Napsal: ned led 10, 2016 4:26 pm
Tak nebudu hodnotit vhodnost nebo nevhodnost tatrovácké koncepce, k tomu bylo řečeno dost. samozřejmě velice nepříjemné u Martina Kolomého.. bohužel při této konkurenci a vyrovnanosti asi není reálné pomýšlet na pódium či TOP 5, ale na desítku pro Martina i Jardu ano. nevěřím, že tu trojitou Fiambalu odjedou všichni bez problémů.
U Matesa mě umístění velmi těší a i liazka se mi moc líbí a jsem rád, že už dávno před startem jsem měl nakreslený její model Myslím však, že při té nahuštěnosti mezi 8. a 12. místem bude velmi těžké to deváté místo udržet. Ale jak říkám - nedá se čekat, že Fianbalu pojede top patnáctka v řádu jen jednotek minut a že všichni budou bez problémů.
rád bych věřil, že podmínky posledních dnů věženou aspoň pár dobrých kamioňáků na Africa race, ale asi těžko. nicméně jak psal Pepík Kalina: kdyby bylo peru a Chile, máme tu ideální závodní prostředí. Dakar bez pouště je jako kaše bez másla...
No a do dalších dnů: omlouvám se, pokud to někoho nepotěší, ale podle mého má soutěž nejlíp rozjetou zase Kamaz. Nikolajev i Mardějev v nevelkém odstupu, který v poušti má jiný význam než na WRC tratích. Nemyslím, že jsou Versluis se Staceym v písku tak silní jako Rusové. de Rooy s Villagrou mohou leccos udržet, ale nemají tak silný tým. Villagra mě velmi překvapoval v Maroku, kde v dunových úsecích vůbec neztrácel. Nicméně pokud by po Fiambale nebyly v čele dva Kamazy, považoval bych to za příjemné překvapení, možná dané i určitou shodou okolností.
U Matesa mě umístění velmi těší a i liazka se mi moc líbí a jsem rád, že už dávno před startem jsem měl nakreslený její model Myslím však, že při té nahuštěnosti mezi 8. a 12. místem bude velmi těžké to deváté místo udržet. Ale jak říkám - nedá se čekat, že Fianbalu pojede top patnáctka v řádu jen jednotek minut a že všichni budou bez problémů.
rád bych věřil, že podmínky posledních dnů věženou aspoň pár dobrých kamioňáků na Africa race, ale asi těžko. nicméně jak psal Pepík Kalina: kdyby bylo peru a Chile, máme tu ideální závodní prostředí. Dakar bez pouště je jako kaše bez másla...
No a do dalších dnů: omlouvám se, pokud to někoho nepotěší, ale podle mého má soutěž nejlíp rozjetou zase Kamaz. Nikolajev i Mardějev v nevelkém odstupu, který v poušti má jiný význam než na WRC tratích. Nemyslím, že jsou Versluis se Staceym v písku tak silní jako Rusové. de Rooy s Villagrou mohou leccos udržet, ale nemají tak silný tým. Villagra mě velmi překvapoval v Maroku, kde v dunových úsecích vůbec neztrácel. Nicméně pokud by po Fiambale nebyly v čele dva Kamazy, považoval bych to za příjemné překvapení, možná dané i určitou shodou okolností.