Stránka 71 z 72

Napsal: pát led 20, 2017 2:20 pm
od herrywood
Opravdu si myslíte že by si na AER pustili 6 kamazů ? :D :D To snad ne. Oni ani ti organ. nejsou hloupí

Napsal: pát led 20, 2017 2:27 pm
od Milda
Právě mám obavy, že ty závody kurví tovární týmy :wink: všechny ty nesmysly se šijí pro ně. I v Africe když se jezdily poslední ročníky byly slyšet stížnosti, že je málo písku. :twisted:

Napsal: pát led 20, 2017 2:31 pm
od Tod2
dobrá, ale zásadní problém s gyrtechem to asi bude, prostě to mají naladěno na moc koníků...

jinak ani letos na AER toho písku moc nebylo, tedy mohlo být víc...

Napsal: pát led 20, 2017 6:17 pm
od JHvP
Ono je to vždycky cyklický (na AER i Dakaru) - jeden rok je to moc těžký, tak to zlehčej, je to moc lehký, tak to ztížej...:)-

Napsal: pát led 20, 2017 6:39 pm
od Pick

Napsal: pát led 20, 2017 6:47 pm
od herrywood
Naprostý souhlas s Kalinou

Napsal: pát led 20, 2017 7:36 pm
od mc.imi
pipiroha: Děkuji za odkaz

Napsal: pát led 20, 2017 9:13 pm
od mxmaki
V souvislosti s AER se psalo že se pomalu blíží k plné kapacitě. Konkrétně v případě kamionů se udávala předpokládaná kapacita 10 vozů (možná 10 proti letošnímu ročníku), takže není moc prostoru aby se tam přesunula celá špička

Napsal: sob led 21, 2017 2:05 pm
od Antonín Švihel
:arrow: - Beseda s Martinem Macíkem: Sedlčany 2. únor v 18:00–21:00 Beseda bude v kinosálu, vstup z ulice "U Kulturního domu" Kapacita je max. 250 lidí - :!:

https://www.facebook.com/events/1198841156859838/

Napsal: ned led 22, 2017 10:07 am
od filip 90
Je to tak... Kamiony jsou tak nějak doplňková kategorie již od začátku. Bylo potřeba vozit materiál pro auta a motorky, tak byly potřeba kamiony. No a když už tu teda musí být, tak ať si klidně závodí.
Kamiony mají vždy nejmenší část ze sestřihu a to Dakar je na tom díky nybitému startovnímu poli dobře. Ostatní menší závody (zvláště ty pořádané Francouzi) nevěnují kamionům v sestřizích víc jak 5 sekund.Ovšem na záběry krajiny, pasoucích se koz nebo rozhovory s "no name" lidmi se najde času vždy dost. :?

Napsal: pon led 23, 2017 10:59 am
od d@rkWolf
herrywood: nemyslím, že by na AER Kamaz vůbec poslal 6 závodních aut, proč by to dělali? osobně bych se vsadil, že pokud by prostě nemohli příští rok na Jakar, tak pošlou do Afriky 3 klasický auta(možná nosáča, nevím, jak je to tam přesně s pravidlama a homologací) + plynovej šporák, na co by jich tam posílali 6?

Napsal: pon led 23, 2017 11:11 am
od d@rkWolf
mxmaki: mám dojem, že Schlesser když tu byl letos, na tiskovce říkal, že by klidně mohli vzít tolik závodníků, jako má Dakar, ale že nechcou, takže myslím, že ty omezení co si nastavují na počty účastníků jsou spíš čistě věc "udržitelného růstu", navyšování počtu účastníků jen tak, aby dokázali všechno zvládat a dost možná tím taky bojují proti přívalu těch přebytečných doprovodů, bez kterých si primadony na Jakaru nedokáží své "závodění" představit.

Napsal: čtv led 26, 2017 10:14 am
od laik
šokaři píše:BIG SHOCK RACING // DAKAR 2017
10. MÍSTO
Vážení přátele a partneři,
Dakar dal všem pěkně zabrat a 10. místo týmu Big Shock Racing bylo tvrdě vybojované. Ale uběhlo pár dní, proběhlo pár oslav, všem už otrnulo, vyspali se a v paměti z letošního náročného závodu zůstalo jen to dobré. Členové týmu Big Shock Racing už by na Dakar klidně vyrazili znovu. Ale to až za rok. Teď nastává období rekapitulace. Projeďte si ještě jednou závod s Martinem Macíkem, Františkem Tomáškem a Michalem Mrkvou z týmu Big Shock Racing v sestřihu nejzajímavějších momentů. Stačí kliknout na tlačítko play níže.

Podívejte se také na pár pozoruhodných čísel z letošního Dakaru:
9 000 ujetých kilometrů, z toho 2 300 měřených
22 náhradních pneumatik přivezených do Jižní Ameriky, pouze 1 vyměněná na trati
7 900 projetých litrů nafty
53°C nejvyšší naměřená teplota během závodu
-3°C nejnižší naměřená teplota během závodu
39,9°C nejvyšší teplota člena posádky
64 shozených kilogramů živé váhy, rekord drží navigátor František Tomášek: 9 kg
30 krát vyslovená fráze „Je to honička, být jednička“ (hlavně Lavorem)
3 hodiny průměrně denně naspal mechanik týmu Big Shock Racing
8 propocených kombinéz posádky
tisíce fotografií s místními fanoušky, kteří nám dodávali energii
a nespočet nezapomenutelných zážitků…

Hezký den přeje,
Big Shock Racing

Napsal: čtv led 26, 2017 12:54 pm
od Kail
Co má větší váhu, jestli Alešove celkové umístění anebo Martinova vyhraná etapa.
Ta vyhraná etapa byla vůbec první etapa, extrémně krátká, a klasicky ve stylu "vláček", s rozestupy v řádu sekund, takovej prolog, zrychlenej přesun. Vyhrál jí zkrátka ten co se při průjezdu cílem nejvíc nalepil na toho před sebou :) .
Tohle vítězství nemá z hlediska závodění vůbec, ale vůbec žádnou váhu, a myslím že každej kdo Dakar aspoň trošku sleduje s tím musí souhlasit.

To se dá opravdu využít akorát mediálně, při prezentaci ovcím, ehm vlastně davu. Ale uznávám že i to má svojí cen.

Napsal: čtv led 26, 2017 1:13 pm
od Tod2
na to se nikdo ptát nebude, prostě vyhraná etapa a basta