Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Ještě jsem si vzpoměl na nejdivnější Tatrováckou závadu co jsem zažil.Došel Fanda na dílnu a prej,zapnu topení a přetane jít servo
No jasně běž si dělat srandu z někoho jiného.
Za půl hoďky byl zpátky s basou piva.
Tak vona to neni sranda ?
Nebyla,hodinu hledej šmudlo a na kanále mě to došlo.Odborníci na generálce otočej kolíko od bufíka ne do zadu ale do vnitř k rouře,tam byl kulák a jak mu horké foukalo naboptnal v něm silon a nešlo servo
No jasně běž si dělat srandu z někoho jiného.
Za půl hoďky byl zpátky s basou piva.
Tak vona to neni sranda ?
Nebyla,hodinu hledej šmudlo a na kanále mě to došlo.Odborníci na generálce otočej kolíko od bufíka ne do zadu ale do vnitř k rouře,tam byl kulák a jak mu horké foukalo naboptnal v něm silon a nešlo servo
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Přidám ještě technickou k bubnovejm brzdám.Problém jejich malé učinosti je v tom že jedma pakna je náběžná a druhá úběžná,na sto procent tak btzdí půlka náběžné pakny a na 70 procent půlka úběžné pakny.Honda to řešila dvouklíčovou brzdou,obě pakny jsou pak náběžné a brzděj na 100 pro.Fungovalo to a Homda jako poslední značka přešla v 80 letech na kotouče.
Jinak Velká gratulace ma Slovensko,Jakeš etapa Super
Jinak Velká gratulace ma Slovensko,Jakeš etapa Super
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Je to i v ofiko výsledcích: http://www.dakar.com/dakar/2015/us/stag ... bikes.html
Otoč je ten celý velký odlitek i s objímkama na ložiska svisláků,svisláky jsou na polonápravách...a parohy jsou parohy ono je to vtom článku tak nějak smíchaně napsané,otoč byla po nárazu po prohlídce prasklá a pak na dalším řádku,byla zadřená,což může být klidně myšleno na ložiska poloosy,náboje...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 54 hostů