Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Na to jak jsem se na Buggyra Phoenixe těšil, tak to je sklamání. Nárazník z 815, kterej byl vyrobenej pro úplně jinou kabinu... To je to samý jako když Holanďani mají masku z CF E6 a nárazník tam nechaj z E5 - splácanec. "Tatrováckost"? Nevim.... Nástavba jak to vidim já je normální kvádr o šířce spodní části kabiny CF - ka a nasávač využívá zůžení kabiny. Čili auto se odpředu dozadu rozšiřuje... Víceméně to bude vypadat jak tohle
Ale tak určitě to pojede rychle a to je hlavní.
Ale tak určitě to pojede rychle a to je hlavní.
Filip Nikl
Uvidíme, jak to bude vypadat v reálu. Osobně mi tam nesedí především FL maska se 2 úsměvy, která je dle mého dost nepovedená. Nárazník snad ani nevadí, stejně by tam z toho sériového moc nezbylo, protože by se musel značně zkrátit a ořezat. Nelze nepřipomenout Phoenix pro Holanďany, protože to je lahoda pro oko.
Nejprve původní provedení, poté provedení se zkráceným předním nárazníkem a nakonec podoba na posledním Dakaru. Líbí se mi to víc, než FL E6...
Nejprve původní provedení, poté provedení se zkráceným předním nárazníkem a nakonec podoba na posledním Dakaru. Líbí se mi to víc, než FL E6...
Jo to je zajímavý nápad Nero Já jsem spíš myslel na něco jako obdoba prvního pro Schooa. Pod kabinou je víc místa, takže jsem myslel, že použijí Gyrtech s intercoolerem vpředu jako je u LIAZky. Maska kompletní E6 s 3 úsměvy včetně nárazníku a světel. No a nástavba klasika - celkem Phoenixu sluší + pěkná grafika. Tak jsem trefil asi jen tu grafiku Ta pěkná bude doufám.
Filip Nikl
Dovolím si poněkud protichůdnej názor k vám všem ostatním.
Holandskej Phoenix, dle mýho názoru, měl nástavbu, která vypadala přesně jako to, co byla. Krabice z ohnutýho plechu, s kabinou absolutně nekorespondující. Celý auto bylo funkční, ale rozhodně ani trochu hezký. Vzpomeňme naproti tomu na ten (holandskej nejspíš) kousek, kterej měl nástavbu prizmaticky navazující na kabinu.
Vizualizace, která tu je, alespoň krásně s kabinou splývá a docela elegantně se v těch úkosech schovávaj nádechy.
Nárazník bych vůbec neřešil. Zaprvé je to vizuál a kdoví, co tam přijde pak. Zadruhé pokud už maj jeden hotovej (a hádám že několik náhradních a formu na ně), proč vyrábět další, jinej, a ten s sebou muset vozit. Zatřetí většina dakarských tatrovek měla coby nárazník traverzu se sraženýma koncema a taky to nikomu nevadilo. Jen CDT auta měly co měly a taky se to tu nesetkávalo s jednoznačným přijetím.
A nakonec - pro mě je obecně kabina z phoenixe (DAFu) zklamáním, ale žádá si to doba (automobilka) a 815 jednou skončit musej.
Holandskej Phoenix, dle mýho názoru, měl nástavbu, která vypadala přesně jako to, co byla. Krabice z ohnutýho plechu, s kabinou absolutně nekorespondující. Celý auto bylo funkční, ale rozhodně ani trochu hezký. Vzpomeňme naproti tomu na ten (holandskej nejspíš) kousek, kterej měl nástavbu prizmaticky navazující na kabinu.
Vizualizace, která tu je, alespoň krásně s kabinou splývá a docela elegantně se v těch úkosech schovávaj nádechy.
Nárazník bych vůbec neřešil. Zaprvé je to vizuál a kdoví, co tam přijde pak. Zadruhé pokud už maj jeden hotovej (a hádám že několik náhradních a formu na ně), proč vyrábět další, jinej, a ten s sebou muset vozit. Zatřetí většina dakarských tatrovek měla coby nárazník traverzu se sraženýma koncema a taky to nikomu nevadilo. Jen CDT auta měly co měly a taky se to tu nesetkávalo s jednoznačným přijetím.
A nakonec - pro mě je obecně kabina z phoenixe (DAFu) zklamáním, ale žádá si to doba (automobilka) a 815 jednou skončit musej.
- Perlini 105-F
- Příspěvky: 119
- Registrován: sob čer 29, 2013 10:19 pm
- Bydliště: Olomouc
Bonverácká FL trambuska v pohybu
https://www.youtube.com/watch?v=ffbQoV6p2EA
https://www.youtube.com/watch?v=BIzGM-QFRPs
https://www.youtube.com/watch?v=ffbQoV6p2EA
https://www.youtube.com/watch?v=BIzGM-QFRPs
- Tomáš Matyska
- Příspěvky: 1897
- Registrován: ned bře 11, 2007 6:13 pm
- Bydliště: Plzeň-sever
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů