Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida

Zamčeno
Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

U Renaultu bych na lepší jezdce nesázel. Vlastně jen převzali Mammomet (obrazně řečeno)

Já sem rád, že u Boggyry se snaží jít cestou celistvosti, je to dobré i pro sponzory, že to pak není rozdrobené po hodně týmech. Jen doufám, že se aliance s Ultimate nerozsype, jako se to stalo už mnohokrát
ned led 10, 2016 10:39 am

msifa
Příspěvky: 2106
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Příspěvek

Pokud MKR bude dále pokračovat postaví nový/nové vozy, viděl bych to na propojení Arturem, protože ten s tatrou zřejmě skončí - takto to prohlašoval po loňské dakaru, že pokud letos nezajede výsledek, tak půjde cestou jiného auta.....
ned led 10, 2016 10:51 am

Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Byl bych rád. Jakože rád Artura uvidím v českém autě, ale na lepších pozicích. A přechod do KMR je nereálný

A Vrátný pak konečně pojede jako jednička, má na víc, ale až moc pomáhá, což ho stojí čas
ned led 10, 2016 11:09 am

Peter G
Příspěvky: 639
Registrován: čtv úno 28, 2013 1:00 pm

Příspěvek

Herry: od kial mas tie citacie, ze tatra vydrzi do polky sutaze..... Nieco mi uniklo, to su koho vyjadrenia? Dik
ned led 10, 2016 11:12 am

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2876
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Kamiony: výsledky 7. etapy + celkové výsledky

Příspěvek

Od spekulací a nesmyslů k faktům...

Výsledky 7. etapy:
Obrázek

Celkové výsledky po 7. etapě:
Obrázek

Martin Macík jede až nad očekávání dobře. Mladá posádka, výborné auto, velký příslib do druhé půlky Dakaru i do budoucnosti. Jarda Valtr ukazuje, že se s Tatrou dobře sžívá a že dokáže být hodně rychlý. Doufám, že se ještě popere o konečné umístění v TOP 10. BDP - tam se to hodnotí zvláštně. Myslím, že Tomáš Vrátný by měl být jedničkou týmu a jet naplno. Pak je schopný být rychlejší, než Artur. Řekl bych, že Artur tatrovácké polonápravy po letošním Dakaru opustí. Albert Llovera jede hodně slušně na to, že to auto prakticky nezná. A Kolomajz... Velká škoda. Jel famózně, parádně. Tatře udělal dobrou reklamu a věřím, že ještě neřekl své poslední slovo, i když na celkové umístění už to nebude.
Naposledy upravil(a) Coudy dne ned led 10, 2016 11:27 am, celkem upraveno 1 x.
ned led 10, 2016 11:23 am

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Peter to neřeš! Není to žádné ifiko prohlášení. Dal jsem to tu jen ať se ví jake jsou názory některých lidí u ILT
Artur opravdu říkal něco že když nezajede výsledek tak půjde jinam ? To jsem vůbec nezaregistroval :roll: Ale mohl by konečně zkusit KMR. Pokud se podívá na letošní výsledky Matesa tak by mohl jít sedlat frantu a Vildman by jim mohl krýt záda.
Ohledně MKR a renaultu tak prý málem nebyly připuštěny přes přejímky. Jednak mají dlouhé tlumiče které zasahuji až do kabiny, takže to narušuje původní tvar kabiny. A pak mají ještě jedno turbo před turbem (ale to nevím jestli je nějaký prohřeršek v pravidlech se nevyznám. Ale je to zajímavé že jste se tu o tom druhém turbu bavili pár dni zpět :D
A poslední věc projek čumákovce u kamazu je prý na dobro pryč :shock: :lol:

http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/
http://buggyra.com/article/62/kolomy-na ... e-maximum/
http://www.auto.cz/budoucnost-rallye-da ... enum-91934

U Artuar to nemusí být jen řidičem ale hlavně taky tím autem
Naposledy upravil(a) herrywood dne ned led 10, 2016 11:30 am, celkem upraveno 4 x.
ned led 10, 2016 11:24 am

SmallT
Příspěvky: 573
Registrován: ned pro 19, 2010 8:58 pm
Bydliště: Štramberk

Příspěvek

Mimochodem Martin prý poškodil při tom výletu chladič... Jsem zvědav, který ušák v nějaké odporně "odborné" diskuzi napíše, že kdyby měl tatrovácký motor, tak tento problém ho vůbec nemusel trápit.... (;

By mě zajímalo, jestli to video pustí ven nebo ne. Kámen do řízení, který ho zablokoval... Neskutečná náhoda a smůla, že se to stalo zrovna v úseku, kde se nedalo bezpečně vyjet a zastavit... :-/

Na druhou stranu to lze vnímat jako prostor pro zlepšení, které by se mohlo promítnout i do sériové výroby.
ned led 10, 2016 11:25 am

SmallT
Příspěvky: 573
Registrován: ned pro 19, 2010 8:58 pm
Bydliště: Štramberk

Příspěvek

Add Kolomajz a reklama...

Stačí když řeknou, že podvozek závodního speciálu je s vyjímkou tlumení a odpružení sériový a proloží to dvěma šlehama z předvčerejška...

Myslím, že to o robustnosti řešení mluví více než dost....
ned led 10, 2016 11:28 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Koukám nato a buhužel je to nic moc.MK nakonec ztráta pře dvě hodiny asi stim nešlo jet když po nehodě nabral dalších 40 minut ztráty.S tou puvodní hodinou a půl by to ještě šlo neboť taková ztráta je zhruba od 8 do 13 místa celkového pořadí ale dvě už je hodně a dohnat těch 40min aby stoho byla top10 bude problém.
MM jede super 9místo do předu moc neni kam tam je jen ta Scania Torpédo a pak už hodinová propast na 7místo.Leda že ve předu někdo odpadne ale zas má za sebou dost vlčáků s podobnou 1.30h ztrátou a o top 10 bude muset bojovat.
Valtr se rozjel super ale postup do předu zas problém ztráta 2hodiny a stáhnout 30min na top10 bude boj.
Vrátný to je klasika a Liovera nato že to řídí jen rukama a vlezl do toho až na startu tak klobouk dolu 👍
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned led 10, 2016 11:32 am

Uživatelský avatar
Pick
Příspěvky: 1391
Registrován: ned led 05, 2014 12:22 pm

Příspěvek

Myslím, že je třeba se už konečně přenést přes ty nacionální ambice typu : nic než české auto+českej tým+českej pilot . To je už stejně dávno pasé. I Buggyra má leda tak českýho pilota. Na FatBoyi je českýho akorád roura a budka, a co se týmu týče, tak to jsou sice češi, ale pracující pro zahraničního investora. Já prostě fandím českej pilotům ať už jedou na čemkoliv a v jakýmkoliv týmu. Když vyhrává česká značka tak je to určitě velký plus navíc, ale vyjma utužení pseudonárodní hrdosti to ve finále extra k něčemu stejně není.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
ned led 10, 2016 11:38 am

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Teď budou nějaké písčité etapy tak se to ještě dost pomění to pořadí. Hlavně aby to našim jelo no
Pick Souhlas. Mě je taky jedno na čem kdo jede. Hlavní je stejně vždycky jedno a to jestli se podaří dakar vyhrát nebo ne ... Na čem to už tak nezaleží.
ned led 10, 2016 11:39 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ze tatra vydrzi do polky sutaze
Njn je to stále to o čem tu mluvím dokola... Když je u Tatry blbě udělanej podvozek, tak je to peklo. Nedá se v tom vydržet, tancuje to po cestě a auto se rozpadá před očima. Pak vznikají ty názory, že pevné nápravy jsou lepší a Tatra je na současný Dakar k ničemu atd.
Je daleko jednoduší to pohanit než říct: "Njn, holt jsme v tom vývoji trošku šlápli vedle."
Filip Nikl
ned led 10, 2016 11:41 am

Uživatelský avatar
herrywood
Příspěvky: 3888
Registrován: úte lis 06, 2012 2:14 pm
Bydliště: Kde se dá ... hlavně doma

Příspěvek

Fillip: Poslední věta více než 100% souhlas. Mám uplně stejný názor, Tím že to u ILT nedokazali dostat na tu uroveň aby to bylo schopné odjet dakar bez zavad typu vypadnuté sklo, nefunkční 4x4 špatně nastavené tllumení atd tak tam začal převládat tento názor že je tatra špatná. Nepochopím jednu věc a to proč se nedomluvili s výrobcem reigrů aby jim je půjčili na jedno dvě testování. Ale odpověď proč to neudělali je asi zcela jednoduchá protože by jim pak nikdo neřešil konstrukčně tu queenu
ned led 10, 2016 11:52 am

filip 90
Příspěvky: 6367
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Pick

Příspěvek

I Buggyra má leda tak českýho pilota. Na FatBoyi je českýho akorád roura a budka, a co se týmu týče, tak to jsou sice češi, ale pracující pro zahraničního investora.
Jo to by z tebe v Buggyře měli radost teda. :roll: Skutečně... To si snad ani nezasloužej. Roura, budka - fajn a co dalšiho na tom autě je? Hm? A někdo musel vymyslet jak to celý posládat že? Gyrtech je sice CAT C13 ale je na něm odvedený takový práce, že bych ho klidně označil za český motor.

A zahraniční investor... Si pořádně přečtěte název společnosti Ryss & Lynx :lol: - To je světově znějící česká slovní hříčka, takže...
Filip Nikl
ned led 10, 2016 11:55 am

Martin-Happy
Příspěvky: 1506
Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pick - to fandění mám stejně, navíc fandím slovákům na čemkoliv a cizincům v CZ a SK týmech a nebo na "CZ" strojích (jakože Huzinkovi na Phoenixu nebo těm Kazachům co koupili Hummer od Zapletala a jezdí s tim AER
ned led 10, 2016 11:57 am

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 6 hostů