Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Jiří Vintr: no to by se Miníkům začala ta sestava docela rozpadat
mimochodem-nikdy sem nezaregistroval, co se vlastně stalo s těma VW Tuaregama? myslel sem, že je po odchodu továrny z dálkových soutěží třeba prodaj nějakým soukromníkům nebo něco, jako tomu bylo např. u Mitsubishi, kterých pár po odchodu továrny jezdilo v privátních týmech, ale Tuarega sem nikdy nikde neviděl-to je mají VW schovaný v garáži/vystavený v muzeu?
mimochodem-nikdy sem nezaregistroval, co se vlastně stalo s těma VW Tuaregama? myslel sem, že je po odchodu továrny z dálkových soutěží třeba prodaj nějakým soukromníkům nebo něco, jako tomu bylo např. u Mitsubishi, kterých pár po odchodu továrny jezdilo v privátních týmech, ale Tuarega sem nikdy nikde neviděl-to je mají VW schovaný v garáži/vystavený v muzeu?
Motory Hummer.
Zapletal má motor Ford 5.0 V8 a Ouředníček slabší Toyota 4.0 V6.
Bylo to i zmíněno během jednoho rozhovoru během dakaru.
Problém s VW Tuareg by lhlavně ten, že Vw za ně chtěl hodně peněz a chtěl je prodat jako celek. Neměl zájem je prodávat jednotlivě.
A druhý problém byl, že VW odmítl jakoukoli servisní podporu.
Edit: Nasser si jednoho snad pak na nějakou soutěž pronajal, ale poměrně rychle odstoupil pro závadu.
Bylo to i zmíněno během jednoho rozhovoru během dakaru.
Problém s VW Tuareg by lhlavně ten, že Vw za ně chtěl hodně peněz a chtěl je prodat jako celek. Neměl zájem je prodávat jednotlivě.
A druhý problém byl, že VW odmítl jakoukoli servisní podporu.
Edit: Nasser si jednoho snad pak na nějakou soutěž pronajal, ale poměrně rychle odstoupil pro závadu.
Naposledy upravil(a) msifa dne stř led 13, 2016 7:40 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak Peterhansel prej tu pentli 6 hodin fakt dostal... stejně mu vítězství nepřeju, chová se v závodě příšerně a toho sraženýho motorkáře mu prostě neodpustim
Origo text:
Penalizaron con 6 horas a peterhansel por cargar nafta en zona prohibida... Chau dakar para" monseur dakar "
Z Peugeotů bych to přál Loebovi a pak Sainzovi, z Mini Hirvonenovi ale nejradši bych konečně na prvním fleku viděl Toyotu, Pegy třeba až za rok
Origo text:
Penalizaron con 6 horas a peterhansel por cargar nafta en zona prohibida... Chau dakar para" monseur dakar "
Z Peugeotů bych to přál Loebovi a pak Sainzovi, z Mini Hirvonenovi ale nejradši bych konečně na prvním fleku viděl Toyotu, Pegy třeba až za rok
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am
Ohledně Nasseru a VW - ano, je možné, že byla snaha se k autu dostat, ale tam továrna nechtěla odprodat celou technologii, jedno auto nechala pro muzeum a zbylé rozmontovala. Můj příklad směřoval k tomu, že nasser byl i před VW u X-Raidu, do VW šel při společné podpoře Red Bullu a také to bylo za situace, kdy X-Raid už továrnímu týmu přestal stačit.
M-Happy : Kde jsi tu onformaci našel ?
Toto bylo před 7 hod na FB. Taky moc nevěřím že by si dali frantíci pentli pro svůj tým. Jak vidno tak stejný metr pro všechny.
Tak padlo rozhodnutí sportovní komise závodu ohledně porušení pravidel S. Peterhansela ve včerejší etapě (natankoval na benzínce kde takovali jen motorkáři). Sportovní komise rozhodla, že neporušil pravidla, protože benzínka byla zakreslená v oficiálním roadbooku a i když ráno upozornili že je jen pro motorkáře a čtyřkolkáře a ne pro auta, zapomněli jí vyškrtnout v opravě políčka roadbooku.
Tým X-Raid, který protest podal resp. na jeho chování upozornil, nyní chce aby komise své rozhodnutí přehodnotila a apelují na sportovní pravidla, FIA sporting code atd. S rozhodnutím sportovních komisařů nesouhlasí půjdou tím až tak daleko, jak je prý možné jít.
Toto bylo před 7 hod na FB. Taky moc nevěřím že by si dali frantíci pentli pro svůj tým. Jak vidno tak stejný metr pro všechny.
Tak padlo rozhodnutí sportovní komise závodu ohledně porušení pravidel S. Peterhansela ve včerejší etapě (natankoval na benzínce kde takovali jen motorkáři). Sportovní komise rozhodla, že neporušil pravidla, protože benzínka byla zakreslená v oficiálním roadbooku a i když ráno upozornili že je jen pro motorkáře a čtyřkolkáře a ne pro auta, zapomněli jí vyškrtnout v opravě políčka roadbooku.
Tým X-Raid, který protest podal resp. na jeho chování upozornil, nyní chce aby komise své rozhodnutí přehodnotila a apelují na sportovní pravidla, FIA sporting code atd. S rozhodnutím sportovních komisařů nesouhlasí půjdou tím až tak daleko, jak je prý možné jít.
Já jsem vycházel z tohoto:
http://gaps.dakar.com/2016/dakar/stage-11/aso/ukie.php
Tam píšou 431 km pro kamiony. I když je možný, že tam mají chybu, nebylo by to nic neobvyklého.
Ty časy startu jsou taky divný. Jako chápu, že se asi bude startovat podobně jako včera - auta a trucky společně. Ale stejně: Macík až tři hodiny po de Royovi? Není to trochu moc?
http://gaps.dakar.com/2016/dakar/stage-11/aso/ukie.php
Tam píšou 431 km pro kamiony. I když je možný, že tam mají chybu, nebylo by to nic neobvyklého.
Ty časy startu jsou taky divný. Jako chápu, že se asi bude startovat podobně jako včera - auta a trucky společně. Ale stejně: Macík až tři hodiny po de Royovi? Není to trochu moc?
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 1506
- Registrován: stř bře 01, 2006 10:48 am
- Bydliště: Starý Plzenec-Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů