Napsal: úte čer 14, 2016 10:22 am
Ono je potřeba si uvědomit rozdíl mezi pronájmem a případným startem s vlastním autem (Queen).
Při pronájmu je služba většinou postavena tak, že se (v nadsázce myšleno) podepíše smlouva, pošlou se peníze na účet a dotyčný sedne do letadla do JA, tam ho přikurtujou do sedačky k posádce a jede se. Jde to až tak do etxrému, že někteří jedinci ani nevědí, kde se v autě co zapíná, nebo jak to vlastně funguje.
Podstatou je ale to, že se člověk kromě peněz nemusí absolutně o nic starat.
Pokud budu chtít jet s vlastním autem, tak zaplatím minimálně stejnou částku, ale potřebuji to auto v závodění schopném stavu. Což může být docela problém, protože třeba špatné tlumiče to auto prakticky vyřadí ze hry. Sice je všechno top, ale ta jedna část to celý zabije. A to nemluvím o tom, když tam prakticky nemám co dát za motor. Gyrtech ne, MKR ne, Cursor od De Rooye - kdoví jak to bylo...? Paccar by třeba šel ale kde ho vzít, to taky není levná věc. Navíc ve stavu aby to trochu tahalo jako třeba E6 Schoones Dakar teamu to bude ještě dražší... No a něco, co si někde koupím a někdo mi to za 30 000 kč čipne na 650 koní to by šlo, ale to to auto zabije stejně jak ty tlumiče. Takže...? No a to všechno mi musí někdo udělat. Připravit to, zastavět ten motor, pak jet s doprovodem na soutěž...
A po pravdě řečeno kdo je vlastně nyní Loprais team? Z mého subjektivního dojmu se mi zdá, že kromě rodinných příslušníků vlastně kolem Aleše žádný team momentálně není. Z tohoto pohledu mi připadá, to že Queen ještě někdy někam vyjede, jako naprostá utopie.
Dakar je akorát otázkou prostředků. Pokud se podaří je nashromáždit, tak určitě budeme moct Alešovi fandit, ať už v Ivecu, MANu nebo čemkoliv jiném.
Při pronájmu je služba většinou postavena tak, že se (v nadsázce myšleno) podepíše smlouva, pošlou se peníze na účet a dotyčný sedne do letadla do JA, tam ho přikurtujou do sedačky k posádce a jede se. Jde to až tak do etxrému, že někteří jedinci ani nevědí, kde se v autě co zapíná, nebo jak to vlastně funguje.
Podstatou je ale to, že se člověk kromě peněz nemusí absolutně o nic starat.
Pokud budu chtít jet s vlastním autem, tak zaplatím minimálně stejnou částku, ale potřebuji to auto v závodění schopném stavu. Což může být docela problém, protože třeba špatné tlumiče to auto prakticky vyřadí ze hry. Sice je všechno top, ale ta jedna část to celý zabije. A to nemluvím o tom, když tam prakticky nemám co dát za motor. Gyrtech ne, MKR ne, Cursor od De Rooye - kdoví jak to bylo...? Paccar by třeba šel ale kde ho vzít, to taky není levná věc. Navíc ve stavu aby to trochu tahalo jako třeba E6 Schoones Dakar teamu to bude ještě dražší... No a něco, co si někde koupím a někdo mi to za 30 000 kč čipne na 650 koní to by šlo, ale to to auto zabije stejně jak ty tlumiče. Takže...? No a to všechno mi musí někdo udělat. Připravit to, zastavět ten motor, pak jet s doprovodem na soutěž...
A po pravdě řečeno kdo je vlastně nyní Loprais team? Z mého subjektivního dojmu se mi zdá, že kromě rodinných příslušníků vlastně kolem Aleše žádný team momentálně není. Z tohoto pohledu mi připadá, to že Queen ještě někdy někam vyjede, jako naprostá utopie.
Dakar je akorát otázkou prostředků. Pokud se podaří je nashromáždit, tak určitě budeme moct Alešovi fandit, ať už v Ivecu, MANu nebo čemkoliv jiném.