Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Odpovědět
TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Za mě jasně Tatra.Když pojede Mana,nedá se nic dělat,naštěstí máme ještě další jezdce na Tatrach a Liazech.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned led 18, 2015 11:28 am

Uživatelský avatar
Basstl
Příspěvky: 98
Registrován: sob led 18, 2014 6:40 pm
Bydliště: Teplice

Příspěvek

Já jsem všema 8,5 pro Queen (víc prstů nemám). :D
Nejenom, že je to česká značka, ale líbí se mi mnohem víc, než MAN, i než jekákoliv jiná Tatra.
Navíc si myslím, že po doladění, to auto bude lepší, než Man.
ned led 18, 2015 12:59 pm

Uživatelský avatar
Fino
Příspěvky: 929
Registrován: stř říj 17, 2012 2:24 pm
Bydliště: Bechyně

Příspěvek

Myslím si, že problém u Aldy není značka, za kterou jede, ale týmové zázemí. To, že malý tým i se sebelepším jezdcem nedokáže poskytnout takové zázemí, jako ten velký, zde na TF řešíme již několik let. Letos si díky osudu mohl Alda vyzkoušet i tu druhou variantu a vyvodit si z toho resumé už musí jen on sám. Buď zůstane věrný Tatře, ale bude muset zapracovat na onom zázemí, popř. koalici s Buggyrou, nebo oficiálně přestoupí k MANu a tím ILT fakticky nechá zaniknout.
ned led 18, 2015 5:20 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Nevím, proč se tu vyvozuje, že Loprais na Manu je jezdecky lepší než Loprais na Tatře. Jistě, skončil na 4. místě, na Jakaru nejlepší výsledek. Ovšem téměř všechny minulé o něco horší výsledky nebo případná nedojetí nebyly způsobeny tím, že by mu neseděla Tatra nebo byl manažersky rozptýlen, ale chybami techniky. I s Tatrou je schopen jet bednu - např. ročník 2012, kdy zachrápali v neutralizační zóně, odstupovali dokonce tuším z 2. průběžného místa.

Taky mi není jasné, kdyby Loprais rezignoval na Tatru a jednou dvakrát ročně si vyjel zazávodit s Manem, jak by v praxi vypadalo odpískání celého Loprais Tatra Teamu. No, uvidí se časem.
ned led 18, 2015 5:22 pm

Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jenže když jel Loprais na sebe, měl krom techniky řadu drobnoných zaváhání. Kvůli nim nekončil, ale zpomalil. A letos prostě nic, takže asi mu opravdu to, že se nestará o tým, svědčí
ned led 18, 2015 5:27 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Příspěvek

Finální rozhodnutí bude stejně na Alešovi. Můžeme tu vypsat tisíc důvodů, proč zůstat u Veky a tisíc důvodů, proč by se měl vrátit k Tatře. Samozřejmě i já bych byl radši, kdyby se vrátil a nejen MAN na Dakaru či SWR porazil.
ned led 18, 2015 5:50 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Tak jasně. To jsou ta "těsná" 2., 3., 4. místa v etapě, která ovšem v součtu udělají hodinovou ztrátu. To je mi jasné.
Jen mi jde o to, že pokud u Lopraisů teď nezačnou vyvíjet a stavět nový vlastní speciál, za rok dva se už k tomu budou vracet těžko. Myslím si, že Aleše čeká podstatné přehodnocení dosavadního způsobu závodnického žití.
ned led 18, 2015 6:02 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Osobně si nemyslím, že Aleš by nějak akitvně řídil tým. Od toho je tam, předpokládám, Milan. Aleš řídí auto.
ned led 18, 2015 6:10 pm

Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

tím chceš naznačit, že Alešovi svědčí jet za tým, který nevede Milan loprais? :lol: no, ale něco na tom možná bude :lol:
ned led 18, 2015 6:52 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Nee nee, nic takovýho jsem vůbec nemyslel. Spíš jsem reagoval na příspěvky (i mimo fórum) o tom, že je Aleš rozptýlen manažerováním apod. Stejně jako jistojistě Aleš neběhá s rukama od šmíru po dílně okolo Tatry, hádám, že toho moc nenamanažeruje. Je tam od závodění. A to mu taky jde.
ned led 18, 2015 7:01 pm

nomerad
Příspěvky: 1355
Registrován: úte zář 12, 2006 8:46 pm

Příspěvek

Karlův syn Leo Loprais. Proč nejezdí ostrý Dakar? Zdravotní důvody?
ned led 18, 2015 7:14 pm

Uživatelský avatar
Perlini 105-F
Příspěvky: 119
Registrován: sob čer 29, 2013 10:19 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvek

Má jenom mechaník
PERLINI zvítězí serie
ned led 18, 2015 7:15 pm

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Proč? Stačí pohledat v obchodním rejstříku a hned uvidíte proč je ILT postaven okolo Aleše. :wink:
Filip Nikl
ned led 18, 2015 7:17 pm

laik
Příspěvky: 2575
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Příspěvek

Myslím, že Pepa Kalina (v té vynikající knížce) psal, že se Leoš s břichem blbě vejde za volant.
ned led 18, 2015 7:49 pm

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak ať seženou Loprdové na Tatru jiného šoféra,hlavně ať to auto nezanikne.Byla by to škoda.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned led 18, 2015 7:53 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů