Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Já bych tady rozhodně nehovořil o nějaké smůle a přikláním se k tomu názoru o taktice, nebo spíše strategii. Kamaz jede jako tým, nejede na výsledek jednotlivých jezdců. Kdo chce uspět musí postupovat stejně nebo ještě lépe než Kamaz. Toto se dá přeneseně vztáhnout na Aleše a tým De Roy - Aleš sice smolně odpadl, ale ostatní tři Iveca jsou v TOP10, takže ten tým jako celek má pořád ještě naději na celkový úspěch.
Buggyra má letos sice o jedno auto navíc než loni, ale to je pořád ještě málo. Proto jsou jejich šance na úspěch o mnoho menší, než u Kamazu nebo Iveca. Když má problém Kolomajz, tak má tým po úspěchu. Martin Koloc není nějaký nazdárek, co dává velkohubá prohlášení, aniž by měl dopředu promyšlené, jak ty proklamované cíle naplnit. Pokud se z Buggyry ozývají hlasy, že nechtějí Dakar vyhrát, ale vyhrávat, tak si jsou určitě moc dobře vědomí, jak se k tomu dopracovat. Že budou muset postavit velký silný tým s minimálně čtyřmi top jezdci, kteří se budou věnovat závodům jako hlavní činnosti, je nutnou podmínkou toho, aby naplnili své vize o pravidelném vyhrávání. Jejich čas teprve přijde, ale musíme být ještě hodně trpěliví. Dakar je od okruhového závodění dost specifický, takže asi bude trvat o něco déle, než do sebe všechny díly skládačky pěkně zapadnou...
Buggyra má letos sice o jedno auto navíc než loni, ale to je pořád ještě málo. Proto jsou jejich šance na úspěch o mnoho menší, než u Kamazu nebo Iveca. Když má problém Kolomajz, tak má tým po úspěchu. Martin Koloc není nějaký nazdárek, co dává velkohubá prohlášení, aniž by měl dopředu promyšlené, jak ty proklamované cíle naplnit. Pokud se z Buggyry ozývají hlasy, že nechtějí Dakar vyhrát, ale vyhrávat, tak si jsou určitě moc dobře vědomí, jak se k tomu dopracovat. Že budou muset postavit velký silný tým s minimálně čtyřmi top jezdci, kteří se budou věnovat závodům jako hlavní činnosti, je nutnou podmínkou toho, aby naplnili své vize o pravidelném vyhrávání. Jejich čas teprve přijde, ale musíme být ještě hodně trpěliví. Dakar je od okruhového závodění dost specifický, takže asi bude trvat o něco déle, než do sebe všechny díly skládačky pěkně zapadnou...
!LIAZ 4life!
Tak Macík měl v první části včerejší etapy defekt. Kolikátej by asi byl, nebýt toho defektu???
http://www.kmracing.cz/martin-macik-v-7 ... i-z-cechu/
Doufám, že doprovod dorazí co nejdříve, ať se udělá na autě co nejvíc práce.
http://www.kmracing.cz/martin-macik-v-7 ... i-z-cechu/
Doufám, že doprovod dorazí co nejdříve, ať se udělá na autě co nejvíc práce.
!LIAZ 4life!
A hlavně Aleš by do buggyry nešel (to si jsem jistý na 90%) Když slyším tyhle řeči: ,,Tatra...se sere od půlky soutěže. To auto je na hranici motoru a rozpadnuti" (není to z Alešový hlavy ale hlavy blízké týmu) Tak pochybuji že se bude chtít vrátit k tatře. Nevím jestli to byla závistivá slova protože buggyře to auto drží (Ta včerejší stráta není vinou auta, ale bohužel řidiče)
Jako líbilo by se mi to taky ale nejsem moc optimista. Uvidíme co se během let uděje. Je důležité že buggyra ma tah na bránu a zdárně sekunduje MMacík. Bonver to neřeším to mi příjde jako vyhazovaní peněz
Jako líbilo by se mi to taky ale nejsem moc optimista. Uvidíme co se během let uděje. Je důležité že buggyra ma tah na bránu a zdárně sekunduje MMacík. Bonver to neřeším to mi příjde jako vyhazovaní peněz
Já vidím u Buggyry jeden malý zádrhel a tím zádrhelem je spojení s Tatrou. Ne nadarmo se říká, že všude je chleba o dvou kůrkách - na jednu stranu je jistě výhoda mít podporu továrny (byť malé) a přístup k vývoji. I z marketingového hlediska dává toto spojení smysl, aspoň na česko-slovenském trhu. Ale na druhou stranu to může být překážka při angažování dalších jezdců, pokud je jízda s Tatrou tak specifická, jak to psal Koloc v tom loňském článku. Je otázkou, jestli se najde dost špičkových jezdců, kteří to dokážou překonat - případ Ardavičuse je, dle mého soudu, docela odstrašující.
Vzhledem k výše napsanému se možná dožijeme doby, kdy Buggyra sice vyhraje Dakar, ale nebude to s Tatrou, ale s nějakým žebřiňákem. Kdyby k něčemu takovému opravdu došlo, tak by nebylo vůbec od věci, aby to auto mělo kabinu LIAZ.
Vzhledem k výše napsanému se možná dožijeme doby, kdy Buggyra sice vyhraje Dakar, ale nebude to s Tatrou, ale s nějakým žebřiňákem. Kdyby k něčemu takovému opravdu došlo, tak by nebylo vůbec od věci, aby to auto mělo kabinu LIAZ.
!LIAZ 4life!
Timy:
Pěkně napsáno. Má to své ALE.
- je to v první řadě o penězích, i když je Buggyra bohatý tým, tiskárnu na peníze nemá a potenciál sponzorů v naší lokalitě je omezený a orozdrobený na více týmů. Získat zahraničního silného sponzora je hodně složité, A. Lopraisovi se to podařilo a získané prostředky využívá pronájmem auta od "konkurence".
Silný zahraničního sponzora získáš, když tvoje auto zvítězí nebo dojede na bedně, případně zajíždí pravidelně výsledky kolem TOP5 - a to se zatím Buggyře nedaří.
- jezdecké obsazeni. Myšlenka přilákání zahraničních jezdců je pěkná, ale má svá úskalí. Jedno je tatrovácký podvozek, který vyžaduje určité návyky a jiný styl jízdy. Je otázkou, jestli by přechod Stacey a spol. z pevných náprav zvládnul a chtěl by něco takového absolvovat, tito jezdci jsou zvyklí si za své peníze pronajmou techniku a chtějí jezdit ve špičce, těžko se budou učit jezdit rok dva na autě s jinou koncepcí a s nejistým výsledkem (viz Artur v BDP).
Projektu Buggyry fandím ,ale je to běh na velice dlouhou trať. A do budoucna uvidíme, třeba J. Valtr překvapí a bude schopen během pár let jezdit také absolutní špičku, třeba i A. Loprais najde cestu do Buggyry - prohlášení, že Tatra se sere a je na hraně možností, jsou jen kecy. Aleš je hráč a půjde do týmu kde uvidí potenciál a šanci na dobrý výsledek a ve finále mu bude jedno jestli je to Tatra, Man, Hino......
Pěkně napsáno. Má to své ALE.
- je to v první řadě o penězích, i když je Buggyra bohatý tým, tiskárnu na peníze nemá a potenciál sponzorů v naší lokalitě je omezený a orozdrobený na více týmů. Získat zahraničního silného sponzora je hodně složité, A. Lopraisovi se to podařilo a získané prostředky využívá pronájmem auta od "konkurence".
Silný zahraničního sponzora získáš, když tvoje auto zvítězí nebo dojede na bedně, případně zajíždí pravidelně výsledky kolem TOP5 - a to se zatím Buggyře nedaří.
- jezdecké obsazeni. Myšlenka přilákání zahraničních jezdců je pěkná, ale má svá úskalí. Jedno je tatrovácký podvozek, který vyžaduje určité návyky a jiný styl jízdy. Je otázkou, jestli by přechod Stacey a spol. z pevných náprav zvládnul a chtěl by něco takového absolvovat, tito jezdci jsou zvyklí si za své peníze pronajmou techniku a chtějí jezdit ve špičce, těžko se budou učit jezdit rok dva na autě s jinou koncepcí a s nejistým výsledkem (viz Artur v BDP).
Projektu Buggyry fandím ,ale je to běh na velice dlouhou trať. A do budoucna uvidíme, třeba J. Valtr překvapí a bude schopen během pár let jezdit také absolutní špičku, třeba i A. Loprais najde cestu do Buggyry - prohlášení, že Tatra se sere a je na hraně možností, jsou jen kecy. Aleš je hráč a půjde do týmu kde uvidí potenciál a šanci na dobrý výsledek a ve finále mu bude jedno jestli je to Tatra, Man, Hino......
laik:
To by nebylo vůbec špatné! Už vzhledem k tomu, jak se začaly na Dakaru rozmáhat kapoťáky.
msifa:
ad1) Tým BUGGYRA je od počátku své existence kapitálovou akvizicí nadnárodní investiční skupiny Ryss & Lynx Group of Companies. Se svým vývojovým centrem sídlícím v České republice (BUGGYRA Technology Center), Dubaji a Singapuru, se řadí mezi přední světové vývojáře speciálních technologií.
Zdroj: http://www.buggyra.com
Takže předpokládám, že problémy se zahraničním kapitálem by neměli být nepřekonatelná překážka.
ad2) To jsem už rozebíral výše
ad3) Ano, Valtr se s tím autem sžívá poměrně rychle - tedy soudě dle výsledků.
A nakonec i s tím Lopraisem to může dopadnout tak, jak uvádíš.
To by nebylo vůbec špatné! Už vzhledem k tomu, jak se začaly na Dakaru rozmáhat kapoťáky.
msifa:
ad1) Tým BUGGYRA je od počátku své existence kapitálovou akvizicí nadnárodní investiční skupiny Ryss & Lynx Group of Companies. Se svým vývojovým centrem sídlícím v České republice (BUGGYRA Technology Center), Dubaji a Singapuru, se řadí mezi přední světové vývojáře speciálních technologií.
Zdroj: http://www.buggyra.com
Takže předpokládám, že problémy se zahraničním kapitálem by neměli být nepřekonatelná překážka.
ad2) To jsem už rozebíral výše
ad3) Ano, Valtr se s tím autem sžívá poměrně rychle - tedy soudě dle výsledků.
A nakonec i s tím Lopraisem to může dopadnout tak, jak uvádíš.
!LIAZ 4life!
No, já bych do budoucna možná hodně počítal s MKR. Tady se českému týmu podařilo získat ke spolupráci i zahraniční automobilku, i finance. A postavili vůz, který je možná naprosto špičkový, akorát tam byl ten smolný požár. Jestli je to nepoloží a jestli na příští rok získají ještě lepší jezdce, mohou být hoooodně vepředu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 hostů