Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Zamčeno
Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

No je pravda že loni opravdu queena ikdyž měla dost poruch tak taky jela výborně a taky držel 4. místo. Takže ten potenciál tam opravdu je.
sob led 17, 2015 10:55 pm

Uživatelský avatar
Basstl
Příspěvky: 98
Registrován: sob led 18, 2014 6:40 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek

Tady je myslím vysvětlení,. Budeme si muset počkat:

Na něco konkrétního je ještě brzy, ale samozřejmě už nyní o něm přemýšlím. Nizozemský tým, za který jsem jel s vozem MAN, má zájem na další spolupráci. Hned po soutěži jsem řekl, co je třeba udělat, abychom byli ještě rychlejší a měli v boji s Kamazy větší šanci. Je tu také Tatra Královna 69, která letos jet nemohla. Teď si pár dní odpočinu, ale v průběhu února chci mít jasno a rozhodnout, s čím pojedu příští Dakar. Čekají mě jednání ohledně letošního „SuperMANu“ i tatry, samozřejmě i s partnery
sob led 17, 2015 11:00 pm

Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Koukám že je na čase založit Téma Dakar 2016 - První info :lol:
sob led 17, 2015 11:08 pm

Uživatelský avatar
Basstl
Příspěvky: 98
Registrován: sob led 18, 2014 6:40 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek

Co si myslíte o tomhle. Neodporuje to pravidlům?

Jsou tovární Kamazy vůbec porazitelné?
Jsou porazitelné. Samozřejmě mají skvělé zázemí, disciplínu, ale také jednu technickou vychytávku, o které víme, a když ji uděláme, naše šance na vítězství budou mnohem větší. Vím, jak na ně.

Prozradíte onu vychytávku?
Mají geniální podvozek, jehož nastavení mohou ovládat během jízdy pomocí zařízení pod volantem. My, ale i ostatní, máme auto nastavené stejně prakticky na celý Dakar. Oni se dokáží přizpůsobit aktuálním podmínkám, což je ve většině případů rozhodující jak pro etapu, tak pro celou soutěž.
sob led 17, 2015 11:09 pm

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

To jsi vzal kde ? :roll:

Udělil bych jim bobříka dodatečné diskvalifikace :D A hned máme nového vítěze Alexeje von de fekt Lopraison :D A na třetím místě fat Matrin boy Kolomý :D
Naposledy upravil(a) herrywood dne sob led 17, 2015 11:30 pm, celkem upraveno 1 x.
sob led 17, 2015 11:27 pm

Uživatelský avatar
Basstl
Příspěvky: 98
Registrován: sob led 18, 2014 6:40 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek

sob led 17, 2015 11:29 pm

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

To s tím nastavením podvozku je zajímavé. Nijak revoluční, ale evidentně to nikdo jiný v kamionech nemá. U horských kol se to používá běžně, u tlumičů se dá během jízdy nastavit (ze řídítek) např. pomalá expanze, u některých značek dokonce i pomalá komprese (to se hodí při jízdě do kopce nebo jízdě ve stoje). Někteří výrobci už dokonce používají elektronické automatické nastavení. Myslel jsem si, že na Dakaru je to zakázané, ale asi není. V pravidlech se píše jenom toto: "A maximum of four damper units are allowed per axle. Their make and type are free, but they must have no other function than that of dampers. If hydraulic damper units are used, there must be no interconnection between the circuits."
sob led 17, 2015 11:59 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Na druhou stranu pokud by tohle byl opravdu ten recept, nevěřím, že by ho Aleš jen tak vykecal do (rudýho) Práva. Tak hloupej zcela jistě není. V takovým případě by s oním mechanismem příští rok nastoupili hned všichni a rozdíl by se sice smazal, zato ale na všech stranách, ne jen na té Alešově.

Vážně to není zakázaný? Vždyť jsme tu o tom mluvili někdy v půlce týdne.
ned led 18, 2015 12:03 am

msifa
Příspěvky: 2104
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek

Zakázané je měnit nastavení tlumičů. Ale podvozek nejsou jen tlumiče.
ned led 18, 2015 12:06 am

nero
Příspěvky: 3960
Registrován: stř bře 29, 2006 11:54 pm
Bydliště: Brno, Praha

Příspěvek

Ještě mají ovládání (vypínání/zapínání) torzních stabilizátorů, ale to nejsou sami. Aleš to třeba vykecal, protože si toho stejně všimly všechny týmy. Třeba toho Koloc prozradí víc.
ned led 18, 2015 12:37 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak jó,pánové chtěl byc vám touto cestou poděkovat za letošní kvalitní diskutování.Mohl jsem díky vám Jakar sledovat i za volantem Kamionu,takže DÍK.
Jinak dopadlo to bohužel jak se očekávalo v posledních etapách.Lopré o bednu přišel slečením pneu v dunách a Dakar se tak vlastně rozhodnul maratonskou etapou,je škoda že se takové nejedou dvě až tři.
Aleš jel na maximum a patří mu gratulace.Bohužel to,asi dopadne tak že už ho v Tatře neuvidíme toho auta co má doma je Obrovská škoda.
Kolomajz také na jedničku,doladit drobnosti na autě,nejančit a bude to na přes rok pecka.
Vratný potřebuje dozrát jak on tak auto maji co dohánět,Artur se asi s Tatrou nenaučí.
Letošní pecka nováčci Macík,škoda že to kleklo jel nad veškerá očekávaní.No a v motorkách Ondra pecka super.
Velká gratulace na Slovensko a nejen za tudle etapu,super.
Doufám že 2016 pojede hodně Čechů na Českejch autech. :wink:
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned led 18, 2015 1:46 am

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 11 hostů