Moderátoři: martin_100, Olda, Hynek, cuisine, spida
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Hlasujte pro vzhled renovované Tatry
Tak jako každý rok, když se Radek Smolka vrací po dálnici z natáčení Dakarských ozvěn, mi zavolal aby se mu zkrátila cesta povídáním. Naším hlavním tématem byla renovace první ostré Tatry. Lidi se začínají rozdělovat na dva tábory a to na ty kteří se kloní k podobě před odjezdem na Dakar a na lidi kteří by rádi viděli tatru ve válečných barvách se všemi samolepkami co na ní byly. Navrhl jsem Radkovi, že mu s tí pomůžu formou ankety jak tady na DF tak na FB. Shodli jsme se na tom že to je dobrý nápad, takže prosím hlasujete. Při rozhodování Vám mohou pomoci tyto 2 fotografie
PŘED ODJEZDEM
V ZÁVODĚ
PŘED ODJEZDEM
V ZÁVODĚ
Jezisi...uz je to tu!
Ja som sa s touto otazkou "trapil" cele roky, ked som si predstavoval ze by sa ta Tatra nasla a renovovala...
Dam, ze do podoby zavodnej (51%) - je to predsa len bohatsie o ten reklamny branding a vyzera to bojovnejsie.
(Ale nebudem proti ani keby bola v predzavodnej podobe (49%) - ten graficky "layout" je krasny a cisty!)
Ja som sa s touto otazkou "trapil" cele roky, ked som si predstavoval ze by sa ta Tatra nasla a renovovala...
Dam, ze do podoby zavodnej (51%) - je to predsa len bohatsie o ten reklamny branding a vyzera to bojovnejsie.
(Ale nebudem proti ani keby bola v predzavodnej podobe (49%) - ten graficky "layout" je krasny a cisty!)
Já jsem jednoznačně pro podobu, ve které se zúčastnila závodu se startovním číslem 635. Je takhle zachována čtyřkolka č. 607 v podobě z roku 1988 i LIAZ č. 627 (i když tam bohužel mnoho těch původních reklam chybí). Za mně určitě lepší závodní podoba. A kdyby se někdy v budoucnu podobným "výměnným" způsobem podařilo získat třeba např. šestikolku Babču, tak ta by také byla hezká v té původní podobě z roku 1987.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Nebylo by od věci upustit od komerce a reklam. TATRA byla proslavena technologií, centrální roura a vzduchem chlazený motor. Technický um bylo to, co tuto značku dostalo do cíle Dakaru. Za mě tedy jednoznačně stav před závodem, zásluhu mají především lidé, který tento stroj vytvořili a zkonstruovali.
-
- Příspěvky: 1642
- Registrován: stř bře 01, 2006 9:28 am
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jinak jestli máte FB tak tady jedno tématické
https://www.facebook.com/www.spidamodel ... 654741916/
https://www.facebook.com/www.spidamodel ... 654741916/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 68 hostů