Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: čtv srp 02, 2012 7:06 pm
- Bydliště: ostrava
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Pánové probíhá to přesně tak, jak jsem si to představoval... nejdříve plno článků, kde se neřekne nic na 100%, ale nahlodá to obecné povědomí směrem k MANU >>> pak přijde "OBROVSKÉ" překvápko a přijde srdceryvné prohlášení, že to bude srdeční záležitost jménem TATRA !!! Tyhle zprávy jsou zajímavý témeě pro všechna periodika vč. naší "oblíbený" stanice TV NOVA. Je třeba tu účast s Manem ještě pořádně marketingově prodat!
No kéž by (tedy za mne) , já prostě, ač se můžeme donekonečna dohadovat s čím je větší šance (MAN versus Tatra), nechci přijít o stáj, která nám tady čas od času servíruje více, či méně zajímavá auta, na který se tady všichni (předpokládám) těšíme a i to napětí, jak to půjde v závodu atd. no však mi rozumíte. Podle mne stejně jako Verluis, tak i Buggyra bude o Alese usilovat, ať už v jakékoli podobě spolupráce, pro Aleše tzn. vynikající motor Gyrtech a myslím, že i nějaká další technická propojení by se dala z Buggyrou realizovat - třeba právě to utlumení podvozku. No prostě nekonečné spekulace i z mé strany, ale myslím si, že Aleš jejich několikaleté konstruktérské úsilí prostě nepohřbí. Už i na letošním Dakaru se obě strany (Buggyra a ILT) nechaly slyšet, že případná spolupráce je stále "živá", Buggyra nikoho lepšího než Aleše nesežene a případná bedna s Tatrou by měla pro Aleše daleko větší váhu než s MANem. Holt uvidíme !!!
Jo a to s tím rozumem...to už tady také bylo: Rozum radil spojit se BDP, ale my jsme si vybrali tu složitější cestu !!! A byl z toho hned partner Budvar - viz jejich reklama, že podporuj ty co si vybíraj ty horší cesty nebo jak to je, čuměli jsme na tu reklamu všichni Sázím na Tatru !!!
No kéž by (tedy za mne) , já prostě, ač se můžeme donekonečna dohadovat s čím je větší šance (MAN versus Tatra), nechci přijít o stáj, která nám tady čas od času servíruje více, či méně zajímavá auta, na který se tady všichni (předpokládám) těšíme a i to napětí, jak to půjde v závodu atd. no však mi rozumíte. Podle mne stejně jako Verluis, tak i Buggyra bude o Alese usilovat, ať už v jakékoli podobě spolupráce, pro Aleše tzn. vynikající motor Gyrtech a myslím, že i nějaká další technická propojení by se dala z Buggyrou realizovat - třeba právě to utlumení podvozku. No prostě nekonečné spekulace i z mé strany, ale myslím si, že Aleš jejich několikaleté konstruktérské úsilí prostě nepohřbí. Už i na letošním Dakaru se obě strany (Buggyra a ILT) nechaly slyšet, že případná spolupráce je stále "živá", Buggyra nikoho lepšího než Aleše nesežene a případná bedna s Tatrou by měla pro Aleše daleko větší váhu než s MANem. Holt uvidíme !!!
Jo a to s tím rozumem...to už tady také bylo: Rozum radil spojit se BDP, ale my jsme si vybrali tu složitější cestu !!! A byl z toho hned partner Budvar - viz jejich reklama, že podporuj ty co si vybíraj ty horší cesty nebo jak to je, čuměli jsme na tu reklamu všichni Sázím na Tatru !!!
Taky si myslím, že je ještě ponáhlu tvořit jakékoliv závěry. Po Dakaru 2015 je ještě relativně dost brzy na to, aby přišlo znenadání to opravdu "pravé" racionální rozhodnutí - všichni jsou ještě plni emocí a vše chce logicky svůj čas. Dokud Aleš zde (možná) v minulosti pročítal debaty na téma kladů a záporů velkého zabezpečeného týmu + týlové zabezpečení, mohl se v duchu usmívat, neboť týmová strategie ILT byla v té době jasná a nebylo v daný moment s čím porovnat a tedy logicky co měnit. Teď se situace změnila - je tady zkušenost, že pokud se může soustředit jen a jen na jízdu..., přináší to ovoce!!! Pohodlnější je samozřejmě zakotvit tam, kde to funguje (MAN Veka), ale věřím, že varianta TATRA (Queen 69) bude do budoucna nějakým způsobem zohledněna rovněž. Koneckonců, pokud Veka není tovární tým MANu, bude rovněž hledat nějaké řešení..., nebude to jenom na Alešovi, popř. ILT.
Mimochodem... http://sport.aktualne.cz/lopraise-ceka- ... position-4
Mimochodem... http://sport.aktualne.cz/lopraise-ceka- ... position-4
Přesně jak se čekalo, Marc Coma po letošním Dakaru přejde do kategorie automobilů, stejně jako to udělal Cyril Despres vloni a řada dalších úspěšných motocyklových závodníků ještě předtím (Alfie Cox, Nani Roma, Stephane Peterhansel...)
Podle španělského časopisu Marca, který publikoval tuto informaci jako první, bude startovat na Dakaru 2016 v týmu tovární Toyoty. Zpráva to není úplně nečekaná, Marc o autech mluvil několikrát a zmiňoval to i v prezentačním videu RedBull, které publikovali před Dakarem. Comu hrozně chtěli v týmu Mini ale nabídli mu smlouvu s horšími podmínkami, protože podle vedení týmu skončí první účast úspěšného a zkušeného závodníka z jiné kategorie pokaždé špatně a pro tým je to velké riziko. Ale i když Marc dostal od Toyoty smlouvu, jaká mu vyhovovala, tým Mini si nechává pochopitelně otevřené dveře do budoucna - až se Marc osvědčí za volantem. Jeden z důležitých faktorů (podle časopisu Marca), který přispěl k rozhodnutí přejít k Toyotě je bývalý týmový manažer KTM, Jordi Duran, který řídí belgickou stáj Overdrive, pod kterou spadají závodní auta Toyota. A Coma pochopitelně Toyotě přinese skvělé spojení s RedBullem.
Pro KTM to pochopitelně znamená ztrátu, kterou ještě zhoršuje odchod Francisca Chaleco Lopeze, který se rozhodl přestat závodit na motorkách kvůli svým zraněním. Chilan se také chce vrátit na Dakar za volantem Toyoty ale ne v továrním týmu. KTM pochopitelně má nové hvězdy - Tobyho Price, Sama Sunderlanda a Matthiase Walknera a další. Ale vypadá to na generační obměnu, která by mohla přinést větší šance největšímu rivalovi - týmu Honda HRC.
Na oficiálních stránkách Marca Comy ještě žádné vyjádření není ale minimálně ve španělském tisku se o tom hovoří jako o hotové věci.
Podle španělského časopisu Marca, který publikoval tuto informaci jako první, bude startovat na Dakaru 2016 v týmu tovární Toyoty. Zpráva to není úplně nečekaná, Marc o autech mluvil několikrát a zmiňoval to i v prezentačním videu RedBull, které publikovali před Dakarem. Comu hrozně chtěli v týmu Mini ale nabídli mu smlouvu s horšími podmínkami, protože podle vedení týmu skončí první účast úspěšného a zkušeného závodníka z jiné kategorie pokaždé špatně a pro tým je to velké riziko. Ale i když Marc dostal od Toyoty smlouvu, jaká mu vyhovovala, tým Mini si nechává pochopitelně otevřené dveře do budoucna - až se Marc osvědčí za volantem. Jeden z důležitých faktorů (podle časopisu Marca), který přispěl k rozhodnutí přejít k Toyotě je bývalý týmový manažer KTM, Jordi Duran, který řídí belgickou stáj Overdrive, pod kterou spadají závodní auta Toyota. A Coma pochopitelně Toyotě přinese skvělé spojení s RedBullem.
Pro KTM to pochopitelně znamená ztrátu, kterou ještě zhoršuje odchod Francisca Chaleco Lopeze, který se rozhodl přestat závodit na motorkách kvůli svým zraněním. Chilan se také chce vrátit na Dakar za volantem Toyoty ale ne v továrním týmu. KTM pochopitelně má nové hvězdy - Tobyho Price, Sama Sunderlanda a Matthiase Walknera a další. Ale vypadá to na generační obměnu, která by mohla přinést větší šance největšímu rivalovi - týmu Honda HRC.
Na oficiálních stránkách Marca Comy ještě žádné vyjádření není ale minimálně ve španělském tisku se o tom hovoří jako o hotové věci.
Když tak čtu ten článek s Alešem co tu dal Fino tak tam mi teda vůbec nepřipadá rozhodnutý že to bude určitě man ( je vidět že to Felt napsal tak krásně že to na sport.cz vypadalo jako by to bylo už jasné).
Takže šance na alianci tu pořád je... jen to bude o tom kolik jezdců pojede... Viděl bych to tak že Aleš s Marťasem pojedou top a Tománek (nebo Kašpárek) s Vršeckým (možná Valtrem nebo jiným jezdem) by dělali rychlý doprovod. Ale 4 trucky je podle mě minimum
Pokud buggyra postaví druhého tlouštíka a Aleš by dal silnější princeznu tak nevidím důvod proč by domestici nebyli schopni jim krýt záda a držet se jim těsně za ocasem.
Ohledně odchodů Lopéze a Comy z KTM ... bylo by krásné kdyby si KTM všimla nadějného jezdce ze slovenska a vzala ho pod svá křídla. Myslím že by si to Svitko zasloužil
Takže šance na alianci tu pořád je... jen to bude o tom kolik jezdců pojede... Viděl bych to tak že Aleš s Marťasem pojedou top a Tománek (nebo Kašpárek) s Vršeckým (možná Valtrem nebo jiným jezdem) by dělali rychlý doprovod. Ale 4 trucky je podle mě minimum
Pokud buggyra postaví druhého tlouštíka a Aleš by dal silnější princeznu tak nevidím důvod proč by domestici nebyli schopni jim krýt záda a držet se jim těsně za ocasem.
Ohledně odchodů Lopéze a Comy z KTM ... bylo by krásné kdyby si KTM všimla nadějného jezdce ze slovenska a vzala ho pod svá křídla. Myslím že by si to Svitko zasloužil
Herry: to so Svitkom napadlo aj mna, ze sa mu zvysila sanca, ale som stale skepticky. Zasluzil by si chalan, bolo bu to velke uznanie.
A to co si napisal s tou alianciou, kiez by si mal pravdu, ale tiez som skepticky, niekedy mam pocit, ze ma ales uz taky principialny problem sa s niekym dohodnut, co mi dost vadi, ac mu drzim palci i v MANe, ale lepsie by sa fandilo Kralovne. Ale....kiez by si mal pravdu.
A to co si napisal s tou alianciou, kiez by si mal pravdu, ale tiez som skepticky, niekedy mam pocit, ze ma ales uz taky principialny problem sa s niekym dohodnut, co mi dost vadi, ac mu drzim palci i v MANe, ale lepsie by sa fandilo Kralovne. Ale....kiez by si mal pravdu.
Myslím, že Valtr chce závodit, ne dělat někomu nosiče vody. Nedá peníze za to, aby Kolomajzovi nebo dokonce Alešovi kryl záda. Pojede ten, kdo si to zaplatí. Snad jedině Vršecký by mohl být vyjímka. Buggyra je komerční projekt, nevěřím tomu, že by jen tak někomu zaplatili účast. U Aleše by ta spolupráce samozřejmě mohla být za lepších podmínek, než u ostatních, ale on má marketingový potenciál, dokáže svými výkony zviditelnit tým a přinést partnery. A s těmi počty aut bych se také držel při zemi, nakonec budeme rádi, pokud od Buggyry pojedou alespoň dvě.
No ono s tim stavěnim aut je to taky vtipný. U Lopíků jsou momentálně 3 k ničemu, u BDP dvě trambusky, u KM Racingu druhá Líza. A všichni budou stavět nový auta. Si taky každej myslí, že když si nechá postavit nový auto podle poslední mody s 4500 Nm, takže za to sedne a hned začne honit Kamazy.
Filip Nikl
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 24 hostů