Stránka 123 z 127

Napsal: ned led 10, 2016 12:01 pm
od Coudy
Pick: jen tak mimochodem, "jen" ta roura je základ celého kamionu = podvozek = nejpodstatnější část...

Filip: souhlasím!

Napsal: ned led 10, 2016 12:03 pm
od medvěd65

Napsal: ned led 10, 2016 12:04 pm
od Smil
to jsou dobrý keci možná tak do hospody. Upozornuji že jsme v půlce. Vždycky budu fandit české posadce na českém autě jako většina lidí okolo mě. Pokud tomu tak nebude tak se někdy v lednou kouknu ze zvědavosti na konečné výsledky a budu mít o zábavu méně. Fandění musí být srdcovka, mě jako fanouška boj o peníze nezajímá. Vše je propojené a záleží na člověku jak toho dokáže využít. Musím se přiznat, že tady na foru, díky Vám jsem se odnaučil mít rád Aleše, (herry zustal asi sám) takže jeho odstoupení semnou ani nehnulo, přitom ještě před 3mi roky bych celou noc nespal :wink:

Napsal: ned led 10, 2016 12:12 pm
od Fino
Závodní speciály Tatra bych neslučoval s Tatrou, jako takovou. To, že na tratích typu Jakar (WRC style) přednosti tatrovácké koncepce tolik nevyniknou ještě neznamená, že jsou špatné. V civilní oblasti si své kupce, kteří na tuto koncepci nedají dopustit, stále najdou. S vyjímkou Kamazu a Tatry jsou snad všechny ostatní značky zastoupené na Dakaru v civilu spíše silniční krysy, než terenní ( a to včetně již oficiálně neexistujícího LIAZu).


Jsem zvědaví, jestli to kluci v Buggyře stihnou...

http://sport.aktualne.cz/kolomy/r~de1f8 ... 590604f2e/

Napsal: ned led 10, 2016 12:28 pm
od Martin-Happy
Já se tady naopak naučil mít k Alešovi alespoň nějaké sympatie... I když za to asi nemůže tohle forum, ale to že už nemá ty idiotské kecy

Napsal: ned led 10, 2016 12:35 pm
od Timy
Já teda fandím v první řadě značce a až potom nějakému konkrétnímu pilotovi. To znamená, že nejvíc mě zajímají kluci na Liazkách a je jedno, jestli s tím jedou Češi nebo třeba Poláci (Cabala v roce 2012). Pak fandím všem Tatrovkám (opět bez rozdílu národnosti posádek) a teprve potom Čechům (a Slovákům) na zahraničních strojích.

Co se týká Aleše - ten mi byl hrozně protivný v období kolem roku 2010, kdy se neustále chvástal jako by on byl tím, kdo vyhrál šestkrát Dakar. Teď už jsou jeho prohlášení o dost méně kontroverzní, asi "dospěl" nebo co, takže nemám problém mu držet palce. Loni jel excelentně a přesto jeho vyjádření do médií vyznívala, řekl bych, až skromně - díky tomu jsem ho začal vnímat zase pozitivně.

Napsal: ned led 10, 2016 12:40 pm
od Smil
To já nevidím v řeči Aleše žádný rozdíl, třeba mě namíchnul jak vloni nepřišel na ten společnej pokec.
Tak kdy a kdo to tu ukončí?

Napsal: ned led 10, 2016 12:53 pm
od Kirbi
Jestli to tady už bylo omlouvám se..

http://www.auto.cz/online-chat-z-dakaru ... gyra-91877

Napsal: ned led 10, 2016 1:00 pm
od malkovicak
Tak uvidíme příští rok, až pro Aldu v Kamazu doladí tu čumákovku s gyrtechem. :D (to byl fór)

Napsal: ned led 10, 2016 1:04 pm
od Sinpa

Napsal: ned led 10, 2016 1:04 pm
od laik
Myslím, že si rve vlasy, stejně jako já, že nezůstal u těch MANů (i když už tady padlo, jak neperspektivně to před nějakým rokem vypadalo).

Napsal: ned led 10, 2016 1:07 pm
od hanzs
Jsme v půlce soutěže - a jediné, co se zdá být jisté je, že naši letos bednu nedají.
Martin Kolomý opravdu jezdí na hraně a nevyšlo mu to.
Martin Macík jede super a mě to nijak nepřekvapuje.
Jarda Valtr jede taky dobře.
Bonver poněkud vzadu.

Uvidíme jak MM a JV dají ty následující etapy v písku,,, očekávám, že zatím dobře jedoucí jezdci WRC tam budou mít problémy a že Kamaz poletí.

Napsal: ned led 10, 2016 1:17 pm
od oldjan
Teda to je debata :D
Vždy jsem fandil tatře, byť jsem liberečák. V dobách dřívějších, kdy liaz skončil na dunách, jsem z toho neměl žádnou radost, i když Karlovi odpadla konkurence. Prostě to byli Češi, chodil jsem na jejich besedy, promítání diapozitivů. Byla to úžasná doba, kdy se obě značky praly mezi sebou o bednu a pak teprve byl zbytek světa.

Jo Aleš, těšil jsem se, že bude míchat pořadím, je pech, že to dopadlo takhle, u týmu by se měli nad sebou zamyslet, trocha vody a nefukční elektronika. To že odejde ložisko, těch příčin může být více, nejčastěji to ale je špatnou montáží, pak vada materialu nebo vzali blbě nějakou díru, soudit to nechci, prostě se stalo.
Nebylo by od věci, přiští rok pokračovat s Ivecem, nějaké poznatky získali a ty uplatnit pro přístí rok, třeba aby se voda nedostala do elektroniky.
Něco umět musí, protože je jedno s čím jede a kde jede, tedy pokud jede, tak prohání špičku. Jenom ta velkohubá prohlášení v minulosti :wall: , teď snad už opravdu dospěl. Proto mu fandím dál :2d:

Napsal: ned led 10, 2016 1:26 pm
od Gumid
Ten Venca Pechů nebo Kopejda by na toho WRC koně od Iveca mohl platit. 8)
A co takhle Jan Kopecký nebo Václav Pech? Very Happy hmm utopie...

Napsal: ned led 10, 2016 1:49 pm
od TP
Tak snad nevhodnost koncepce Tatra na wrc etapy MK už letos popřel když jednu takovou etapu vyhrál a v jedné byl druhej.Už z letošních zaběru je vidět že ten podvozek letos funguje super.U nich je jen škoda že nejdou cestou kapoťáku,když kapotu jedou na okruhu ale to by jim holt nedala podporu Tatra.
To že Lopikum ledas co odešlo na Tatře v druhé půlce Dakaru je dáno tim že jim ten podvozek nikdy na 100 pro nefungoval.