Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 973
- Registrován: sob led 23, 2010 3:49 pm
- Bydliště: VELKE ALBRECHTICE
- Kontaktovat uživatele:
Dle mého názoru, přiští rok pojede Manem. A pokud ho to stalo hodně peněz (čemuž nevěřím) tak příšti rok určitě ne. A ta jejich anketa na stránkach, že se více libi Man. To si tam nasimulovali sami. A pokud nejste na drogach a nebo orientovani tak, že Aleš je váš typ, tak už nemá to tady cenu komentovat.
Mě by zajímalo, přisun ND do jejich servisu Tatra, jestli se něco změní.
Ano jsem Tatrovák a fandím Tatře.
A pro ty co tady píšou z Kamazy to nemá cenu bojovat. Jedná hořka pilulka. Naši (teda me Tatrovácke teamy) hlasaji, že se na Kanazy dotahujou. Ja mam ten špatný pocit, že do dvou let se maximálně dotahne MAZ.
A ještě jedna hořká, tentokrát Štamprla. A pro ty co tady píšou z Kamazy to nemá cenu bojovat. Tak si přiznejte. Šampionát IRC Škodovka mistři hurááááá,
ale proti komu bojuji. Proti soukromníkum ze stodoly.
Mě by zajímalo, přisun ND do jejich servisu Tatra, jestli se něco změní.
Ano jsem Tatrovák a fandím Tatře.
A pro ty co tady píšou z Kamazy to nemá cenu bojovat. Jedná hořka pilulka. Naši (teda me Tatrovácke teamy) hlasaji, že se na Kanazy dotahujou. Ja mam ten špatný pocit, že do dvou let se maximálně dotahne MAZ.
A ještě jedna hořká, tentokrát Štamprla. A pro ty co tady píšou z Kamazy to nemá cenu bojovat. Tak si přiznejte. Šampionát IRC Škodovka mistři hurááááá,
ale proti komu bojuji. Proti soukromníkum ze stodoly.
Čistá spekulace.Když by jel Alex letos Tatrou,jak by dojel oproti Manu?
Podle mého názoru letošní Tatra tanhle na oko z videa fungovala super,jistě byla dál než loňská,a už ta loňská hnala Kamaz slušně.Řekl bych,je to moje čistá spekulace že by jel v etapách přece jen lépe,byl by s autem sžitej a pérování Tatra na oko lepší i motor se zdál že tahá jak má.Ano možná by někde něco upadlo ale dojet Jakar s hodinovou ztrátou by Tatra jistě zvládla,jen by to bylo celé zajímavější a nenudné.
Podle mého názoru letošní Tatra tanhle na oko z videa fungovala super,jistě byla dál než loňská,a už ta loňská hnala Kamaz slušně.Řekl bych,je to moje čistá spekulace že by jel v etapách přece jen lépe,byl by s autem sžitej a pérování Tatra na oko lepší i motor se zdál že tahá jak má.Ano možná by někde něco upadlo ale dojet Jakar s hodinovou ztrátou by Tatra jistě zvládla,jen by to bylo celé zajímavější a nenudné.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Aleš je z mého pohledu v dobré vyjednávací pozici. Jeho cena 4. místem na Dakaru a stabilním výkonem vzrostla. U Veky o něj mají zájem, to již mimo jiné dokázaly i výroky Petera Versluise na FB. I sám Aleš už mluvil, jakoby počítal, že příští rok pojede ve stejném týmu a bude se podílet na vývoji kamionu, jehož rezervy poznal na uplynulém Dakaru. Dost možná to je ale jenom taková mediální hra, aby Buggyra nabídla lepší podmínky. Je to český tým, jezdí s Tatrou, vývoj i testování bude probíhat v Čechách i na Slovensku. Lopraisovi obchodují s díly Tatry, mají svůj nápoj 69 atd. Určitě i pro sponzory bude lepší pokud budou na autě, které bude k vidění v Čechách. Co udělá Instaforex a ostatní sponzoři, když bude Aleš součástí holandského týmu? Dostanou na jejich autě více prostoru? Třeba Aleš o některé sponzory příjde, ale nové a možná zajímavější získá. Sám jsem zvědavý, jak tato hádanka dopadne.
TP: moj nzor nieje dolezity, ale myslim si nieco podobne ako ty. Nezdalo sa mi ze by s MANom jazdil nejako zasadne rychlejsie, ale tazko to takto kvantifikovat a musi to zostat len v urovni "zda sa mi". Rozdiel v zazemi tymu, tazko vyjadrit, nerozumiem aky je rozdiel medzi PROFESIONALNYM Veka tymom a NEPROFESIONALNYM ILT. V com je profesionalita Veka tymu a v com neprofesionalita ILT? Myslim ze pan Vintr spominal, ze Ales mal vo svojom tyme k dispozicii 4 mechanikov, cize rovnako slusny pocet ako maju ostatne tymy. Alebo mal vo Veke viac mechanikov? Skusenejsich? pochybujem. Kde je ten zasadny rozdiel. Ze je MAN spolahlivejsi a nesype sa tolko? Queen by bola tiez, keby absolvovala tolko pretekov a vsetko by sa vychytalo a nemenilo stale, Princezan toho bola dokazom (okrem baterky, ale to je ina pesnicka).
Ze ma vo Veke za sebou silnych jazdcov? Ano, v tych dunach mu to moc pomohlo, ale ved prave o tom bola aliancia s Buggyrou, nie? A nemyslim si, ze Van Vliet by sa obetoval viac za Alesov vysledok za svoje peniaze, proste isiel okolo a tymoveho partaka odtial vytiahol, ale ak by bolo treba napriklad kanibalizovat auta, obetoval by sa Vliet za svoje peniaze co dal do Dakaru v prospech Alesovho vysledku? Ja si myslim, ze na to mal dost dobre rozbehnuty svoj zavod? V com je teda vyhoda "silnejsieho" Veka tymu oproti ILT v aliancii s Buggyrou? Alebo stale existuje nejaky komplex ceskych truckovych posadok, cesky mikrosuboj dakarskych truckerov a Ales sa radsej spoji so zahranicnym tymom. Urcita rivalita totizto stale existuje, myslim si ze je skryvana, ale slabo, vyrok Kolomeho na adresu Alesa, ze by sa mal na buduci rok zacat bat hovori za vsetko, nech to povedal s usmevom, alebo bez. Takuto rivalitu nieje vidiet u motorkarov, jak ceskych, tak i slovenskych. Urcite medzi sebou registruju kto sa ako umiestnuje, ale nikdy som nepocul, ze by napriklad Pabiska povedal, ze nabuduci rok budeme lepsi ako Klimciw, alebo ako Jakes, alebo podobne. Kamionaci taky komplex maju podla mna, co je skoda, aj ked chapem, ze si kazdy haji svoje vlastne zaujmy co sa tyka tymu, sponzorov atd.
Neviem ako mkoc spreavne alebo nespravne to vidim? Co si myslite o profesionalite a neprofesionalite tymov, aky je v tom rozdiel? A co o rivalite truckerov?
Ze ma vo Veke za sebou silnych jazdcov? Ano, v tych dunach mu to moc pomohlo, ale ved prave o tom bola aliancia s Buggyrou, nie? A nemyslim si, ze Van Vliet by sa obetoval viac za Alesov vysledok za svoje peniaze, proste isiel okolo a tymoveho partaka odtial vytiahol, ale ak by bolo treba napriklad kanibalizovat auta, obetoval by sa Vliet za svoje peniaze co dal do Dakaru v prospech Alesovho vysledku? Ja si myslim, ze na to mal dost dobre rozbehnuty svoj zavod? V com je teda vyhoda "silnejsieho" Veka tymu oproti ILT v aliancii s Buggyrou? Alebo stale existuje nejaky komplex ceskych truckovych posadok, cesky mikrosuboj dakarskych truckerov a Ales sa radsej spoji so zahranicnym tymom. Urcita rivalita totizto stale existuje, myslim si ze je skryvana, ale slabo, vyrok Kolomeho na adresu Alesa, ze by sa mal na buduci rok zacat bat hovori za vsetko, nech to povedal s usmevom, alebo bez. Takuto rivalitu nieje vidiet u motorkarov, jak ceskych, tak i slovenskych. Urcite medzi sebou registruju kto sa ako umiestnuje, ale nikdy som nepocul, ze by napriklad Pabiska povedal, ze nabuduci rok budeme lepsi ako Klimciw, alebo ako Jakes, alebo podobne. Kamionaci taky komplex maju podla mna, co je skoda, aj ked chapem, ze si kazdy haji svoje vlastne zaujmy co sa tyka tymu, sponzorov atd.
Neviem ako mkoc spreavne alebo nespravne to vidim? Co si myslite o profesionalite a neprofesionalite tymov, aky je v tom rozdiel? A co o rivalite truckerov?
mxx: velmi zajímavá myšlenka!
Myslím, že Aleše už jsme tu probrali horem-dolem, tak se pojďme zaměřit na další otevřené téma:
Mě napadly 3 možnosti:
1) Mladej Martin bude profesionální závodník - tzn. nebude se věnovat ničemu jinému, než závodům, testování a přípravě techniky i fyzičky. Během roku pojede třeba ten ruskej šampionát v cross-country, co jezdí Kamazy a další soutěžě různě po světě.
2) Přibudou do týmu další dva až tři ostré kamiony (nebo aspoň jeden )
3) Tento bod je součtem bodu jedna a bodu dva: Přibudou do týmu další dva až tři ostré kamiony (nebo aspoň jeden) a celý tým bude fungovat na profesionální bázi - tzn. nikdo se nebude věnovat ničemu jinému, než závodům, testování a přípravě techniky i fyzičky. Během roku pojedou třeba ten ruskej šampionát v cross-country, co jezdí Kamazy a další soutěžě různě po světě.
Tak a teď všichni posílejte své tipy, třeba se něčeho dobereme!
Myslím, že Aleše už jsme tu probrali horem-dolem, tak se pojďme zaměřit na další otevřené téma:
Výše uvedená citace pochází z Facebooku týmu KM Racing. Co je podle vás myšleno těmi projekty?Už v tuto chvíli stavíme nový silnější kamion a připravujeme projekty, s jejichž podporou se objevíme na startu Dakaru 2016.
Mě napadly 3 možnosti:
1) Mladej Martin bude profesionální závodník - tzn. nebude se věnovat ničemu jinému, než závodům, testování a přípravě techniky i fyzičky. Během roku pojede třeba ten ruskej šampionát v cross-country, co jezdí Kamazy a další soutěžě různě po světě.
2) Přibudou do týmu další dva až tři ostré kamiony (nebo aspoň jeden )
3) Tento bod je součtem bodu jedna a bodu dva: Přibudou do týmu další dva až tři ostré kamiony (nebo aspoň jeden) a celý tým bude fungovat na profesionální bázi - tzn. nikdo se nebude věnovat ničemu jinému, než závodům, testování a přípravě techniky i fyzičky. Během roku pojedou třeba ten ruskej šampionát v cross-country, co jezdí Kamazy a další soutěžě různě po světě.
Tak a teď všichni posílejte své tipy, třeba se něčeho dobereme!
!LIAZ 4life!
Peter G: Profesionál je odborník který dělá obor na plný úvazek a je odpovídajícně ohodnocený, tzn. ne dobrovolník Nevím jak to funguje v Holandsku, ale u nás ? A konkrétně ve Frenštátě ?
Někdo kdo postaví nebo učelně a rychle opraví závodní kamion by měl být nadprůměrně zaplacený, je to práce často ve dne v noci, o Dakaru jsi na měsíc pryč, tzn. dvojnásobně nadprůměrně. Zkušenost přichází s rokama a s rokama přichází rodina apod. .. takže prachy které by vyvážily takové nasazení schopného člověka ti u nás nikdo nedá .. tzn. že se na autě za rok vystřídá x lidí a na Dakar jede někdo kdo se zrovna naskytne. A i když je sebeschopnější, potýká se s takovýma píč.. že to je na mašli.
Narovinu co a jak napsat veřejně nejde, ale kdo z mechaniků na loňském Dakaru si myslíš že u Lopraisů ještě je ? Jistota je Leoš. Myslíš že mechanik na Dakaru je automaticky člověk který vyrostl na Tatrách nebo z oboru ?
Vem si jenom tu migraci, navigátoři vždy na jeden rok, Holáň, auto si taky nikdo nepronajal dvakrát, mechanici nemluvě. Ten tým nemá žádnou páteř. Auto se musí otestovat, né povozit partnery v pískovišti kde není ani jeden šutr.
Zas na druhou stranu, jiní by v takových podmínkách nedojeli ani do LeHavre. Loňský šestý flek je defacto bomba.
Můj názor je že Aleš a VEKA mají potenciál využít případné zaváhání Kamazu. Jakákoliv jiná varianta je obdivuhodná odvaha ..
Někdo kdo postaví nebo učelně a rychle opraví závodní kamion by měl být nadprůměrně zaplacený, je to práce často ve dne v noci, o Dakaru jsi na měsíc pryč, tzn. dvojnásobně nadprůměrně. Zkušenost přichází s rokama a s rokama přichází rodina apod. .. takže prachy které by vyvážily takové nasazení schopného člověka ti u nás nikdo nedá .. tzn. že se na autě za rok vystřídá x lidí a na Dakar jede někdo kdo se zrovna naskytne. A i když je sebeschopnější, potýká se s takovýma píč.. že to je na mašli.
Narovinu co a jak napsat veřejně nejde, ale kdo z mechaniků na loňském Dakaru si myslíš že u Lopraisů ještě je ? Jistota je Leoš. Myslíš že mechanik na Dakaru je automaticky člověk který vyrostl na Tatrách nebo z oboru ?
Vem si jenom tu migraci, navigátoři vždy na jeden rok, Holáň, auto si taky nikdo nepronajal dvakrát, mechanici nemluvě. Ten tým nemá žádnou páteř. Auto se musí otestovat, né povozit partnery v pískovišti kde není ani jeden šutr.
Zas na druhou stranu, jiní by v takových podmínkách nedojeli ani do LeHavre. Loňský šestý flek je defacto bomba.
Můj názor je že Aleš a VEKA mají potenciál využít případné zaváhání Kamazu. Jakákoliv jiná varianta je obdivuhodná odvaha ..
msifa:
Uvedený partner není blíže specifikován, takže si můžu myslet cokoli. Třeba i to, že má opravdu velké možnosti a velký zájem... Anebo že je tím partnerem Dagmar Havlová. - záleží na fantazii každého jednotlivce, co si pod tou formulací představí.
z webu KMRNa tiskové konferenci zveřejníme s jedním z partnerů nový projekt pro nadcházející sezonu. Určitě chci navštívit ostatní partnery, bez nichž bych Dakar nemohl absolvovat
Uvedený partner není blíže specifikován, takže si můžu myslet cokoli. Třeba i to, že má opravdu velké možnosti a velký zájem... Anebo že je tím partnerem Dagmar Havlová. - záleží na fantazii každého jednotlivce, co si pod tou formulací představí.
!LIAZ 4life!
JAN B:
To je příspěvek úrovně diskuze www.novinky.cz.
A jen pro info, Loprais za pronájem Manu platí nemalé peníze, takže dokud bude platit, bude jezdit. - nebo kulit.
To je příspěvek úrovně diskuze www.novinky.cz.
A jen pro info, Loprais za pronájem Manu platí nemalé peníze, takže dokud bude platit, bude jezdit. - nebo kulit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů