Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Hoši od Kamazu se snaží zbavit Kolomajze https://www.youtube.com/watch?v=iPAML80TliY
Skvělej film, nezapomenutelná muzika:
https://www.youtube.com/watch?v=2jv2gSY7QB4
https://www.youtube.com/watch?v=68Zj7wG9dOc
https://www.youtube.com/watch?v=2jv2gSY7QB4
https://www.youtube.com/watch?v=68Zj7wG9dOc
!LIAZ 4life!
medvěd65:
Taky jsem na to čuměl, než jsem přišel na to, co se děje. Oni tam mají na tom NL trckingu ty původní startovní časy, jenže start se o něco posunul, tak jim to trochu hapruje. Logiku to má takovou, že mezi ti, kteří ještě neodstartovali, mají ten původní startovní čas a těm, kteří už odstartovali se tam ukáže čas toho skutečného startu. Takže výsledek je takovej, jak sám vidíš.
Edit: Příspěvek, na který jsem reagoval byl smazán autorem. Nebo jsem měl halucinace.
Taky jsem na to čuměl, než jsem přišel na to, co se děje. Oni tam mají na tom NL trckingu ty původní startovní časy, jenže start se o něco posunul, tak jim to trochu hapruje. Logiku to má takovou, že mezi ti, kteří ještě neodstartovali, mají ten původní startovní čas a těm, kteří už odstartovali se tam ukáže čas toho skutečného startu. Takže výsledek je takovej, jak sám vidíš.
Edit: Příspěvek, na který jsem reagoval byl smazán autorem. Nebo jsem měl halucinace.
Naposledy upravil(a) Timy dne pon led 11, 2016 3:35 pm, celkem upraveno 1 x.
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: pát kvě 16, 2014 5:49 pm
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Buggyra a její taktika do 2. poloviny
Docela by mně zajímala taktika Buggyry do 2. půlky závodu.
Při jednom rozhovoru na začátku Dakaru J. Valtr říkal, že po dni volna se uvidí a rozdají se karty.
Podle výsledků by měl být teď jedničkou Valtr, startuje taky o 6 min. před Kolomým, tak uvidíme.
Nechtěl bych být v kůži manažerů Buggyry, kteří o tom rozhodují, myslím, že určitě proběhla debata a nějak se dohodli.
do osudného dne na tom byl jasně lépe Martin,
oba udělali chyby,
Jarda má Phoenixe, preferovaného marketingově více fabrikou, jako nový produkt. I když je to jenom tvář a základ je stejný.
Martin vypadal velmi dobře v 1. půlce až do 7. etapy.
Jarda určitě nešel do Buggyry aby dělal nosiče vody. A tuším, že se s dvojkou v týmu těžko smiřoval.
Je dobré stanovit jasná pravidla aby se nepobili navzájem, věděli o svých rolích a byli s nimi vnitřně srovnaní.
Změna může přijít podle vývoje, stavu techniky i posádek, tak se nechám překvapit jestli Martin bude útočit nebo bude krýt Jardovi záda.
Při jednom rozhovoru na začátku Dakaru J. Valtr říkal, že po dni volna se uvidí a rozdají se karty.
Podle výsledků by měl být teď jedničkou Valtr, startuje taky o 6 min. před Kolomým, tak uvidíme.
Nechtěl bych být v kůži manažerů Buggyry, kteří o tom rozhodují, myslím, že určitě proběhla debata a nějak se dohodli.
do osudného dne na tom byl jasně lépe Martin,
oba udělali chyby,
Jarda má Phoenixe, preferovaného marketingově více fabrikou, jako nový produkt. I když je to jenom tvář a základ je stejný.
Martin vypadal velmi dobře v 1. půlce až do 7. etapy.
Jarda určitě nešel do Buggyry aby dělal nosiče vody. A tuším, že se s dvojkou v týmu těžko smiřoval.
Je dobré stanovit jasná pravidla aby se nepobili navzájem, věděli o svých rolích a byli s nimi vnitřně srovnaní.
Změna může přijít podle vývoje, stavu techniky i posádek, tak se nechám překvapit jestli Martin bude útočit nebo bude krýt Jardovi záda.
Naposledy upravil(a) Sam Adam dne pon led 11, 2016 3:45 pm, celkem upraveno 1 x.
Nějaký ten základ z techniky by tady byl ze SŠ, VŠ a hlavně ze života. Většinou však stačí selský rozum.
www.nakladace.prodej.net
www.nakladace.prodej.net
Já abych řekl pravdu, tak mám (aspoň z videí od Buggyry) z Jardy Valtra strašně dobrej dojem - oproti tomu jak jsem ho vnímal dřív. Myslím že tahle pravidla spolu mají vyjasněná, a podle mě se Jarda s rolí 2ky, která se bude tlačit do top 10, plně spokojil - však ono to padlo i v ozvěnách, že dva kamiony jsou spíš jako 2 střelci, díly Valtr rozhodně neveze. Líbilo se mi jak mluvil o tom, že ho trošku naštvalo, když to Martin rozbil - a na videu bylo vidět, když projížděli okolo nich, že Jarda vzteky praštil do volantu. Ve včerejším chatu padlo něco, že se ''asi'' chystá 3.kamion, a ve videu padlo, že letos jedou i o startovní pozice na příští rok.
Pro tatru automobilku, je letos nejdůležitější, aby Phoenix dojel - na nějaké trochu důstojné pozici, ale hlavně aby dojel.
PS: Berte v úvahu i fakt, že to není jako u KMR, kde si všechno Jarda platil sám. Buggyra se finančně podílí na jeho účasti v týmu i na dakaru.
Pro tatru automobilku, je letos nejdůležitější, aby Phoenix dojel - na nějaké trochu důstojné pozici, ale hlavně aby dojel.
PS: Berte v úvahu i fakt, že to není jako u KMR, kde si všechno Jarda platil sám. Buggyra se finančně podílí na jeho účasti v týmu i na dakaru.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů