Stránka 5 z 6

Napsal: úte čer 14, 2016 10:22 am
od filip 90
Ono je potřeba si uvědomit rozdíl mezi pronájmem a případným startem s vlastním autem (Queen).

Při pronájmu je služba většinou postavena tak, že se (v nadsázce myšleno) podepíše smlouva, pošlou se peníze na účet a dotyčný sedne do letadla do JA, tam ho přikurtujou do sedačky k posádce a jede se. Jde to až tak do etxrému, že někteří jedinci ani nevědí, kde se v autě co zapíná, nebo jak to vlastně funguje.
Podstatou je ale to, že se člověk kromě peněz nemusí absolutně o nic starat.

Pokud budu chtít jet s vlastním autem, tak zaplatím minimálně stejnou částku, ale potřebuji to auto v závodění schopném stavu. Což může být docela problém, protože třeba špatné tlumiče to auto prakticky vyřadí ze hry. Sice je všechno top, ale ta jedna část to celý zabije. A to nemluvím o tom, když tam prakticky nemám co dát za motor. Gyrtech ne, MKR ne, Cursor od De Rooye - kdoví jak to bylo...? Paccar by třeba šel ale kde ho vzít, to taky není levná věc. Navíc ve stavu aby to trochu tahalo jako třeba E6 Schoones Dakar teamu to bude ještě dražší... No a něco, co si někde koupím a někdo mi to za 30 000 kč čipne na 650 koní to by šlo, ale to to auto zabije stejně jak ty tlumiče. Takže...? No a to všechno mi musí někdo udělat. Připravit to, zastavět ten motor, pak jet s doprovodem na soutěž...
A po pravdě řečeno kdo je vlastně nyní Loprais team? Z mého subjektivního dojmu se mi zdá, že kromě rodinných příslušníků vlastně kolem Aleše žádný team momentálně není. Z tohoto pohledu mi připadá, to že Queen ještě někdy někam vyjede, jako naprostá utopie.

Dakar je akorát otázkou prostředků. Pokud se podaří je nashromáždit, tak určitě budeme moct Alešovi fandit, ať už v Ivecu, MANu nebo čemkoliv jiném. :wink:

Napsal: úte čer 14, 2016 12:12 pm
od mirou
Mě by tedy stačilo .... kdyby jsme Aleše viděli v TATŘE u Buggyry :lol: Ale to už se tu rozebíralo, že je to utopie. Sice tedy pořád nemůžu pochopit proč. Myslím, že přínos by mohl být oboustranný.

Napsal: úte čer 14, 2016 12:30 pm
od ateliersk
Sice tedy pořád nemůžu pochopit proč. Myslím, že přínos by mohl být oboustranný.
Na to je podobna odpověď, jako na to proč už nejezdi Valtr za Buggyru. Když si nesedne jezdec a tým, tak to fungovat nebude i kdyby to byl výbornej jezdec a výbornej tým s výborným autem. Krátkodobě na závod možna, ale dlouhodobě určitě ne. Bez pohody v týmu to šlapat na víc jak 100% nebude ;-)

Napsal: úte čer 14, 2016 12:34 pm
od mirou
Jo to je v celku jednoduchý a pochopitelný vysvětlení. Spíš jsem nějak neregistroval, že si nesedli, ale i to je možný. Pak není co řešit ... pro fanoušky celkem škoda.

Napsal: úte čer 14, 2016 1:41 pm
od jarousz
Kazdej ma svuj bod tani :-)

Napsal: stř čer 15, 2016 1:37 pm
od Coudy
Tak asi nikdo nepochybuje o tom, že by Aleš dokázal jet o bednu / vítězství s Phoenixem od Buggyry. 8) On to dokázal s vlastními 815 / Jamaly, s MANem, s Ivecem... O tom autě to asi až tak není. V absolutní světové špičce je jich hned několik. Ale jak už tu zaznělo, je to o tom "týmu" a peníze jsou taky až na prvním místě. :twisted:

Napsal: ned čer 26, 2016 11:52 am
od filip 90
MAZ Sport auto se připravuje na Silk Way... Viazovich a Vasilevski pojedou Gyrtech, třetí auto JaMZ.

https://www.facebook.com/mazsportauto.by/

Napsal: pon črc 04, 2016 10:02 pm
od Marko

Prokopa v BDP nahradí Zapletal

Napsal: úte črc 05, 2016 10:22 am
od Puťo

Napsal: stř črc 06, 2016 3:09 pm
od Marko
Ten graficky pekne spracovany Kamaz rusko-cinskej posadky, ktory sa objavil pred pol rokom pri prezentacii SWR, ostava bohuzial len vydarenou grafikou.
Realita je prozaickejsia
https://pp.vk.me/c633322/v633322403/63f ... NdqnoA.jpg

Napsal: stř črc 06, 2016 5:09 pm
od filip 90
MAZy připraveny k boji. Vypadají pěkně, jsem na ně zvědavý. :wink:

https://www.facebook.com/mazsportauto.b ... =3&theater

Napsal: stř črc 06, 2016 8:07 pm
od herrywood
nejkratší etapa 484 km :lol: tak dlouhé se snad poslední roky ani na dakaru nejezdí :lol:

Napsal: stř črc 06, 2016 8:21 pm
od Jiří Vintr
Kdepak, to nejsou speciálky, ale celkové délky etap. Speciálek je celkem asi 4000 km na 10 000 km závodu...

Napsal: stř črc 06, 2016 10:51 pm
od filip 90
Kapotový Kamaz obouvá nějaké nové pneumatiky (a vůbec celý team přešel asi na Pirelky nebo na ty samé - že by se fakt šetřilo?) a přibyly nové nasávače. Část chlazení se zřejmě přesunula na korbu.

https://new.vk.com/clubkamaz?z=photo-14 ... 4_00%2Frev

Napsal: stř črc 06, 2016 11:11 pm
od herrywood
Mají tam nasazené na trambuskach continentalky. Hmm tak přecijen na rusy taky něco funguje :D jen ať šetří čoboli