Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Timy: Já bych si taky moc přál, aby to byla bomba, ale zůstávám trošku skeptický. Ono je to totiž relativní, pro ně může být bomba, když seženou dlouhodobějšího zákazníka, pro fanoušky to nic převratného nebude (jako byla třeba stavba kapoťáka u Lopraisů nebo vstup Buggyry na Dakar). KMR chce určitě upoutat pozornost, tak dává hlasitě vědět, že se něco bude dít. Zvlášť když většina lidí zná jenom jméno Loprais a ještě si k tomu myslí, že je to syn Karla Lopraise. Je ale fajn, že na sdělení té novinky nebudeme muset dlouho čekat.
nero:
možná by to mohlo být oznámení významného zákazníka, jak píšeš. Ale kvůli Pepovi z Horní-Dolní, kterej sice pokryje náklady celého týmu na tři roky dopředu ale o kterým předtím nikdo neslyšel, by tiskovku asi nepořádali. Takže by to asi musel být někdo, kdo má za sebou silné sponzory a zároveň je špičkový pilot, případně známá persona. Z dakarského prostředí by to mohl být někdo typu Loprais, Stacey, Ardavichus (prostě někdo se silným finančním zázemím schopný jezdit v TOP3 ale netvrdím, že to bude někdo z těch tří jmenovaných). Mimo Dakar to může být v podstatě kdokoli (třeba Häkkinen, Váňa, Babiš, Dáša Havlová,... ). Prostě někdo, kvůli komu se "vyplatí" pořádat tiskovku...
Nebo prostřednictvím některého z partnerů získali přístup k inovativním technologiím, případně přístup do nějaké významné laboratoře (výzkumného střediska),... Podobně jako když v závodech tahačů v roce 1991 sponzoroval Lucas tým Richarda Walkera. Walker byl privátní jezdec, přesto porážel rozdílem třídy tovární i polotovární týmy. A to jen díky tomu, že jeho sponzor disponoval natolik inovativní technologií, která z průměrného auta udělala absolutní top. Walker tehdy jezdil s Volvem-White s motorem CAT, ani Volvo ani CAT nebyly do týmu nijak zainteresovány. Ale Lucas vyráběl elektronicky řízená čerpadla a to tehdy neměl ani Mercedes a to byl ten zásadní posun - ale neber mě úplně v tomto úplně za slovo, je to jen několik vzpomínek takhle z hlavy. Takže v případě KMR by to mohlo třeba být něco podobného - nějaká nová technologie, kterou ostatní nemají.
možná by to mohlo být oznámení významného zákazníka, jak píšeš. Ale kvůli Pepovi z Horní-Dolní, kterej sice pokryje náklady celého týmu na tři roky dopředu ale o kterým předtím nikdo neslyšel, by tiskovku asi nepořádali. Takže by to asi musel být někdo, kdo má za sebou silné sponzory a zároveň je špičkový pilot, případně známá persona. Z dakarského prostředí by to mohl být někdo typu Loprais, Stacey, Ardavichus (prostě někdo se silným finančním zázemím schopný jezdit v TOP3 ale netvrdím, že to bude někdo z těch tří jmenovaných). Mimo Dakar to může být v podstatě kdokoli (třeba Häkkinen, Váňa, Babiš, Dáša Havlová,... ). Prostě někdo, kvůli komu se "vyplatí" pořádat tiskovku...
Nebo prostřednictvím některého z partnerů získali přístup k inovativním technologiím, případně přístup do nějaké významné laboratoře (výzkumného střediska),... Podobně jako když v závodech tahačů v roce 1991 sponzoroval Lucas tým Richarda Walkera. Walker byl privátní jezdec, přesto porážel rozdílem třídy tovární i polotovární týmy. A to jen díky tomu, že jeho sponzor disponoval natolik inovativní technologií, která z průměrného auta udělala absolutní top. Walker tehdy jezdil s Volvem-White s motorem CAT, ani Volvo ani CAT nebyly do týmu nijak zainteresovány. Ale Lucas vyráběl elektronicky řízená čerpadla a to tehdy neměl ani Mercedes a to byl ten zásadní posun - ale neber mě úplně v tomto úplně za slovo, je to jen několik vzpomínek takhle z hlavy. Takže v případě KMR by to mohlo třeba být něco podobného - nějaká nová technologie, kterou ostatní nemají.
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Opravdu jsem se nespletl. Dokonce mám tuto informaci z několika zdrojů. K této SWR se váže i jedna historka aneb jak Pepík o své krasné kola přišel. Byl jednou jeden Pepík a ten potřeboval půjčit žebřiňák na vození hnoje protože ten jeho mu spadl ze srázu když vozil hnůj minule. Šel teda Pepík za statkářem a ten mu vozík půjčil s tím že až mu vozík vrátí zaplatí mu 30 grošů. Pepík souhlasil a odvezl si vozík domů. Vozík měl ale stará těžká kola a tak si dal Pepik na vozík kola která mu zbyla z toho jeho rozbitého. Jak si tak vozil Pepik ten hnůj, vrtala mu hlavou cena za půjčení vozíku a tak se rozhodl, že zaplatí jen 20 grošů. Když už měl Pepík práci skoro hotovou, přišel za nim statkář že si musí vozík vzít. S tím ať si pak přijde pro ty kola
A rovnou může přinést ty peníze. Jenže Pepik poslal s penězi děvečku, s tím že zbytek doplatí později. No jenže peníze už statkář nikdy neviděl a tak si nechal ty krásná kola a dokonce si je objednal na všechny své vozíky.
A rovnou může přinést ty peníze. Jenže Pepik poslal s penězi děvečku, s tím že zbytek doplatí později. No jenže peníze už statkář nikdy neviděl a tak si nechal ty krásná kola a dokonce si je objednal na všechny své vozíky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 13 hostů