Stránka 3 z 4

Napsal: úte lis 11, 2014 11:04 am
od Adjunkt
Smil: také jsem tam nemile překvapen pochopil, že si nemůžu vybírat jak u nás, ale tankovat hned jak nějakou uvidím :) Někde v Belgii v noci jsem byl vděčný za nějakou vesnickou samoobslužnou benzinku, bylo to jen tak tak :)

Napsal: úte lis 11, 2014 6:21 pm
od Jiří Vintr
Tak i já přispěji svojí troškou do valkenswaardského větrného mlýna. Z asi 800 fotek jich je tu pár ve výběru na Motormixu:

http://www.motormix.cz/galerie/25-top-g ... rky-vintra

Napsal: úte lis 11, 2014 10:10 pm
od zemi8
ty fotky jsou parádní. děkujeme

Napsal: úte lis 11, 2014 11:25 pm
od spida

Napsal: stř lis 12, 2014 1:05 am
od jirkas
Dooobrý video a ty hlášky u toho.... :D
"to je lechtač" ...
"lechtači to vždycky položej"
"protože nebrzděj plynem!!!"
:D

Napsal: stř lis 12, 2014 9:28 am
od Adjunkt
:D nebo dobrá hláška:
"hele von stál na brzdě" a Martin na to: "to je zvyk blbej"

Napsal: stř lis 12, 2014 9:29 am
od laik
Video parádní, díky za něj. Pobavil jsem se. : )

Napsal: stř lis 12, 2014 9:40 am
od spida
Dovolil bych si tady napsat takový rozpočet abyste měli představu kolik takový výlet vyjde. Kdybyste se rozhodli příští rok vyrazit. Náklady na dopravu sem psát nebudu protože ty jsou individuální s ohledem na to odkud jedete, kolik vás pojede a kolik vám žere auto. Z Ústí nad Labem je to cca 730km (takže 2x).
Takže když už jste v Eindhovenu, tak určitě navštívit DAF museum.....8€
Ubytování i se snídaní 38€. Večeře 18€. Vstup na preprolog 20€
Jinak všechno kolem stojí 3.50 - 4€ (kafe, hambáče, a takový ty blbosti)

Díky za pěkné video.

Napsal: stř lis 12, 2014 1:33 pm
od Sam Adam
Moc dík za pěkné video z Valkenswaardu a za info kolem, možná příště taky zajedu.

MYSLÍM, ŽE POMALU NAZRÁL ČAS NA ČESKÝ PRE PROLOG !

Napsal: stř lis 12, 2014 2:58 pm
od Sam Adam
Bylo by to setkání nejen dakaristů, ale i truck trialistů, truck racingu a vůbec velká show.
Jedni by slavili vrchol sezóny, druzí konec a třetí by nabízeli své produkty a čtvrtí by se přišli bavit
Sponzory by byli: dovozci a výrobci nákladních aut, návěsů, příslušenství, pneumatik + sponzoři týmů + další sponzoři pivovary, uzenáři .....
Vhodná trať by se určitě našla, nejlíp uprostřed republiky, organizátor určitě taky.
Možná i letiště by nebylo špatné s vedle stojící terénní tratí s trialovou pasáží. (to je samozřejmě ideál)
Soutěž by mohla být třeba trojbojem terén, trial, silnice.
Termín tak týden před Valkenswaardem - aby se stihly porovnat pomačkané plechy, aby bylo obstojné počasí a stihlo se pak zajet ještě do Holandska.
A samozřejmě veškerá ta pouť kolem: stánky, atrakce, show .... i modeláři.
Chápu, že dakarských týmů ve všech kategoriích máme málo (pozval bych i slováky, poláky, maďary, němce, rakušany),
proto bych to spojil v 1. ročníku s českými trialisty a silničaři.
Myslím, že už se tady kolem toho párkrát mluvilo, tak snad nazrál ten správný čas!
Snad to není tak nereálné uspořádat něco podobného i u nás?
Já osobně se na to necítím, nemám s takovou mega akcí zkušenosti, (ale třeba jako člen organizátora) myslím že u nás máme dost schopných organizátorů,
kteří by to zvládli.
Co vy na to?

Napsal: stř lis 12, 2014 3:46 pm
od msifa
Krásně vymyšleno!

Ale…
….taková akce by byla v našich podmínkách silně prodělečná, dakar je u nás bohužel okrajová motoristická disciplína. A samotné týmy shánějí horko těžko sponzory pro vlastní svojí činnost.

A atraktivita pro týmy z německa, maďarska atd. by také nebyla vysoká. Těžko se někdo potáhne s celým týmem několik set (možná tisíc) kilometrů na předváděcí akci.

Trojbojem je myšleno co? Že všichni absolvují všechny typy tratí? (nedokážu si představit okruhový truck v terénu…..).

Napsal: stř lis 12, 2014 4:01 pm
od Sam Adam
Z ciziny by byli osloveni jen ti nejbližší, nebo s nějakou provázaností k Česku (polští a kazaští Bonveráci, MKR, slováci, ...)
Okruhový truck by po silnici jezdil jen jeden ( Buggyra) a střídali by se v něm jezdci a nebo reálnější by bylo každý svým a Vršecký s Lackem by jezdili s Martinovou T815.

Napsal: stř lis 12, 2014 4:11 pm
od laik
Má otázka tu možná v šumu zanikla. Majitelem Renaultů je Mario Kress nebo holanďani?

Napsal: stř lis 12, 2014 4:14 pm
od hanzs
Já si myslím, že by to uspořádat šlo, vždyť ty trialy nebo teréní 24-hodinovky tu taky jsou... spíš by se minimálně české týmy museli shodnout na termínu, podmínkách atd... a to může být problém.. :snooty:

re: Jiří Vinr

Napsal: stř lis 12, 2014 5:26 pm
od Sam Adam
Moc pěkné fotky - díky