Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
Kalivoda s tou účastí/neúčastí příští rok dělá zbytečný vlny ........ je to jen pár dní dozadu, co v nějakým rozhovoru prohlásil, že AER je z hlediska médií, sociálních sítí a marketingu stále hluboko v minulém tisíciletí. Přeloženo do češtiny: radši nikam, než na AER. Takže přříští rok znovu Jakar za doufání, že se odjede aspoň o něco víc závodních kilometrů než letos....a takhle k tomu přistoupěj nakonec opět prakticky všichni. Nakonec nepojedou jen ti, kteří neseženou potřebný budget....
#JáTaky
#FuckOffBuggyra
#FuckOffBuggyra
Jako koneckonců ať si na Jakaru jezdí kdo chce, dívat se na to nedá, časově je to taky úplně v prdeli, půlku aut sežere sůl po cestě a ten zbytek utopí přívalový deště. Když to těm sponzorům za to stojí, když to stojí Tatře za reklamu(já osobně bych se bez reklamy na věčně stojící auto, nebo terénní náklaďák jedoucí po asfaltu, obešel) a za poslouchání těch trapných každoročních keců, jak to byl ten nejtěžší Dakar... Snůška keců živená dlouholetou tradicí, toť vše. To je ten jedinej důvod, proč se to objevuje v TV zprávách a AER ne. V těch TV zprávách totiž taky nikomu o to závodění nejde, mnohem zajímavější jsou prostřihy promočených bivaků se zatopenýma indiánskýma vesnicema.
O všechny tyhle úžasný problémy, stejně jako o partu obytnejch karavanů bandy lázeňských povalečů je AER ochuzena a je to jen a jen dobře.
O všechny tyhle úžasný problémy, stejně jako o partu obytnejch karavanů bandy lázeňských povalečů je AER ochuzena a je to jen a jen dobře.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bylo-t ... is/1439773
Osobně jsem si moc přál aby se dakar vrátil do Afriky ale postupem času si to vůbec nepřeji. Kdyby na AER přibylo zase nějaké to procentíčko jezdců z dakaru tak by to bylo fajn... hlavně nějaké kamiony by se hodily ale přesun ve velkým na AER by tu soutěž změnil k tomu co organizátoři asi nechtějí. Ono stejně tam nikdo z top týmů nechce jít. SAmo že budou dělat budliky budliky na pořadatele ale pak jako první podají přihlášku
Osobně jsem si moc přál aby se dakar vrátil do Afriky ale postupem času si to vůbec nepřeji. Kdyby na AER přibylo zase nějaké to procentíčko jezdců z dakaru tak by to bylo fajn... hlavně nějaké kamiony by se hodily ale přesun ve velkým na AER by tu soutěž změnil k tomu co organizátoři asi nechtějí. Ono stejně tam nikdo z top týmů nechce jít. SAmo že budou dělat budliky budliky na pořadatele ale pak jako první podají přihlášku
Njn je to řečeno celkem jasně. Dakar je Dakar ať je jaký je. Pokud odejde Kamaz kompletně do Afriky na AER a alespoň část dalšího silného teamu, tak další silné teamy teprve začnou přemýšlet kam pojedou.
Jinak AER nemá šanci. Je to prostě, při vší úctě ke všem účastníkům, druhá liga. Ač může být sebekrásnější.
Navíc mi přijde, že na Dakar se nadává tak akorát tady na foru. Co jsem slyšel z úst účastníků, tak si nikdo nestěžuje a víceméně všichni se těší na příští rok. Takže opravdu to bylo tak špatné?
Jinak AER nemá šanci. Je to prostě, při vší úctě ke všem účastníkům, druhá liga. Ač může být sebekrásnější.
Navíc mi přijde, že na Dakar se nadává tak akorát tady na foru. Co jsem slyšel z úst účastníků, tak si nikdo nestěžuje a víceméně všichni se těší na příští rok. Takže opravdu to bylo tak špatné?
Filip Nikl
filip 90:
To jako myslíš, že si budou srát do vlastní kapsy nějakýma prohlášeníma? Že si budou stěžovat na nekvalitní závod? Dyk by si pak taky jejich sponzoři mohli říct "tak proč jim teda něco platit, když je to závod nahovno", většina z nich splachuje mnohem líp, jak ty nejmodernější hajzlíky.
Z topky Dakaru to řekl akorát Pål Anders Ullevålseter a vrátil se závodit do Afriky.
Je evidentní, že řada z těch komediantů jede na Dakar především dělat si reklamu, závodění je podružný a koneckonců, kdo je v čele, tomu žádný zkrácení nevadí. A nevadí ani to, že se odjede polovina i tak slabých závodních kilometrů. Čemu se divím spíš, že to nevadí značkám, který se na základě účasti pak snaží stavět reklamu na svoje terénní stroje, ať už jde o motorky, auta nebo náklaďáky. Protože prvomájovej průvod pod dohledem indiánů v pláštěnkách podle mě o kvalitě vozidel moc neřekne.
Aspoň takovejhle pocit z toho mám já, z chování a vyjádření účastníků. Sponzoři jsou důležitější než cokoliv dalšího. Připomíná to poněkud prodejné děvky, ale koneckonců je to přesně to, s čím kravaťáci z ASO počítají a vychází jim to.
To jako myslíš, že si budou srát do vlastní kapsy nějakýma prohlášeníma? Že si budou stěžovat na nekvalitní závod? Dyk by si pak taky jejich sponzoři mohli říct "tak proč jim teda něco platit, když je to závod nahovno", většina z nich splachuje mnohem líp, jak ty nejmodernější hajzlíky.
Z topky Dakaru to řekl akorát Pål Anders Ullevålseter a vrátil se závodit do Afriky.
Je evidentní, že řada z těch komediantů jede na Dakar především dělat si reklamu, závodění je podružný a koneckonců, kdo je v čele, tomu žádný zkrácení nevadí. A nevadí ani to, že se odjede polovina i tak slabých závodních kilometrů. Čemu se divím spíš, že to nevadí značkám, který se na základě účasti pak snaží stavět reklamu na svoje terénní stroje, ať už jde o motorky, auta nebo náklaďáky. Protože prvomájovej průvod pod dohledem indiánů v pláštěnkách podle mě o kvalitě vozidel moc neřekne.
Aspoň takovejhle pocit z toho mám já, z chování a vyjádření účastníků. Sponzoři jsou důležitější než cokoliv dalšího. Připomíná to poněkud prodejné děvky, ale koneckonců je to přesně to, s čím kravaťáci z ASO počítají a vychází jim to.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/bylo-t ... is/1439773
...narocne na psychiku to jiste bylo, ale spise pro fanousky
...narocne na psychiku to jiste bylo, ale spise pro fanousky
-
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř led 09, 2013 5:16 pm
- Bydliště: Krnov
Tak já Aleše naprosto chápu... Musí to být náročné na psychiku, zvlášť pokud se jedná o tu jednu a samou závadu, navíc fatální. Zaseknuté řízení na nějaké úzké horské cestě, sráz dolů... To mohlo dopadnout hodně špatně. Naštěstí to dopadlo pro posádku dobře. Pozitivní může být, že až na problémy s motorem ve vysoké nadmořské výšce, se nějaké zásadní technické problémy neobjevily. To je určitě příslib do budoucna. Kolomajz by ale už taky potřeboval zajet solidní výsledek. Loni to byla jezdecká chyba, letos daň za nové auto. Příští rok by tomu slušelo umístění min. v TOP 10.
Pre ľudí čo chcú jazdiť a ešte pritom aj zarábať sa môže zdať AER ako súťaž ktorá je sto rokov za opicami ale pre niekoho kto che pretekať a vie jazdiť v teréne a ešte mať z toho aj radosť je AER ako stvorená. Myslím že by nebolo k prospechu veci, jednej či druhej strany aby sa teraz všetci presunuli do Afriky. Ja osobne by som bol za max. 15 kamiónov na AER. A to že je AER druhá liga? V náročnosti terénu určite nie. Možno by sme sa čudovali aké mená by Tomeček v Afrike pojazdil.
Martin Puťo Puterka
-
- Příspěvky: 716
- Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ak naozaj Kamaz vynechá (na čas?) Dakar a pôjde AER, nemyslím si že to presvedčí iné tímy k presunu. S Kamazom sa môžu v súčasnosti rovnať de Rooy a Veka, pri priaznivých okolnostiach Maz a Buggyra. Takže to sú štyri tímy proti sebe, čo zvyšuje hodnotu víťazstva v JA, ako poraziť "len" Kamaz v Afrike.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů