kombinace černá z širokým červeným pruhem a do toho stříbrné doplňky
A zadní část nástavby vypadá jako by jí někdo useknul.
Ale je to jen můj pohled a nic to nemění na tom, že to může být celkově dobré auto.
Ze předu ta barevná kombinace černá z širokým červeným pruhem a do toho stříbrné doplňky
A zadní část nástavby vypadá jako by jí někdo useknul.
Ale je to jen můj pohled a nic to nemění na tom, že to může být celkově dobré auto.
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak video jsem sice vyrendroval ale měl jsem nastavené max rozlišení takže video ma 3.5 Gb. To bohužel nikam nenahraju. Takže po práci repete. Zatím vás mohu pobavit několika hláškami kterými nás bavil Martin bavil cestou. Tak třeba. " ty vole nejlepší je brzdit plynem. Ono je to pak stejně jedno jestli uděláš dva kotrmelce když brzdíš nebo 3 když přidáš, ale točící kolo je vždycky bezpečnější než kolo který stojí."
A nebo. " neboj to vyjde" no a 5 km před českými hranicemi nám došla nafta . Na Martinou obhajobu je nutné řict, že ukazatel dojezdu ukazoval 15 km. Martin však prokázal obrovské improvizačni schopnosti a do 30ti minut stal u auta s kanystrem nafty.
No nic musim zase makat
A nebo. " neboj to vyjde" no a 5 km před českými hranicemi nám došla nafta . Na Martinou obhajobu je nutné řict, že ukazatel dojezdu ukazoval 15 km. Martin však prokázal obrovské improvizačni schopnosti a do 30ti minut stal u auta s kanystrem nafty.
No nic musim zase makat
No největší sranda na tom je, že to zní nesmyslně ale je to pravda."Ty vole nejlepší je brzdit plynem. Ono je to pak stejně jedno jestli uděláš dva kotrmelce když brzdíš nebo 3 když přidáš, ale točící kolo je vždycky bezpečnější než kolo který stojí."
Chtěl bych poprosit pana Vintra o ten štítek převodovky z Rencka.
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Co se týká mojí galerie, tak ta bude na Motormixu, jakmile ji tam Pavel Jelínek přidá. S Martinem Kolomým to potvrzuju. my zůstali v autě v odstavném pruhu bez reflexních vest (venku bylo fakt hnusně, tak jsme byli uvnitř) a martin beze slova zmizel v tichu noci. Za půl hodiny, když ho Radek prozvonil, už byl v Česku, prý se ozve, až bude zpět. Za dalších 15 minut se vynořil z ticha noci z druhé strany dálnice s kyanystrem nafty. A předtím x desítek kilometrů nebyla benzinka... Inu dakarista...
Jinak ad Renault: ten štítek vyvěsím, až budu z Bratislavy doma. Jinak Radek si to prohlížel hodně přísně a na řadě věcí jsme se shodli. Ale i on, ačkoliv bývá přísný v hodnocení těchto věcí, uznal, že ta auta jsou opravdu dílensky hezky zpracovaná. Druhá věc je, jak to všechno bude držet, ale to ukáže až Dakar. Jinak ale je pravda, že nejlépe dílensky zpracovaná auta ze všech, co ve Valkenswaardu byla, pocházejí z Česka. Dříve to byl Phoenix, teď renaulty. Z ostatních je slušně udělaný MAN.
Jinak ad Renault: ten štítek vyvěsím, až budu z Bratislavy doma. Jinak Radek si to prohlížel hodně přísně a na řadě věcí jsme se shodli. Ale i on, ačkoliv bývá přísný v hodnocení těchto věcí, uznal, že ta auta jsou opravdu dílensky hezky zpracovaná. Druhá věc je, jak to všechno bude držet, ale to ukáže až Dakar. Jinak ale je pravda, že nejlépe dílensky zpracovaná auta ze všech, co ve Valkenswaardu byla, pocházejí z Česka. Dříve to byl Phoenix, teď renaulty. Z ostatních je slušně udělaný MAN.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 56 hostů