Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Dakar 2017 - prvé správy
Predvcerajsia (nezvykle vyzivna) tlacovka E. Livgnea:
- nie sme v blizkej buducnosi pripraveni opustit Juznu Ameriku (je tu kontrakt este na najblizsich par rokov), aj ked v Afrike pracujeme na inom prespektivnom projekte
- sme v kontakte s vladami Argentiny (nova vlada si chce ujasnit postoj k rallye), Urguaya a Paraguaya (zastupcovia boli pozvani na cielovu ceremoniu, aby videli o com to je, a ci chcu byt sucastou rallye), Chile (minuly rok sme uz s nimi nehovorili, lebo to nebolo vhodne, teraz to otvarame znovu), Bolivie a Peru, Brazilie, Ekvadoru a Kolumbie.
- momentalna predstava o D2017 je taka, ze by sa startovalo v cilskom Valparaiso, urcite by sa islo cez Argentinu a Boliviu (ktora chce pridat etapy), jedna etapa by asi pretinala brazilske uzemie a ciel by bol v urguayskom Punta del Este.
- dalsia velka tema je pacifcka rallye, zahrnajuca Cile, Boliviu, Peru, Ekvador a Kolumbiu. Toto je ale odsunute najskor na rok 2018, pretoze vlady Ekvadoru a momentalne aj Peru odmietaju nateraz prejazd rallye cez ich uzemia
Dame si aj jedno hlasovanie , hlasovacia otazka bude aktivna 180 dni.
- nie sme v blizkej buducnosi pripraveni opustit Juznu Ameriku (je tu kontrakt este na najblizsich par rokov), aj ked v Afrike pracujeme na inom prespektivnom projekte
- sme v kontakte s vladami Argentiny (nova vlada si chce ujasnit postoj k rallye), Urguaya a Paraguaya (zastupcovia boli pozvani na cielovu ceremoniu, aby videli o com to je, a ci chcu byt sucastou rallye), Chile (minuly rok sme uz s nimi nehovorili, lebo to nebolo vhodne, teraz to otvarame znovu), Bolivie a Peru, Brazilie, Ekvadoru a Kolumbie.
- momentalna predstava o D2017 je taka, ze by sa startovalo v cilskom Valparaiso, urcite by sa islo cez Argentinu a Boliviu (ktora chce pridat etapy), jedna etapa by asi pretinala brazilske uzemie a ciel by bol v urguayskom Punta del Este.
- dalsia velka tema je pacifcka rallye, zahrnajuca Cile, Boliviu, Peru, Ekvador a Kolumbiu. Toto je ale odsunute najskor na rok 2018, pretoze vlady Ekvadoru a momentalne aj Peru odmietaju nateraz prejazd rallye cez ich uzemia
Dame si aj jedno hlasovanie , hlasovacia otazka bude aktivna 180 dni.
Dalsie novinky
- Kamaz pocita so zabudovanim noveho domaceho motora JaMZ radu 770/780, specialne upraveneho pre sutazne kamiony. Prototypy uz existuju a su testovane, seriova verzia motora by sa mala zacat vyrabat v roku 2018.
- rovnaky motor dostane aj uplne novy special na baze kapotoveho Uralu Next (skupina GAZ Group, ktora vramci svojho teamu GAZ Raid Sport nasadzuje zatial mensi GAZon Next) , ktory ma byt predstaveny v priebehu tohto roka. Povodny plan bol odstartovat s novym Uralom na SWR16, ale teraz sa ukazuje, ze projekt sa dovtedy nestihne dokoncit a otestovat.
Foto Ural Next (seriovy): http://ic.pics.livejournal.com/sergeyor ... 29_600.jpg
- Toyota Espana pripravuje nove buggy so siluetou Toyoty Aygo, ktore nasadi na Dakar 2017. Cielom je dostat sa do Top5!
- Kamaz pocita so zabudovanim noveho domaceho motora JaMZ radu 770/780, specialne upraveneho pre sutazne kamiony. Prototypy uz existuju a su testovane, seriova verzia motora by sa mala zacat vyrabat v roku 2018.
- rovnaky motor dostane aj uplne novy special na baze kapotoveho Uralu Next (skupina GAZ Group, ktora vramci svojho teamu GAZ Raid Sport nasadzuje zatial mensi GAZon Next) , ktory ma byt predstaveny v priebehu tohto roka. Povodny plan bol odstartovat s novym Uralom na SWR16, ale teraz sa ukazuje, ze projekt sa dovtedy nestihne dokoncit a otestovat.
Foto Ural Next (seriovy): http://ic.pics.livejournal.com/sergeyor ... 29_600.jpg
- Toyota Espana pripravuje nove buggy so siluetou Toyoty Aygo, ktore nasadi na Dakar 2017. Cielom je dostat sa do Top5!
Naposledy upravil(a) Marko dne pon led 18, 2016 7:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Filip:
JaMZ 780 (seriova verzia), šestvalec,, objem: 12,4 l , výkon 400-950 koni.
Oni asi cakali len kym sa “stabilizuju” predpisy ohladom motorov na Dakare a akonahle to vedeli, zacali pripravovat novy motor. S trvalejsim prechodom na zapadne motory sa asi nikdy realne nepocitalo – uz len kvoli “narodnej prestizi”. Inak ten motor v nejakej podobe je v novej (minuly rok predstavenej) serii ruskych BVP Kurganjec a spol..udajne.
Michal: …aj ja sa divim, ze ako zaklad si vybrali zrovna Aygo. Ale asi sucasna podoba Dakaru praje takym “subtilnejsim” konstrukciam. Vsetko sa v porovnani s Afrikou zmensilo – aj motorky a kamiony.
JaMZ 780 (seriova verzia), šestvalec,, objem: 12,4 l , výkon 400-950 koni.
Oni asi cakali len kym sa “stabilizuju” predpisy ohladom motorov na Dakare a akonahle to vedeli, zacali pripravovat novy motor. S trvalejsim prechodom na zapadne motory sa asi nikdy realne nepocitalo – uz len kvoli “narodnej prestizi”. Inak ten motor v nejakej podobe je v novej (minuly rok predstavenej) serii ruskych BVP Kurganjec a spol..udajne.
Michal: …aj ja sa divim, ze ako zaklad si vybrali zrovna Aygo. Ale asi sucasna podoba Dakaru praje takym “subtilnejsim” konstrukciam. Vsetko sa v porovnani s Afrikou zmensilo – aj motorky a kamiony.
MKR prý staví nosáče http://www.eurol.com/ee/240-news/524-uu ... -2017.html
A tady http://www.alexmiedema.nl/2016/01/18/da ... -begonnen/
A tady http://www.alexmiedema.nl/2016/01/18/da ... -begonnen/
Ano, je na co sa tesit…su tu nove velke projekty v Rusku.
Na druhu stranu to asi nie je uplne najlepsia sprava pre zapadnych kamionovych hracov. Ak do hry naozaj naskoci druhy vyznamny rusky team, pravdepodobne sa zintenzivni suboj medzi Kamazom a Uralom (ktory zrejme nebude chciet robit Kamazu len stafaz – co naznacuje aj to, ze uz niekolko rokov team GAZ ziskava skusenosti sice s mensimi autami, ale ako systematicka prvopriprava to viac ako staci). Tym, ze v Rusku je to brane ako vec narodnej hrdosti, tak aj to financovanie sutaznych aktivit je v inej realite, ako na zapade. Vo finale to tak moze viest k tomu ze Kamaz a Ural sa v tom predbiehani vo vyvoji veducemu k vitazstvu dostanu definitivne do inej ligy ako de Rooy, Buggyra, VeKa, a spol, ktori musia fungovat vramci nejakych komercnych pravidiel a od statu nevidia na podpore ani …nic.
Na druhu stranu to asi nie je uplne najlepsia sprava pre zapadnych kamionovych hracov. Ak do hry naozaj naskoci druhy vyznamny rusky team, pravdepodobne sa zintenzivni suboj medzi Kamazom a Uralom (ktory zrejme nebude chciet robit Kamazu len stafaz – co naznacuje aj to, ze uz niekolko rokov team GAZ ziskava skusenosti sice s mensimi autami, ale ako systematicka prvopriprava to viac ako staci). Tym, ze v Rusku je to brane ako vec narodnej hrdosti, tak aj to financovanie sutaznych aktivit je v inej realite, ako na zapade. Vo finale to tak moze viest k tomu ze Kamaz a Ural sa v tom predbiehani vo vyvoji veducemu k vitazstvu dostanu definitivne do inej ligy ako de Rooy, Buggyra, VeKa, a spol, ktori musia fungovat vramci nejakych komercnych pravidiel a od statu nevidia na podpore ani …nic.
NO DOPRDELE
Zapnu tv s slyším Valtra jak říká že vydali prohlášení a on nechápe proč. Tak běžím na net si to pustit znovu a začíná to,, Jezdci se vracejí z dakaru a buggyra ukončíla spolupráci s Valtrem ....
Někde kolem času 28:20
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1025 ... 016000119/
Zapnu tv s slyším Valtra jak říká že vydali prohlášení a on nechápe proč. Tak běžím na net si to pustit znovu a začíná to,, Jezdci se vracejí z dakaru a buggyra ukončíla spolupráci s Valtrem ....
Někde kolem času 28:20
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1025 ... 016000119/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů