Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Klasická rychlá asistence je podle mě dnes už k ničemu. K čemu TOP jezdcům vpředu bude, když za nimi pojede sériovější Phoenix se slabším motorem a x tunami zátěže někde ve 3. desítce s hodinovými ztrátami na čelo. K ničemu. Podívejme se na ty nejlepší. Kamaz, De Rooy, Veka... Cesta je mít v závodě 3-4 špičková auta, kde samozřejmě 3. nebo 4. poveze nějaký ten ND navíc, ale musí jet rovněž palbu, aby si bylo možné na trati pomoci v řádech minut a ne hodin. Fatální závady se stejně nevyřeší, tak není potřeba s sebou tahat druhé rozebrané auto. TOP 15 neskutečně zrychlila, možná i ta dvacítka. Jede se na sekundy, na minuty. Už je to úplně jiný závod, než dřív. Držím Buggyře palce, aby Phoenixy vychytala a udržela TOP jezdce. Pak je šance na úspěch daleko vyšší.
Rychlá asistence už v dnešní době nemá cenu, tam to chce zametací náklaďák co je schopen tě vytáhnout ze sraček, poskytnout náhradní díl a při nejhorším dovleče tě do cíle tak aby jsi mohl soutěž dokončit, když už to stojí takový prachy Ty dva vlčáci si pomůžou jak jsme viděli letos. Veka v této sestavě jela naposledy 2015 než se jim ten MAN 6X6 rozsypal
etapy sou nepodstatný, je to dálková rallye, nebo teda má být, takže podstatný je celkový čas v cíli , pár vteřin sem nebo tam při několikahodinových opravách...
Naposledy upravil(a) d@rkWolf dne sob led 14, 2017 2:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů