Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Takže b) je správně - rozšíření týmu. Ale čekal jsem že už to mají definitivní a že oznámí piloty, když už s tím dělali takový tyjátr.Navíc není vyloučeno, že tým do soutěže nasadí dva nebo tři kamiony. "Jasno by mělo být v březnu. Na 90 procent v tom ale nebude Martin sám," řekl Martin Macík starší
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já bych to ještě nezatracoval, dokud to nebude ofiko.. na Vildu se mi to zdá jako moc velký divadlo. Jedině že by díky němu dohodli něco velkýho s Tedomem. Podle mě prostě ještě něco přijde, co nás všechny překvapí.. a tak - nechme se překvapit
zdá se mi to prakticky nereálný - aby todokazeme.cz bylo přivítání Vlastíka v týmu - a Franta mi na to přijde moc profláklej aby kvůli tomu dělali takovejhle tyjátr.
zdá se mi to prakticky nereálný - aby todokazeme.cz bylo přivítání Vlastíka v týmu - a Franta mi na to přijde moc profláklej aby kvůli tomu dělali takovejhle tyjátr.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Franta je profláklem mezi náma. český mainstream o něm neví
Tedom je mrtvej projekt ne? Dyt by Líza mohla už dávno mít kabinu a stejně nechávají Liaz
Ale někdo zmiňoval značku se 4 písmenama... navíc to Volvo je blízko, napojení na gyrtechy a Koloce... že by se obnovila tradice českých pilotů se SISU?
Tedom je mrtvej projekt ne? Dyt by Líza mohla už dávno mít kabinu a stejně nechávají Liaz
Ale někdo zmiňoval značku se 4 písmenama... navíc to Volvo je blízko, napojení na gyrtechy a Koloce... že by se obnovila tradice českých pilotů se SISU?
Noo, jak se to veme mě přišlo že to v rozhovorech řikali docela často, že už staví novej kamion - nedavno se mě na to ptal kolega v práci, jak na tom s tim novym autem jsou.. od Tedomu bych samozřejmě čekal spíš nějaký pěkný finanční zázemí.. Sisu, Tata, Hino, Kraz - nabízí se toho hodně nebo třeba po Liazu teď koupil Macík od Indů i licence na Letňanskou Avii nebo Ross
Jedna Liazka (Vlastova) bude přestavěná na plyn (resp. na kombinované palivo nafta - plyn), zůstane tam původní motor Deutz, který se používá i v kogeneračních jednotkách. Hlavní sponzoři budou TEDOM (výrobce kogeneračních jednotek používající motory své a motory Deutz) a Enkom, společnost Vlasty Vildmana (projektová činnost, dodávky zařízení, montážní práce v oblasti kogeneračních jednotek). Pokud se vše stihne postavit, vyladit a otestovat do Dakaru 2016, pak bude Vlasta startovat právě s tímto vozem. Pokud ne, pojedou jen dvě Liazky, obě s motory Gyrtech, jedna v evoluci "Franta". Pojede jeden doprovod navíc, který poveze plyn. Vzorem byl plynový Kamaz, který už jel SWR a letos i Africa Race.
msifa:
očividně jsem nebyl jediný. Viz příspěvek od Marleyho.
ostatní:
ta očekávaní zpráva se opravdu netýká nového auta (Franta). Jak už jsem jednou napsal, na webu KMR je napsáno, že chystají nové auto (Franta) + projekt týkající se příštího Dakaru. Což teda znamená, že tím projektem NENÍ myšleno to auto (Franta), že... Takže tím "projektem" bylo míněno pravděpodobně to oznámení o rozšíření týmu o jednoho až dva jezdce, ale rozhodně NE cokoli týkající se nového auta (Franta).
očividně jsem nebyl jediný. Viz příspěvek od Marleyho.
ostatní:
ta očekávaní zpráva se opravdu netýká nového auta (Franta). Jak už jsem jednou napsal, na webu KMR je napsáno, že chystají nové auto (Franta) + projekt týkající se příštího Dakaru. Což teda znamená, že tím projektem NENÍ myšleno to auto (Franta), že... Takže tím "projektem" bylo míněno pravděpodobně to oznámení o rozšíření týmu o jednoho až dva jezdce, ale rozhodně NE cokoli týkající se nového auta (Franta).
Naposledy upravil(a) Timy dne čtv led 22, 2015 8:07 am, celkem upraveno 1 x.
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů