Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kamiony: výsledky 7. etapy + celkové výsledky
Od spekulací a nesmyslů k faktům...
Výsledky 7. etapy:
Celkové výsledky po 7. etapě:
Martin Macík jede až nad očekávání dobře. Mladá posádka, výborné auto, velký příslib do druhé půlky Dakaru i do budoucnosti. Jarda Valtr ukazuje, že se s Tatrou dobře sžívá a že dokáže být hodně rychlý. Doufám, že se ještě popere o konečné umístění v TOP 10. BDP - tam se to hodnotí zvláštně. Myslím, že Tomáš Vrátný by měl být jedničkou týmu a jet naplno. Pak je schopný být rychlejší, než Artur. Řekl bych, že Artur tatrovácké polonápravy po letošním Dakaru opustí. Albert Llovera jede hodně slušně na to, že to auto prakticky nezná. A Kolomajz... Velká škoda. Jel famózně, parádně. Tatře udělal dobrou reklamu a věřím, že ještě neřekl své poslední slovo, i když na celkové umístění už to nebude.
Výsledky 7. etapy:
Celkové výsledky po 7. etapě:
Martin Macík jede až nad očekávání dobře. Mladá posádka, výborné auto, velký příslib do druhé půlky Dakaru i do budoucnosti. Jarda Valtr ukazuje, že se s Tatrou dobře sžívá a že dokáže být hodně rychlý. Doufám, že se ještě popere o konečné umístění v TOP 10. BDP - tam se to hodnotí zvláštně. Myslím, že Tomáš Vrátný by měl být jedničkou týmu a jet naplno. Pak je schopný být rychlejší, než Artur. Řekl bych, že Artur tatrovácké polonápravy po letošním Dakaru opustí. Albert Llovera jede hodně slušně na to, že to auto prakticky nezná. A Kolomajz... Velká škoda. Jel famózně, parádně. Tatře udělal dobrou reklamu a věřím, že ještě neřekl své poslední slovo, i když na celkové umístění už to nebude.
Naposledy upravil(a) Coudy dne ned led 10, 2016 11:27 am, celkem upraveno 1 x.
Peter to neřeš! Není to žádné ifiko prohlášení. Dal jsem to tu jen ať se ví jake jsou názory některých lidí u ILT
Artur opravdu říkal něco že když nezajede výsledek tak půjde jinam ? To jsem vůbec nezaregistroval Ale mohl by konečně zkusit KMR. Pokud se podívá na letošní výsledky Matesa tak by mohl jít sedlat frantu a Vildman by jim mohl krýt záda.
Ohledně MKR a renaultu tak prý málem nebyly připuštěny přes přejímky. Jednak mají dlouhé tlumiče které zasahuji až do kabiny, takže to narušuje původní tvar kabiny. A pak mají ještě jedno turbo před turbem (ale to nevím jestli je nějaký prohřeršek v pravidlech se nevyznám. Ale je to zajímavé že jste se tu o tom druhém turbu bavili pár dni zpět
A poslední věc projek čumákovce u kamazu je prý na dobro pryč
http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/
http://buggyra.com/article/62/kolomy-na ... e-maximum/
http://www.auto.cz/budoucnost-rallye-da ... enum-91934
U Artuar to nemusí být jen řidičem ale hlavně taky tím autem
Artur opravdu říkal něco že když nezajede výsledek tak půjde jinam ? To jsem vůbec nezaregistroval Ale mohl by konečně zkusit KMR. Pokud se podívá na letošní výsledky Matesa tak by mohl jít sedlat frantu a Vildman by jim mohl krýt záda.
Ohledně MKR a renaultu tak prý málem nebyly připuštěny přes přejímky. Jednak mají dlouhé tlumiče které zasahuji až do kabiny, takže to narušuje původní tvar kabiny. A pak mají ještě jedno turbo před turbem (ale to nevím jestli je nějaký prohřeršek v pravidlech se nevyznám. Ale je to zajímavé že jste se tu o tom druhém turbu bavili pár dni zpět
A poslední věc projek čumákovce u kamazu je prý na dobro pryč
http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/
http://buggyra.com/article/62/kolomy-na ... e-maximum/
http://www.auto.cz/budoucnost-rallye-da ... enum-91934
U Artuar to nemusí být jen řidičem ale hlavně taky tím autem
Naposledy upravil(a) herrywood dne ned led 10, 2016 11:30 am, celkem upraveno 4 x.
Mimochodem Martin prý poškodil při tom výletu chladič... Jsem zvědav, který ušák v nějaké odporně "odborné" diskuzi napíše, že kdyby měl tatrovácký motor, tak tento problém ho vůbec nemusel trápit.... (;
By mě zajímalo, jestli to video pustí ven nebo ne. Kámen do řízení, který ho zablokoval... Neskutečná náhoda a smůla, že se to stalo zrovna v úseku, kde se nedalo bezpečně vyjet a zastavit... :-/
Na druhou stranu to lze vnímat jako prostor pro zlepšení, které by se mohlo promítnout i do sériové výroby.
By mě zajímalo, jestli to video pustí ven nebo ne. Kámen do řízení, který ho zablokoval... Neskutečná náhoda a smůla, že se to stalo zrovna v úseku, kde se nedalo bezpečně vyjet a zastavit... :-/
Na druhou stranu to lze vnímat jako prostor pro zlepšení, které by se mohlo promítnout i do sériové výroby.
Koukám nato a buhužel je to nic moc.MK nakonec ztráta pře dvě hodiny asi stim nešlo jet když po nehodě nabral dalších 40 minut ztráty.S tou puvodní hodinou a půl by to ještě šlo neboť taková ztráta je zhruba od 8 do 13 místa celkového pořadí ale dvě už je hodně a dohnat těch 40min aby stoho byla top10 bude problém.
MM jede super 9místo do předu moc neni kam tam je jen ta Scania Torpédo a pak už hodinová propast na 7místo.Leda že ve předu někdo odpadne ale zas má za sebou dost vlčáků s podobnou 1.30h ztrátou a o top 10 bude muset bojovat.
Valtr se rozjel super ale postup do předu zas problém ztráta 2hodiny a stáhnout 30min na top10 bude boj.
Vrátný to je klasika a Liovera nato že to řídí jen rukama a vlezl do toho až na startu tak klobouk dolu
MM jede super 9místo do předu moc neni kam tam je jen ta Scania Torpédo a pak už hodinová propast na 7místo.Leda že ve předu někdo odpadne ale zas má za sebou dost vlčáků s podobnou 1.30h ztrátou a o top 10 bude muset bojovat.
Valtr se rozjel super ale postup do předu zas problém ztráta 2hodiny a stáhnout 30min na top10 bude boj.
Vrátný to je klasika a Liovera nato že to řídí jen rukama a vlezl do toho až na startu tak klobouk dolu
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
Myslím, že je třeba se už konečně přenést přes ty nacionální ambice typu : nic než české auto+českej tým+českej pilot . To je už stejně dávno pasé. I Buggyra má leda tak českýho pilota. Na FatBoyi je českýho akorád roura a budka, a co se týmu týče, tak to jsou sice češi, ale pracující pro zahraničního investora. Já prostě fandím českej pilotům ať už jedou na čemkoliv a v jakýmkoliv týmu. Když vyhrává česká značka tak je to určitě velký plus navíc, ale vyjma utužení pseudonárodní hrdosti to ve finále extra k něčemu stejně není.
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Njn je to stále to o čem tu mluvím dokola... Když je u Tatry blbě udělanej podvozek, tak je to peklo. Nedá se v tom vydržet, tancuje to po cestě a auto se rozpadá před očima. Pak vznikají ty názory, že pevné nápravy jsou lepší a Tatra je na současný Dakar k ničemu atd.ze tatra vydrzi do polky sutaze
Je daleko jednoduší to pohanit než říct: "Njn, holt jsme v tom vývoji trošku šlápli vedle."
Filip Nikl
Fillip: Poslední věta více než 100% souhlas. Mám uplně stejný názor, Tím že to u ILT nedokazali dostat na tu uroveň aby to bylo schopné odjet dakar bez zavad typu vypadnuté sklo, nefunkční 4x4 špatně nastavené tllumení atd tak tam začal převládat tento názor že je tatra špatná. Nepochopím jednu věc a to proč se nedomluvili s výrobcem reigrů aby jim je půjčili na jedno dvě testování. Ale odpověď proč to neudělali je asi zcela jednoduchá protože by jim pak nikdo neřešil konstrukčně tu queenu
Pick
Jo to by z tebe v Buggyře měli radost teda. Skutečně... To si snad ani nezasloužej. Roura, budka - fajn a co dalšiho na tom autě je? Hm? A někdo musel vymyslet jak to celý posládat že? Gyrtech je sice CAT C13 ale je na něm odvedený takový práce, že bych ho klidně označil za český motor.I Buggyra má leda tak českýho pilota. Na FatBoyi je českýho akorád roura a budka, a co se týmu týče, tak to jsou sice češi, ale pracující pro zahraničního investora.
A zahraniční investor... Si pořádně přečtěte název společnosti Ryss & Lynx - To je světově znějící česká slovní hříčka, takže...
Filip Nikl
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 19 hostů